سرهنگ کارآگاه داود فرد ، در تشریح این خبر بیان داشت : به دنبال وقوع سرقت های متعدد لوازم و محتویات داخل خودرو از اواخر سال 97 و ابتدای سال 98 در سطح شهر تهران ، دستگیری اعضای این باند سارقین در دستور کار کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

سرهنگ کارآگاه داود فرد افزود: با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات ویژه پلیسی توسط کارآگاهان مجرب اداره بیستم در اردیبهشت ماه سال جاری ، هر پنج عضو این گروه از سارقین حرفه ای داخل خودرو ، پس از شناسایی مخفیگاهشان در کرج و تهران طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از محل نگهداری اموال مسروقه ، مقادیر رینگ و لاستیک خودرو ، جک ، جعبه ابزار و ... کشف و توقیف شدکه یکی از اعضای این باند خانمی 36 ساله که به بیش از 300 فقره سرقت داخل خودرو متعرف گردیده است.

جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اعتراف اعضای این باند به دهها فقره سرقت داخل خودرو بیان داشت : اعضای این گروه از سارقین با شکستن شیشه ی خودروها و یا تخریب در خودرو و صندوق عقب ، قبل ظهر و نیمه شب در نقاط خلوت اقدام به سرقت محتویات داخل خودروها کرده و پول حاصله از فروش اموال مسروقه را صرف خوشگذرانی و مسافرت به شمال کشور و هزینه مواد و ... می کردند.

وی با اشاره به سرکردگی این باند توسط جوانی 35 ساله به نام داریوش با داشتن سوابق متعدد کیفری ، گفت : سارقان در تحقیقات صورت گرفته به بیش 800 فقره سرقت از اواخر سال 97 در محدوده غرب شهر تهران اعتراف کردند و اظهار داشتند اموال مسروقه را به 3 نفر مالخر می فروخته اند.

سرهنگ کارآگاه داود فرد ، جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اشاره به صدور قرار قانونی برای متهمان پرونده از سوی مقام محترم قضایی سارقین جهت تحقیقات تکمیلی و دستگیری مالخران و شناسایی مالباختگان در اختیار کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ می باشند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 475161 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟