حجم ویدیو: 5.72M | مدت زمان ویدیو: 00:00:54

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است مشاهده نورهای عجیب معلق در آسمان منطقه "سن دیگو" ایالت کالیفرنیای آمریکا را به تصویر می کشد. این ویدئو توسط یک شهروند محلی با نام "جف ارموئیان" و با کمک تلفن همراه تهیه شده که مدعی است این نورهای عجیب را در بیرون از خانه اش رویت کرده است.
همچنین ویدئوی دیگری نیز از این پدیده منتشر شده که ادعا می‌شود لحظاتی پس از رویت این نورهای درخشان در آسمان یک جنگنده نظامی نیز بلافاصله به سمت موقعیت نورها پرواز کرده است. در این ویدئو مشاهده می شود پس از نزدیک شدن جنگنده این نورهای درخشان که احتمالا متعلق به یک یوفو بوده بلافاصله محو می شوند.
یکی از این ویدئوها تنها یک ساعت پس از انتشار حدود 11000 بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش برخی کاربران همراه بود. اما مسئولان محلی با رد شایعات موجود اعلام کردند که نورهای معلق در آسمان حاصل انفجار بوده است. آنها این نورها را در نتیجه یک مانور نظامی دانستند اما از ارائه اطلاعات بیشتر خودداری کردند.
این در حالی است که نظریه پردازان توطئه‌ که از توضیحات مقامات محلی قانع نشده اند بر این باورند که آنها سعی در وارونه جلوه دادن واقعیت هستند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فیلم شیطانی از خانم وکیل تهرانی چه رازی داشت؟! + عکس

این جوان را با موهای دم اسبی می شناسید / او با زن مرد قصاب همخوابی می کرد + عکس

اقدام شوم جوان مشهدی با دختر معلول در خانه مجردی

آخرین خبر از پرونده وحید مرادی + عکس و فیلم

مرد عرب در هتل 2 تا 100 دلاری داد و من وحید شوهرم را بی خیال شدم !

رفتار بیشرمانه مرد 40 ساله با 3 دختر زیر 18 ساله اش

واکنش تند آستان قدس رضوی به جنجال راه اندازی دفتر امور عقد موقت در حرم رضوی !

خانم بازیگر عکس های ناجورش را حذف کرد! + جزییات

کدخبر: 413460 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟