نیسان وانت آبی در دام خاور + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، صبح امروز در پی تماس تعدادی از شهروندان با ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران مبنی بر وقوع تصادف رانندگی، بلافاصله این ستاد آتش نشانان ایستگاه 87 را به یافت آباد، چهارراه قهوه خانه اعزام کرد.

آتش گرفتن وانت نیسان در تصادف با کامیونت خاور

حسین قربانی افسر آماده منطقه چهار عملیات سازمان آتش نشانی تهران در باره جزئیات این حادثه گفت: بنا به اظهار شاهدین یک دستگاه وانت نیسان به هنگام عبور از چهارراه به علت نامعلومی به یکباره با یک دستگاه کامیونت خاور برخورد کرد.

آتش گرفتن وانت نیسان در تصادف با کامیونت خاور

وی اضافه کرد: بر اثر شدت تصادف، نیسان وانت یخچال دار به یک طرف واژگون و دچارآتش سوزی شد.

این افسر آماده آتش نشانی ادامه داد: دراین حادثه به راننده وانت بار آسیب جانی نرسید و وی پیش از رسیدن نیروهای امدادی توسط شهروندان از داخل خودرو سالم بیرون آورده شد.

آتش گرفتن وانت نیسان در تصادف با کامیونت خاور

وی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله برای جلوگیری از بروز تصادفات بعدی به ایمن سازی محل حادثه پرداخته و سپس با کشیدن یک رشته لوله آبدهی کار خاموش کردن آتش سوزی وانت بار را آغاز کرده و توانستند قبل از گسترش بیشتر، شعله های این آتش سوزی را خاموش کنند.

قربانی با اعلام این که پلیس راهور علت بروز این تصادف را تحت بررسی قرار داده اند، خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی بعد از برگرداندن خودروی واژگون شده به حالت اولیه، محل حادثه را جهت انجام اقدامات قانونی به عوامل انتظامی سپردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 459883 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟