خرید ملک در دبی 2024 (شرایط - هزینه)

 

امارات جزو یکی از کشورهای توسعه یافته خاورمیانه است که با پیشرفت‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی توانسته به عنوان یکی از کشورهای درجه یک در دنیا معروف شود. به همین علت هیچ کس بدش نمی‌آید در این کشور زندگی کند!

یکی از محبوب‌ترین روش‌های مهاجرت و سرمایه‌گذاری در این کشور خرید ملک در دبی است. در این مقاله اطلاعات جامعی در مورد شرایط خرید، قوانین و .. در اختیار شما قرار داده‌ایم تا به خوبی با این سرمایه‌گذاری آشنا شده و در نهایت بتوانید یک تصمیم واضح، شفاف در این مورد بگیرید. پس حتما زمان کوتاهی گذاشته و تا انتها با ما همراه باشید.

شرایط خرید ملک در دبی

حتما زمانی که اسم شهر دبی می‌آید، به یاد ساختمان‌های بلند و آسمان خراش‌هایی مانند برج العرب، برج خلیفه ... می‌افتید. کشور امارات در دهه‌های اخیر پیشرفت‌های زیادی در املاک و ساختمان سازی داشته است به همین علت با ساختمان‌های بلند و مدرن خود در دنیا زبانزد شده است!

توسعه صنعت ساختمان سازی امارات منجر به ساخت انواع آپارتمان، ویلا و تاون هاوس در دبی شده است.خوشبختانه قانونی که در سال‌های اخیر تصویب شد باعث شد تا خرید خانه در دبی، برای متقاضیان خارجی آزاد گردد. در ادامه مهم‌ترین شرایط اولیه برای سرمایه گذاری در خانه های دبی، لیست شده است. این شرایط شامل موارد زیر است:

  1. خرید ملک در امارات تنها می‌تواند در مناطق آزاد تعریف شده این کشور مانند برخی مناطق دبی صورت گیرد.
  2. حداقل مبلغ لازم برای خرید خانه 400 هزار درهم امارات است.
  3. لازم است از یک مشاور املاک دلسوز، معتبر و با تجربه کمک گرفته شود.

مراحل خرید خانه در دبی

 

مراحل خرید خانه در دبی

مهم ترین «مراحل خرید ملک در دبی» به شرح زیر است:

  1. تحقیق و بررسی: ابتدا لازم است به صورت کامل در مورد ارزش سرمایه گذاری، وضعیت اقتصادی حال و آینده این کشور، رابطه اماراتی‌ها با ایرانیان و میزان بازگشت سرمایه بررسی‌های لازم صورت گیرد.
  2. مشاوره: پس از طی کردن مرحله اول و بررسی‌های لازم حال نوبت کمک گرفتن از یک مشاور املاک با تجربه در این موضوع است تا با راهنمایی‌ خوب بتواند در گرفتن یک تصمیم معقول و مناسب به شما کمک کند.
  3. انتخاب ملک: پس از اینکه تصمیم خود را برای خرید خانه در این کشور با راهنمایی یک مشاور املاک معتبر و متخصص گرفتید؛ حال نوبت به انتخاب نوع ملک می‌رسد. در این مرحله دست شما برای انتخاب باز است شما می‌توانید براساس بودجه، شرایط و علاقه خود انواع املاک در این شهر مانند: آپارتمان، واحدهای پنت هاوس، خانه های ویلایی، هتل آپارتمان و ... را خریداری کنید.
  4. انتخاب روش پرداخت: به طور کلی چند روش متداول برای پرداخت مبلغ وجود دارد که یکی از محبوب‌ترین آن خرید اقساطی خانه در دبی، است.
  5. دریافت سند خانه
  6. اقدام برای ویزا
  7. مراجعه به ادامه مهاجرت کشور امارات و ارائه تمامی مدارک هویتی.

قیمت خانه در دبی در سال 1402

یکی از  مهم‌ترین عواملی که سبب توسعه و پیشرفت صنعت املاک کشور امارات شده مناسب بودن قیمت خانه دبی، است. میانگین قیمت خانه در دبی به درهم حدود 400 هزار است که این هزینه بستگی به موقعیت مکانی خانه، میزان دسترسی به خدمات رفاهی، تحصیلی و ... دارد.

همچنین حداقل قیمت خرید خانه در دبی به تومان در دی ماه 1402 رقمی حدود 5 میلیارد و 800 میلیون تومان می‌باشد.

اقامت دبی

نحوه اخذ اقامت دبی با خرید ملک

یک نکته بسیار: استفاده از تمامی روش‌های سرمایه گذاری در دبی مانند: ثبت شرکت و خرید خانه در دبی، شما را واجد شرایط برای دریافت اقامت دائم کشور امارات متحده نخواهد کرد! به طور کلی این کشور مجوز اقامت دائم خود را برای متقاضیان خارج از کشور صادر نمی‌کند!

اما خبر خوبی که می‌توان داد این است که امکان دریافت اقامت موقت (با قابلیت تمدید) به جای دائم وجود دارد! اقامت موقت شامل اقامت‌های 2، 5 و 10 ساله در این کشور می‌شود. نکته مهم این است که میزان قیمت خانه تاثیر مستقیمی در بیشتر شدن مدت زمان دریافت اقامت موقت دارد! چناچنه که قصد شما از خرید خانه در دبی، مهاجرت و دریافت اقامت است باید به موارد گفته شده در ادامه به خوبی توجه کنید:

به طور کاملا خلاصه دریافت اقامت دبی با خرید خانه را می‌توان در 3 دسته عنوان کرد:

  1. اخذ اقامت موقت 2 ساله امارات: حداقل ارزش ملک خریداری شده باید حداقل 450 هزار درهم امارات باشد ( به صورت نقدی).
  2. اخذ اقامت موقت 5 ساله امارات: حداقل ارزش ملک خریداری شده باید حداقل 450 هزار درهم امارات باشد ( این بند مخصوص بازنشستگان بالای 65 سال است).
  3. اخذ اقامت موقت 10 ساله امارات: حداقل ارزش ملک خریداری شده باید حداقل 2 می‌لیون درهم امارات باشد ( با این بند میتوان گلدن ویزا یا ویزای طلایی را دریافت کرد لازم به ذکر است که برای استفاده از این روش باید حداقل مبلغ پرداختی 1 میلیون درهم شما به صورت نقدی باشد).

مزایای خرید ملک در دبی

سایت معتبر  focus.hidubai.com تمامی مزیت‌هایی که با زندگی و خرید خانه در امارات، به دست می‌آورید را به خوبی بیان کرده است. به گفته این منبع:

Dubai has become a major center for business, luxury, and tourism. With its gorgeous skyline, outstanding infrastructure, and tax-free environment, Dubai has attracted a large number of investors ready to purchase property in this glitzy desert metropolis. “

امروزه دبی به یکی از مراکز اصلی تجاری، گردشگری و لاکچری در دنیا تبدیل شده است. عدم نیاز به پرداخت مالیات، زیر ساخت‌های مناسب و آینده درخشان، متقاضیان زیادی را جذب خرید ملک، کرده است.

دبی

معایب خرید ملک در دبی

با وجود تمامی مزیت و سودهایی که برای خرید خانه‌های امارات گفته شد، برای این سرمایه گذاری معایبی نیز وجود دارد. معایب خرید ملک در دبی، به شرح زیر است:

  1. عدم دریافت اقامت دائم امارات با خرید خانه.
  2. عدم مشورت گرفتن برخی افراد هنگام خرید از افراد با تجربه در حوزه املاک دبی.
  3. بالا بودن هزینه‌های درمان برای مهاجران نسبت به افراد مقیم امارات.

نیووی؛ مشاور املاک معتبر برای خرید خانه در دبی!

لازمه هر سرمایه‌گذاری، مشورت و کمک گرفتن با افراد متخصص و با تجربه در این حوزه است! نیووی یکی از بهترین مشاورین املاک دبی است که با داشتن بیش از 18 سال سابقه در این حوزه آماده خدمات‌رسانی به کسانی که تمایل به سرمایه‌گذاری، خرید و فروش خانه های دبی، را دارند می‌باشد.

مشاور املاک نیووی، با شایستگی‌هایی که طی سال‌ها فعالیت خود نشان داده توانسته 2 مرتبه برنده جایزه نشان طلایی از دایره اراضی و املاک دبی شود!

کلام آخر

در این مقاله توضیحات جامعی از شرایط، قوانین، قیمت، مزایا و معایب و نحوه اخذ اقامت را برای خرید ملک در دبی، را ارائه دادیم. همچنین مشاور املاک نیووی، را به عنوان یکی از بهترین‌ها در این حوزه معرفی کردیم. اگر تمایل به سرمایه گذاری با خرید خانه در امارات دارید، پیشنهاد ما به شما کمک گرفتن از مشاور املاک نیووی است.

برای راهنمایی‌های بیشتر می‌توانید به سایت این مشاور املاک به آدرس  /https://newwayint.com/fa-ir  مراجعه کنید.

 

کدخبر: 965286 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟