قتل هولناک پسر جوان در سفره خانه پدرش بخاطر 160 میلیون تومان / پدرم قاتل است!

به گزارش رکنا، شامگاه یکشنبه 24 مهر خبر قتل پسری جوان در یکی از بیمارستان‌های پایتخت به پلیس اعلام و تحقیقات به دستور بازپرس محمد وهابی آغاز شد.

بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که یک پدر و پسر با ورود به سفره خانه‌ای در خیابان آذربایجان با این ادعا که پسر صاحب سفره خانه از آنها کلاهبرداری کرده و متواری شده خواهان پیدا کردن او بودند که در این میان با پدر و برادر مرد بدهکار درگیر شدند و با قمه، آنها و یک وکیل دادگستری را که میهمان آنها بود مجروح کرده و گریختند. اما  پسر جوان جان باخت و در ادامه تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی موفق به دستگیری یکی از متهمان شدند.

متهم در تحقیقات اولیه به درگیری مرگبار اعتراف کرد و گفت: یک سال قبل با سهراب، برادر بزرگ مقتول آشنا شدم. او مدعی بود که می‌تواند با قیمتی مناسب برایم خودرو تهیه کند. به همین دلیل خودروی پرایدم را فروختم و مبلغی پول روی آن گذاشتم و 160 میلیون تومان به سهراب دادم تا برایم پژو بخرد. اما سهراب ناپدید شد. بعد متوجه شدم او با شگردهای مختلف ازمردم پول گرفته و حدود 400 میلیارد تومان بدهی به بار آورده است. برای رسیدن به پولم، در جست و جوی سهراب بودیم که سفره خانه پدرش را پیدا کردم.متهم در ادامه گفت: چند باری همراه پدرم برای گرفتن پولم از سهراب به سفره خانه رفتیم اما خبری از او نبود، شب حادثه دوباره به همراه پدرم به سفره خانه رفتیم و وقتی همان حرف‌های تکراری را شنیدیم پدرم عصبانی شد و با چاقویی که همراه داشت به آنها حمله کرد و سپس فرار کردیم.به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران پسر جوان در اختیار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی قرار داده شد و تحقیقات برای دستگیری پدر وی ادامه دارد.

 

کدخبر: 834677 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟