چرا باید نرم افزار حسابداری را با نرم افزار CRM خود ادغام کنید؟

نرم افزارهای CRM و حسابداری از جمله نرم افزارهایی هستند که در این راه به سازمان‌ها و کسب‌وکارها کمک فراوانی می‌کنند. در ادامه این مطلب به این پرسش که چرا باید نرم افزار حسابداری را با نرم افزار CRM خود ادغام کنید پاسخ خواهیم داد و به مزایای این ادغام اشاره خواهیم کرد.

نرم افزار CRM چیست؟

بهتر دانستیم که پیش از بیان دلایل ادغام نرم افزار حسابداری با نرم افزار CRM، به این پرسش که نرم افزار CRM چیست پاسخ دهیم.

نرم افزار CRM به‌گونه‌ای طراحی شده که اطلاعات مشتریان و خریداران را از کانال‌های مختلف جمع‌آوری می‌کند و اطلاعات دقیق از تاریخچه خرید آن‌ها، ویژگی‌های شخصی و الگوهای رفتاری خرید آن‌ها را ذخیره می‌کند و به صاحبان کسب‌وکار ارائه می‌دهد. در واقع این نرم افزار، هر کدام از مراحل تعامل با خریداران را به منظور افزایش بازدهی و سودآوری، تضمین می‌کند.

همچنین نرم افزار CRM در پروسه بازاریابی کسب‌وکار، تمام نظام و فعالیت‌های سازمان شما را با نیازهای مشتریان هماهنگ می‌سازد. سازمان‌ها باید میان حفظ و برطرف کردن نیاز مشتریان و اهداف خود هماهنگی ایجاد کرده و سعی کنند ارزش‌های خود را با افزایش بهره‌وری از طریق تعامل با مشتری افزایش دهند. به طور کلی می‌توان گفت که CRM یک استراتژی مناسب برای یافتن مشتریان بهتر و حفظ آن‌ها به بهترین نحو است.

چرا باید نرم افزار حسابداری را با نرم افزار CRM خود ادغام کنید؟

منظور از ادغام نرم افزار حسابداری با نرم افزار CRM، ادغام اطلاعات و دیتاهای مختلف سازمان است که مواردی مثل زبان برنامه‌نویسی، اسناد و مدارک مشترک مثل نام کالا، موجودی، پیش فاکتور، واحد اندازه‌گیری، نام مشتری، مانده حساب مشتری و گردش حساب مشتری در آن مجموعه یا سازمان را شامل می‌شود.

به این نکته توجه داشته باشید که می‌توان این اطلاعات را به صورت جداگانه در هر یک از نرم‌افزار‌های موردنظر ثبت کرد. اما ثبت به صورت جداگانه درصد خطای بالا و هزینه بیشتری را به دنبال خواهد داشت. با ادغام و یکپارچه‌سازی، این امکان برای کارمندان و افراد مجموعه فراهم می‌شود که همگی بتوانند به صورت همزمان به اطلاعات دقیق موردنیازشان دسترسی داشته باشند. اکنون که می‌دانید چرا باید نرم افزار حسابداری را با نرم افزار CRM خود ادغام کنید، در بخش بعدی به مزایای این ادغام اشاره خواهیم کرد.

نرم افزار حسابداری با نرم افزار CRM

ادغام نرم افزار حسابداری با نرم افزار CRM چه مزایایی دارد؟

حال که نرم افزار CRM را به شما معرفی و دلایل ادغام آن را بیان کردیم، به مزایای ادغام نرم افزار حسابداری با نرم افزار CRM نیز اشاره خواهیم کرد.

صرفه جویی در زمان؛ نخستین مزیت ادغام نرم افزار حسابداری با نرم افزار CRM

زمانی را تصور کنید که یکی از مشتریان با شما تماس می‌گیرد و از شما پیش فاکتور می‌خواهد. اما شما در CRM  او را با عنوان فرصت نشانه‌گذاری کرده‌اید. در این هنگام برای بررسی این موضوع باید به سراغ نرم‌ افزار حسابداری رفته و در آن جستجو کنید، اما این کار نتیجه‌ای جز سردرگمی به همراه نخواهد داشت. هنگامیکه ادغام نرم افزار حسابداری با نرم افزار CRM انجام شده باشد، می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آخرین و بروزترین اطلاعات مشتری دسترسی پیدا کنید.

داده های درست و قابل اطمینان؛ از مزایای ادغام نرم افزار حسابداری با نرم افزار CRM

ذخیره کردن اطلاعات به صورت دستی نه تنها زمان‌بر و طاقت فرسا است، بلکه احتمال خطاهای انسانی را بسیار افزایش می‌دهد. وجود مغایرت میان داده‌ها و اطلاعات سیستم حسابداری و CRM، می‌تواند بسیار سخت و طاقت فرسا باشد و شما را در مقابل مشتریان غیر حرفه‌ای جلوه دهد. براساس آمار بدست آمده، داده‌های غلط و بی‌ارزش می‌توانند حدود 25  درصد از درآمد شما را کاهش دهند.

بهبود فرایند فروش؛ از دیگر مزیت‌های ادغام نرم افزار حسابداری با نرم افزار CRM  

اگر ادغام نرم افزار حسابداری با نرم افزار CRM شما صورت گرفته باشد، می‌توانید اطلاعات خود را برای بهبود کیفیت اتوماسیون فروش و تجربه مشتری به اشتراک بگذارید. با استفاده از این روش، تمامی کارمندان سازمان به سوابق مشتری دسترسی کامل خواهند داشت و می‌توانند خدمات خوبی را به مشتری ارائه دهند.

معرفی نرم افزار CRM اورست

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا نرم افزار CRM، ابزاریست که به ایجاد یک تجارت موفق و پرسود و حفظ مشتریان نقش مهمی را ایفا می‌کند. اینگونه از نرم‌افزارها از قابلیت‌هایی مثل مدیریت سرنخ‌های تجاری، تجزیه وتحلیل داده‌های فروش و ثبت اطلاعات مشتریان برخوردارند. نرم افزارهای CRM پس از هربار مراجعه مشتری، اطلاعات جدید را به سوابق پیشین خرید مشتری اضافه می‌کنند و بانک اطلاعاتی جامعی را برای سازمان تهیه می‌کنند؛ در نتیجه با تماس‌های بعدی هر مشتری، خلاصه‌ای از اطلاعات مشتری به کارمندان سازمان و مجموعه نمایش داده می‌شود تا با توجه و درک نیاز مشتری، خدمات متناسب ارائه شود.

نرم افزار CRM اورست یکی از نرم افزارهای پیشرفته و قدرتمند در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری است که بیش از یک دهه سابقه دارد. این نرم افزار مدیریت فروش، بازاریابی و خدمات مشتریان کسب‌وکارها و سازمان‌های مختلف را مدیریت کرده و خدمات پشتیبانی دائمی و رایگان را هم ارائه می‌دهد. نرم افزار CRM اورست از امکاناتی مثل تنظیم سطح دسترسی کاربران، رمزگذاری داده‌ها و پیاده‌سازی فایروال‌ها و آنتی‌ویروس‌های قدرتمند، امنیت بانک اطلاعاتی سازمان شما برخوردار است.

نرم افزار حسابداری با نرم افزار CRM اورست

ادغام نرم افزار حسابداری با نرم افزار CRM اورست چگونه است؟

نرم افزار اورست بسیار پیشرفته بوده و از نظر ادغام نرم افزار حسابداری با نرم افزار CRM اورست، هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت. این نرم افزار با تمامی نرم‌افزار‌های حسابداری به خوبی ادغام می‌شود و این نرم‌افزار حسابداری شما است که می‌تواند کیفیت این ادغام و یکپارچه سازی را تعیین کند. هرچه محدودیت نرم افزار حسابداری شما کمتر باشد، ادغام درون سازمانی CRM و سیستم حسابداری شما بهتر خواهد شد. نرم افزارهای رایجی مانند سپیدار، هوفر و پایا به راحتی با نرم افزار CRM اورست ادغام می گردند. همچنین کلیه نرم افزارهای حسابداری معتبر که دارای تیم فنی باشند امکان ادغام با اورست را دارند.

خرید نرم افزار CRM اورست

با خرید نرم افزار CRM اورست و ادغام نرم افزار حسابداری با نرم افزار CRM اورست، نیازی به راه‌اندازی و نصب تجهیزات شبکه نخواهید داشت. چرا که تمامی اطلاعات سازمان روی سرورهای اختصاصی ذخیره می‌شود و امنیت و نگهداری داده‌های سازمان و کسب‌وکار شما تضمین خواهد شد. قیمت این نرم افزار با توجه به انتخاب خدمات ارائه شده در پلن حرفه‌ای متفاوت است. پس از مشاهده و مطالعه پلن‌ها می‌توانید با توجه به سیستم سازمان و کسب‌وکارتان، بهترین نوع آن را انتخاب کنید.

 

کدخبر: 817519 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟