درمان جای سوختگی با محصولات اسکارهیل scar heal

چگونه جای سوختگی بر روی پوست به وجود می‌آید؟

زمانی که قسمتی از بدن بر اثر لمس کردن اجسام داغ، ریختن آب جوش و هر اتفاق ناگهانی دیگری دچار سوختگی می‌شود، سلول‌های پوست از بین می روند و به سرعت پوست آسیب‌ دیده و سوخته اقدام به تولید کلاژن که یک نوع پروتئین برای رویش مجدد سلول‌‌های پوستی است می‌کند و از این طریق پوست‌های آسیب‌ دیده را ترمیم و تقویت می‌کند. هنگامی که سوختگی پوست بهبود می‌یابد و ترمیم می‌شود به دلیل اینکه سلول‌های جدید جایگزین می‌شوند، نواحی آسیب دیده تغییر رنگ می‌دهد، پوست آن ضخیم می‌شود و اسکار جای زخم بر روی آن به وجود می‌آید.

در بعضی موارد این اسکارها با مرور زمان ترمیم می‌شوند و اثری از آن ها بر روی بدن نمی‌ماند اما در بعضی موارد تاثیر شدیدی بر روی بدن دارند که به راحتی محو و ناپدید نمی‌شوند و لازم است برای از بین بردن جای سوختگی پوست، درمان‌های مناسبی بر روی آن انجام بگیرد.

انواع سوختگی که اثری بر روی پوست بجا می گذارند:

سوختگی‌هایی که بر روی پوست ایجاد می‌‌شود هر کدام دلیل خاصی دارند و عوامل مختلفی ممکن است باعث بروز این عارضه شود که در اینجا به چند مورد اشاره خواهیم کرد:

سوختگی بر اثر حرارت آتش

این نوع سوختگی از بیشترین و خطرناک‌ترین نوع سوختگی‌ها است که افراد زیادی در طول سال به آن دچار می‌شوند. این عارضه باعث از بین رفتن بافت سلول‌های پوستی می‌شود و نسبت به انواع دیگر، بیشترین اسکار را بر روی پوست بر جای می‌گذارد.

سوختگی الکتریکی

سوختگی الکتریکی بر اثر تماس پوست به صورت متناوب و یا مستقیم با جریان الکتریکی ایجاد می‌شود.

سوختگی شیمیایی

این نوع عارضه سوختگی، زمانی رخ می‌دهد که پوست فرد به صورت مستقیم با مواد شیمیایی مثل حلال‌ها، اسیدهای غلیظ و … تماس داشته باشد.

سوختگی بر اثر تابش

این عارضه زمانی رخ می‌دهد که فرد برای مدت زمان طولانی در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار می‌گیرد. در مواردی نیز تشعشعات اشعه ایکس نیز باعث ایجاد این نوع سوختگی می‌شود. سوختگی تابشی معمولا رنگ پوست را تغییر می‌دهد و یا باعث ایجاد رنگدانه‌ها بر روی پوست می‌شود.

چه کنیم که جای سوختگی روی پوست نماند؟

شرکت اسکارهیل با ۲۳ سال سابقه درخشان در زمینه گسترش درمان های پیشرفته غیرجراحی در درمان اثرات زخم ها و سوختگی ها، در سال ۱۹۸۸ در ایالات متحده آمریکا تاسیس و پایه گذاری گردید. محصولات کمپانی اسکارهیل توسط متخصصین پوست و جراحان پلاستیک در بیش از 60 کشور در سراسر جهان برای اسکارهای پس از عمل، اسکارهای هیپرتروفیک، کلوئیدها و سوختگی توصیه می شود.

محصولات شرکت scar heal جزء بهترین و برترین محصولات حال حاضر دنیا در زمینه درمان انواع اثر زخم می باشند که با توجه به کیفیت بالای مواد اولیه استفاده شده در این محصولات و همچنین تخصصی بودن فعالیت شرکت اسکار هیل دراین زمینه، هیچکدام از محصولات فعلی موجود در بازار از لحاظ کیفی قابلیت رقابت با محصولات شرکت اسکار هیل را ندارند.

تمام محصولات این شرکت در کشور آمریکا تولید و بسته بندی می شوند و دارای تاییدیه FDA آمریکا و CE اروپا می باشند. اگر در همین جا تمایل به خرید محصولات اسکارهیل scarheal برای رفع جای سوختگی صورت و بدن خود دارید می توانید وارد سایت فروشگاه اینترنتی آیریک تجهیز شوید و پس از مشاهده و کسب اطلاعات لازم از مشاوران متخصص ، محصول مورد نظر خود را انتخاب و خرید کنید.

انواع محصولات اسکارهیل:

کرم سیلیکونی اسکار استاتیک 10 و 60 گرمی

خرید کرم سیلیکونی اسکار استاتیک

کرم سیلیکونی اسکار استاتیک اسکارهیل در درمان اسکارهای کلوئید، هایپرتروفیک، اسکارهای ناشی از عمل های جراحی، تروماتیک، سوختگی ها، اسکار جوش های پوستی، خطوط چاقی و بارداری و همچنین بعد از درمان با لیزر و جای عمل و جراحی بسیار موثر می باشد. (خرید کرم اسکاراستاتیک)

این فرآورده حاوی 23 ماده درمانی فعال برای درمان انواع اسکار می باشد.

ترکیبات موثره در کرم سیلیکونی اسکار استاتیک اسکارهیل

ویتامین A ، عصاره آرنیکا، گلیسرین، کو آنزیم کیوتن، روغن کالاندولا و عصاره درخت چای

ژل سیلیکونی رژواسیل اسکارهیل 10 و 30 گرمی

خرید ژل سیلیکونی رژواسیل

ژل سیلیکونی رژواسیل ترکیبی مدرن از گروه پپتاید ها، سرامید، مواد ضدالتهاب طبیعی، اسیدهای چرب ضروری و ویتامین ها است که با کمک به بازسازی پروتئین های ساختمانی پوست و ترمیم ساختار سه بعدی آن، خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش و از ایجاد استرچ مارک جلوگیری می کند.

ژل رژواسیل خاصیت درمانی موثر و ثابت شده در درمان اسکارهای ناشی از سوختگی دارد که میزان اثربخشی بالاتری در مقایسه با انواع سیلیکون مایع دارد و همچنین می توان جهت پیشگیری و درمان ترک های پوستی در مواردی مانند افزایش سریع وزن و بدنسازی نیز استفاده کرد.( خرید ژل ترمیم کننده رژواسیل rejuvasil)

ترکیبات موثره در ژل سیلیکونی رژواسیل اسکارهیل

ویتامین C، روغن شترمرغ ، روغن کوسه ، سیلیکون

نوار سیلیکونی اسکار اف ایکس اسکارهیل در انواع سایز ها

نوارهای سیلیکونی اسکار اف ایکس باعث نرم شدن، ناپدید شدن و همچنین هم سطح شدن اسکارهای ناشی از سوختگی با پوست اطراف آن و همچنین کاهش مقدار Hyper pigmentation سطح اسکار می گردد.

نوارهای سیلیکونی اسکار اف ایکس برای جراحی های متفاوت مانند جراحی های سینه، دارای اشکال آناتومیک خاصی می باشند که به طور بی نظیری باعث راحتی استفاده و افزایش تاثیرگذاری در مصرف کنندگان و همچنین کاهش هزینه های درمان آن ها می شود. این محصول هم در کاهش شدت اسکارهای هایپرتروفیک تازه و هم در بهبود اسکارهای هایپرتروفیک قدیمی تر مؤثر می باشد.

ترکیبات موثره در نوار های سیلیکونی اسکار اف ایکس اسکارهیل

پلی دی متیل سیلوکسان

خلاصه مطلب

هنگام انتخاب محصول مناسب برای اسکار و جای سوختگی، نکته اصلی که باید از خود بپرسید این است که اسکار من چند ساله است و دوست دارم چه چیزی را در مورد جای سوختگی خود تغییر دهم؟ در بالا یکی از مطرح ترین و معتبرترین برندهای دنیا خدمت شما عزیزان معرفی و بررسی شد . حال اگر تصمیم به استفاده از برند اسکارهیل داشته باشید توصیه می شود:

اگر جای اسکار ایجاد شده از سوختگی کاملا بسته و بدون ترشح، جدید و یا برجسته شده است، ژل رژواسیل را استفاده کنید. اگر جای اسکار ایجاد شده توسط سوختگی قدیمی‌تر است و می‌خواهید تغییر رنگ را هدف قرار دهید و همچنین سلامت کلی پوست را حفظ کنید،کرم اسکار استاتیک را در برنامه قرار دهید . استفاده از نوار سیلیکونی اسکار اف ایکس در اسکار های جدید و قدیمی توصیه می شود و می تواند به تنهایی یا مکمل ژل و کرم شود.

 

کدخبر: 836855 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟