چگونگی حمل بار هوایی از دبی به تهران

مقدمه

در حال حاضر کالاهای زیادی از امارات متحده عربی به ایران وارد میشوند و به انتخاب اول بسیاری از تجار و بازرگانان ایرانی جهت واردات کالا تبدیل شده است؛ اما برای حمل بار از دبی معمولا دو روش دریایی و حمل بار هوایی از دبی مطرح است که انتخاب را کمی دشوار میکند. از آنجا که حمل و نقل بین المللی یکی از مهمترین بخش های حوزه تجارت خارجی و داخلی به شمار میرود، مهم است که فرایند حمل بار وارداتی خود را به شرکت حمل و نقل معتبری بسپارید. به علاوه، حمل بار هوایی از دبی همانند حمل بار هوایی از چین، مراحل و شرایط خاصی دارد که در ادامه این مقاله از شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس به آن خواهیم پرداخت.

فرآیند حمل بار هوایی از دبی به تهران

خدمات حمل بار هوایی از دبی که توسط شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس به صورت کارگو ارائه میگردد، با ارائه کمترین نرخ حمل و نقل، نقل و انتقال محموله های شما را در سریع ترین زمان ممکن و با امنیت بالا به ارمغان می آورد. اما همانند هر فرایند دیگری در حوزه تجارت، مراحل مشخصی دارد. در حال حاضر حمل و نقل هوایی از امارات کمی پیچیده تر از حمل بار دریایی است و به شرایط ویژه ای نیاز دارد. با توجه به این که هزینه های حمل و نقل در این روش بسیار بالاست، مهم است که بتوانید با کمک کارشناسان مجرب ما بهترین انتخاب را داشته باشید.

پروسه حمل بار هوایی از دبی همانند حمل بار هوایی از چین، از نهایی کردن هزینه حمل بار با شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس آغاز میشود. زمانی که شما با تیم ما قرارداد میبندید و کرایه حمل را نهایی میکنید، منتظر ارسال کالای شما توسط فروشنده به انبارهای خود میمانیم تا بتوانیم سایر مراحل حمل بار هوایی را انجام دهیم. با ورود محموله شما به انبارهای شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، بارهای را آماده و یکپارچه سازی میکنیم تا بتوانیم به هواپیمای مورد نظر انتقال دهیم و به سمت فرودگاه بین المللی تهران ارسال کنیم. باورود محموله به گمرک فرودگاه، موظف به انجام تشریفات ترخیص کالا هستید؛ البته نگران نباشید. با استفاده از سرویس درب به درب دیگر نگران پروسه ترخیص کالا نخواهید بود و کالاهای وارداتی خود را به راحتی تحویل خواهید گرفت.

چگونگی حمل بار هوایی از چین به ایران

در رابطه با نحوه حمل بار هوایی از چین هم باید بگوییم که فرایندی شبیه به حمل بار هوایی از دبی دارد. به این صورت که با کارشناسان ما در شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس مشورت میکنید با اطلاع از هزینه ها و شرایط حمل و نقل بار، هزینه ها را نهایی می نمایید. در ادامه لازم است که فروشنده ای که کالا را از او خریداری کرده اید، محموله را به یکی از دفترهای ما در چین تحویل دهد. با دریافت محموله های مشتریان خود، نسبت به آماده سازی و بسته بندی آنها جهت حمل ایمن و مطمئن اقدام میکنیم. پس از یکپارچه سازی محموله ها، بار را به فرودگاه مورد نظر در چین انتقال میدهیم تا فرایند حمل و ارسال کالا به ایران آغاز شود. با ورود بار خود به گمرک فرودگاه، میتوانید فرایند ترخیص کالا را انجام دهید تا بتوانید محموله را تحویل بگیرید.

هزینه حمل بار هوایی از امارات

هزینه حمل بار هوایی از امارات ( دبی ) به تهران

هزینه حمل بار هوایی از دبی چقدر است؟ این سوالی است که بسیاری از مشتریان از ما میپرسند. قبل از این که به جدول هزینه های حمل و نقل هوایی از امارات به ایران نگاهی بیاندازید، خوب است بدانید که هزینه های حمل و نقل هوایی کالا چه مواردی را شامل میشود و تحت تاثیر چه عواملی است. حجم و وزن کالا دو فاکتور اصلی هستند که قیمت های حمل بار هوایی از چین و دبی را تحت تاثیر خود قرار میدهند. به علاوه، دو مقدار برای وزن کالا که یکی وزن ناخالص (واقعی) و دیگری وزن حجمی میباشد، برای محموله محاسبه میشوند. هر یک از این وزن ها در کیلوگرم مقدار بیشتری داشته باشد، مبنای محاسبه هزینه حمل بار هوایی قرار خواهد گرفت؛ چرا که محموله های حجیم فضای بیشتری را در هواپیما اشغال میکنند.

هزینه اضافی سوخت به دلیل نوسانات قیمت آن، هزینه جابجایی ترمینال در مبدا و مقصد، هزینه های انبارداری، هزینه های امنیتی به منظور بازرسی کالا، هزینه تهیه اسناد و مدارک حمل، کارگزاری گمرکی جهت ترخیص کالا و.. بخشی دیگر از هزینه هایی هستند که فرایند حمل و ارسال کالا با خود به همراه دارد. لیست زیر، هزینه های تقریبی حمل بار هوایی از دبی به تهران را به خوبی به شما عزیزان نشان میدهد:

  • کرایه حمل بار هوایی از دبی به فرودگاه بین المللی امام خمینی برای حمل بار +45 کیلوگرم: 3.5 دلار

  • کرایه حمل بار هوایی از دبی به فرودگاه بین المللی امام خمینی برای حمل بار +100 کیلوگرم: 3 دلار

  • کرایه حمل بار هوایی از دبی به فرودگاه بین المللی امام خمینی برای حمل بار +300 کیلوگرم: 2.9 دلار

  • کرایه حمل بار هوایی از دبی به فرودگاه بین المللی امام خمینی برای حمل بار +500 کیلوگرم: 2.8 دلار

  • کرایه حمل بار هوایی از دبی به فرودگاه بین المللی امام خمینی برای حمل بار +1000 کیلوگرم: 2.5 دلار

قوانین و مقررات حمل بار هوایی از دبی

قوانین و مقرات گمرکات امارات در رابطه با واردات اقلام ممنوعه و غیرقانونی بسیار سخت گیر و جدی است. برخی از اقلامی که در هر حالتی مممنوع هستند، مواد مخدر، محتوای دزدی، ارز تقلبی و نشریات و آموزه های غیرشرعی میباشند. برخی کالاها مانند محصولات کشاورزی، مواد غذایی، داروها، حیوانات خانگی و اهلی، انتشارات، سلاح و مهمات، تجهیزات فنی و پول نقد نیز با شرایط خاص و اعمال بعضی محدودیت ها میتوانند به گمرکات امارات وارد شوند. برای واردات لوازم شخصی افرادی که اقامت امارات را دارند، شرایطی وجود دارد که عبارتند از:

  • ارزش عطرها، هدایا و چمدان های شخصی نباید بیشتر از 3 هزار درهم باشد.

  • هدایا و چمدان ها باید با هدف شخصی و نه با هدف تجاری وارد شده باشند.

  • مسافر نباید مرتبا با همین وسایل شخصی در رفت و آمد باشد.

هزینه های گمرکی در امارات بسیار مقرون به صرفه است و همین امر سبب شده تا واردات و حمل بار هوایی از دبی از لحاظ اقتصادی هم مناسب باشد. حقوق گمرکی در دبی، 5 درصد از ارزش کالاست که به همراه بیمه حمل و نقل محاسبه میشود. البته در شرایطی که ارزش کالا خیلی بیشتر باشد، ده درصد محاسبه خواهد شد.

مزایای همکاری با شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس

چرا شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس میتواند برای شما بهترین انتخاب باشد؟ چون که تیم ما این افتخار را دارد تا با ارائه سرویس های حمل بار هوایی از چین، کشورهای اروپایی، آسیای شرقی و حمل بار هوایی از دبی به صورت کارگو، امکان حمل سریع و امن بار مشتریان خود را فراهم کند. به علاوه، ما آمادگی ارائه سرویس های تجمیعی و صدور تک بارنامه را در کنار ترخیص کالا از گمرک هم داریم و میتوانید از تمامی فرایند حمل بار خود مطمئن باشید.

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس

جمع بندی

اگر به دنبال حمل سریع راحت بار خود از دبی به ایران هستید، خدمات حمل بار هوایی شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس این اطمینان را به شما میدهد که با مقرون به صرفه ترین هزینه ها، محموله خود را در داخل کشور تحویل بگیرید و از نحوه حمل آن مطمئن باشید. شما عزیزان برای اطلاعات بیشتر درباره خدمات حمل و نقل بین المللی ما، کافی است به وبسایت www.fnxcargo.com مراجعه کنید یا با شماره 021 48000110 تماس حاصل فرمایید.

 

کدخبر: 859404 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟