2 سارق حرفه ای برای دزدی با پژو 207 به تهران سفر می کردند + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ علی قاسم پور  رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: 6 فروردین ماه ماموران کلانتری 181 چیتگر در محدوده میدان موج تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودروی سواری پژو 207 سفید با 2 سرنشین مواجه شدند که از خودرو پیاده و به سراغ یک دستگاه پژو پارس رفته و در اطراف خودرو در حال پرسه زنی بودند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: ماموران پس از استعلام پلاک خودرو 207 مشخص شد پلاک برای یک دستگاه هیوندا بوده و بلافاصله ماموران وارد عمل شدند و سارقان با رویت ماموران اقدام به فرار نموده و سوار خودرو شدند و دستور ایست وسیله نقلیه مذکور توسط ماموران صادر شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: سارقان خودرو به طرز خطرناکی و با آسیب به خودروهای پارک شده از محل متواری شدند و به هشدارهای پلیس اعتنایی نمی کردند. ماموران پلیس با ایجاد طرح مهار و استفاده از قانون بکارگیری سلاح، سرانجام موفق شدند خودرو را متوقف و متهمان را دستگیر کنند.

سرهنگ  قاسم پور بیان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات خودرو و 20 فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارقان حرفه ای و سابقه دار می باشند و از شهر اسلامشهر برای سرقت به شهر تهران آمده بودند ادامه داد: متهمان معترف شدند شب ها به تهران مراجعه و اقدام به سرقت می کردند.

سرهنگ قاسم پور گفت: متهمان با تکمیل تحقیقات اولیه برای اخذ دستور قضائی به مرجع  قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه کرد: از جا گذاشتن وسایل قیمتی داخل خودرو و همچنین از پارک کردن خودرو در معابر خلوت و تاریک خودداری کنند.

کدخبر: 983486 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟