حمله 2 شرور مسلح و قداره کش به صاحب یک مغازه در شیراز / پلیس دست به اسلحه شد و شلیک کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ عبدالرضا ضربت جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیراز اظهار داشت: مأموران گشت انتظامی شهرستان شیراز هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی خود مشاهده کردند که دو نفر با سلاح گرم(کلت کمری) و سلاح سرد(قمه) درحال درگیری با متصدّی یک باب مغازه و تخریب اجناس داخل مغازه می باشند.

وی افزود: بلافاصله مأموران انتظامی وارد عمل شدند که در این هنگام دو نفر اراذل و اوباش مسلح به سمت مأموران حمله ور می شوند.

سرهنگ ضربت گفت: پس از اخطارهای مأموران پلیس مبنی بر تسلیم شدن اراذل و اوباش و عدم توجه آنان، در نهایت مأموران پلیس با رعایت قانون بکارگیری سلاح، به سمت آنان شلیک و یکی از اراذل و اوباش از ناحیه پا مجروح و دستگیر می شود.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه وضعیت اراذل و اوباش مجروح شده رضایت بخش اعلام شده است، گفت: یکی دیگر از اراذل و اوباش از صحنه متواری شد که تلاش برای شناسایی و دستگیری وی ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در این راستا یک قبضه سلاح گرم (کلت کمری) به همراه 7 فشنگ مربوطه کشف و پرونده مقدماتی تشکیل شد، نأکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و کسانی که بخواهند با اقدامات مجرمانه خود باعث ایجاد ناامنی در جامعه شوند با برخورد قاطع و قانونی مأموران انتظامی مواجه می شوند.

کدخبر: 983524 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟