فیلم رفتار خشن مربی مهدکودک با پسر خردسال
حجم ویدیو: 3.45M | مدت زمان ویدیو: 00:00:25

به گزارش رکنا،یکی از مکان‌هایی که متاسفانه کودک آزاری در آن بعضا مشاهده می‌شود مهدکودک‌ها است. برخی مربیان مهدکودک بی اعتنا به نتایج فاجعه بار رفتار خود، اقدام به بدرفتاری و اذیت و آزار کودکان می‌کنند، مانند اذیت و آزار یک کودک خردسال چینی که به تازگی ویدئویی از آن در فضای مجازی منتشر شده است.

مادر این پسر خردسال پس از آنکه به آثار جراحت و بخیه‌های روی بدن کودک خود مشکوک شد نزد پلیس شکایتی را مطرح کردند. پلیس محلی چین پس از تحقیقات اولیه و بررسی دوربین‌های مداربسته در جریان کودک آزاری یکی از مربیان قرار گرفت. خانم «فو» مادر کودک در تاریخ ۱۱ دسامبر متوجه جراحت مشکوک در بدن پسر خود و محل‌های بخیه شده بود.

رفتار وحشیانه مربی بی رحم مهد کودک با پسربچه

ویدئویی که توسط دوربین‌های مداربسته داخل کلاس ضبط شده بود نشان می‌داد این مربی کودک را از روی زمین بلند کرده و او را روی زمین پرت می‌کند. این اتفاق در مقابل چشمان سایر همکلاسی‌های کودک که در کلاس حضور داشتند رخ داد. در این ویدئو در حالی که کودک به شدت گریه می‌کرد، این مربی بی خیال به او خیره شده بود.

این اتفاق در یک مهدکودک در شهر «ژیان» واقع در شمال غربی چین رخ داد. پلیس در تحقیق خود متوجه شد این کودک پس از این حادثه به بیمارستان منتقل و ۸ بخیه روی بدن او انجام شده بود. این در حالی بود که مربی مهدکودک در ابتدا اصرار داشت که این کودک هنگام بازی کردن دچار حادثه شده است. با این حال پس از محرزشدن کودک آزاری این زن، او توسط پلیس بازداشت و تحقیقات بیشتر در این باره ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 643930 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟