تولید لیوان کاغذی در خانه [ از 0 تا 100 راهنمای جامع ] ایران کاپ

 

ایران کاپ وارد کننده انواع دستگاه تولید لیوان کاغذی

مهندس قلی زاده مدیرعامل ایران کاپ اولین معتبرترین وارد کننده دستگاه تولید لیوان کاغذی در ایران بصورت رسمی از گمرک جمهوری اسلامی ایران وارد شده است اعلام کردند با را اه اندازی خط تولید لیوان کاغذی در ماه حداقل 40 الی 50 میلیون می توانید کسب درآمد کنید. همه دستگاه های وارد شده دارای 12 ماه گارانتی است.

مهندس قلی زاده مدیرعامل ایران کاپ

دستگاه های تولید لیوان کاغذی وارداتی ایران کاپ با بالاترین سرعت در قیقه بدون هیچ نشتی با بهترین کیفیت ساخته می شود. حداقل فضای لازم برای استفاده از دستگاه تولید لیوان کاغذی در خانه حدود 30 الی 40 متر و با برق خانگی و سه فاز نیز کار می کند.

برای این کار به مواد اولیه و دستگاه تولید لیوان کاغذی نیاز می باشد. بسیاری از ما تصور می کنیم که تولید لیوان های یکبار مصرف فقط در کارخانجات مرتبط انجام می پذیرد؛ زیرا با چگونگی تولید آنها آشنا نیستیم. در صورتی که این کار امروزه در بخش های خانگی و در کارگاه های کوچک نیز انجام می گیرد و علت آن وجود تجهیزات پیشرفته برای این کار است. 

سود تولید لیوانهای کاغذی یکبار مصرف در منزل

شاید برای شما هم سوال باشد که سود تولید لیوان کاغذی در خانه در چه حد می باشد و به عنوان یک منبع درآمد خوب می توان روی آن حساب کرد یا خیر. در این رابطه باید بدانید که میزان سود تولید شده از این کار تحت تأثیر عوامل گوناگون قرار دارد. به طور مثال کسی که فقط با استفاده از یک دستگاه تولید کننده لیوان کاغذی و در یک مکان کوچک اقدام به تولید لیوان می کند، سود کمتری در مقایسه با سایر افراد که در کارگاه های مخصوص و نسبتاً بزرگ و با استفاده از چندین دستگاه اقدام به تولید لیوان می‌کنند، دریافت خواهد کرد. در نتیجه میزان سود تولید لیوان کاغذی در منزل تحت شرایط گفته شده قرار دارد.

 در صورتی که شما فقط با استفاده از یک دستگاه قصد راه اندازی کسب و کار تولید لیوان کاغذی در خانه را داشته باشید و با پشتکار کافی این کار را ادامه دهید، می توانید انتظار سود 40 تا 50 میلیون تومان در ماه را داشته باشید. برای کسب و کارهای بزرگتر که قطعا تجهیزات بیشتری نیز می طلبد، می توان انتظار سودهای کلان داشت. از طرفی، فراموش نکنید که ساعات کار و تولید لیوان نیز اهمیت دارد. افرادی که به صورت شبانه روزی اقدام به تولید لیوان می کنند و بدون وقفه این کار را ادامه می دهند، سود بیشتری بدست خواهند آورد. در حالت کلی، در رابطه با میزان سود تولید از لیوان با اطمینان می توان گفت که این کار سودآور و به صرفه است.

وام برای تولید لیوان کاغذی در خانه

از آنجایی که راه اندازی یک مکان مناسب برای تولید لیوان کاغذی در خانه به سرمایه و تجهیزات اولیه نیاز دارد و ممکن است تمام کسانی که قصد راه اندازی این کار را دارند از پس هزینه های آن بر نیایند، مسئله وام گرفتن برای این کار را پیش کشیده می شود. در واقع امروزه دولت برای راه اندازی کسب و کارهای خانگی و به منظور اشتغال زایی برای افراد اقدام به وام دادن می‌ کند. بنابراین اگر شما هم نگران هزینه های اولیه برای این کار می باشید می توانید از این امتیاز استفاده کنید.

 قطعاً گرفتن وام برای راه اندازی تولید لیوان کاغذی در خانه به وقت کافی نیاز دارد و شما در بهترین زمان می توانید مراحل اداری مربوط به وام را پشت سر بگذارید تا مبلغ وام به موقع در اختیار شما قرار گرفته و بتوانید این کار را انجام دهید. با توجه به کاری که شما میتوانید انجام دهید می توانید میزان وام را انتخاب کنید. از طرفی باید از زمان ثبت نام و پرداخت وام بانکها مطلع باشید. قطعاً برای این کار نیز به ضامن و یا وثیقه نیاز است و در حالت کلی گرفتن وام برای تولید لیوان کاغذی در منزل امکان پذیر است. 

بهترین دستگاه برای تولید لیوان کاغذی در خانه

امروزه دستگاه های مختلفی جهت تولید لیوان کاغذی در خانه وجود دارند. هر کدام از آنها با توجه به مدل، خصوصیات و امکاناتی که دارند، دارای قیمت مخصوص به خود می باشند. از طرفی نحوه عملکرد دستگاه با توجه به مرغوبیت آن مشخص می شود. دستگاه های تولید کننده لیوان کاغذی امروزه مدل های گوناگونی را شامل می‌ شوند. بهترین دستگاه تولید لیوان کاغذی وسیله ای است که نیاز شما را بهتر تامین کند. در واقع در صورتی که شما متناسب با کسب و کار خود دستگاه ها را تشخیص دهید و آنها را خریداری کنید، بهترین استفاده ها را می توانید از آنها داشته باشید. در این صورت بهترین دستگاه تولید لیوان کاغذی در منزل در اختیار شما قرار دارد.

لیوان کاغذی در خانه

امروزه برندهای گوناگونی اقدام به تولید این لوازم می‌ کنند و قطعاً از لحاظ کیفیت با یکدیگر فرق دارند. جهت تشخیص بهترین نوع این وسیله و داشتن خریدی رضایت بخش، توصیه ما این است که با مدلهای گوناگونی لوازم آشنایی کافی داشته باشید. همچنین، بهتر است خرید آنها را با هماهنگی افراد متخصص در این زمینه انجام دهید. 

تولید لیوان کاغذی در خانه چقدر سرمایه میخواد؟

در رابطه با میزان سرمایه لازم برای تولید لیوان کاغذی در خانه لازم است بدانید که حداقل به یک دستگاه مخصوص نیاز است. از آن جایی که قیمت هر دستگاه حدود ۴۵۰ تا ۵۵۰ میلیون تومان میباشد و این دستگاه را در بخش خانگی هم میتوان راه اندازی کرد، حداقل سرمایه لازم برای این کار را می توان مبلغ گفته شده دانست؛ البته فراموش نکنید که باید هزینه مربوط به مواد اولیه و انبارداری لیوان های کاغذی را نیز لحاظ کرد. 

تولید لیوان کاغذی خانگی بدون دستگاه امکان پذیر هست؟

شاید برای شما هم سوال باشد که آیا تولید لیوان کاغذی بدون دستگاه امکان پذیر هست یا خیر؟ در این خصوص نیز می توان گفت از آنجایی که باید تولید لیوان کاغذی به صورت کاملاً بهداشتی و یکبار مصرف انجام پذیرد و لیوان ها از استانداردهای لازم برخوردار باشند و تولید آنها در تعداد بالا صورت گیرد، تولید لیوان کاغذی در خانه بدون وجود دستگاه مخصوص برای این کار امکان پذیر نخواهد بود. 

جهت خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی می توانید با پر کردن فرم مشاوره رایگان در سایت ایران کاپ به آدرس www.cup-iran.ir کارشناسان فروش ایران کاپ در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

کدخبر: 888519 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟