پرده برداری از یک راز ده ساله در آی نوتی

در قسمت نظرات مخاطبان از هم می‌پرسند: «کیا تو آی نوتی (iNoti) کار کردن؟»، «کسی درباره کلاهبرداری آی نوتی[BS1]  و آقای علی معارفی چیزی میدونه؟»، «من تازه وارد کار بازاریابی آی نوتی شدم اگه تجربه ای دارید بگید لطفا»

بله این سوالات البته در جای درستی مطرح نمی‌شوند و پاسخ‌های درستی هم دریافت نمی‌کنند، کسانی که در میدان تلاش و دانش و فناوری شکست خورده‌اند، همت و توان فتح جام موفقیت در حوزه بازاریابی را نداشته‌اند به ناحق شروع به پاسخگویی به این سوالات می‌کنند، پاسخ‌هایی اشتباه، فریب‌کارانه و دروغ که شاید کمی از حس شکست و عقب افتادگی از شرکت علی معارفی و جمعی از کارشناسان فروش موفق آی نوتی را جبران کند که البته این هم راه درستی نیست.

فعالیت قانونی آی نوتی

راه درست، مطالعه و تحقیق درست است، راه درست سوال پرسیدن از مشاوران و کارشناسان و افراد معتبر و پاسخگو است.

اگر شما هم تمایل به کار در منزل و کسب درآمد منطقی دارید، لابد در بسیاری از چت روم‌ها و بخش‌های تبادل نظر وب سایت‌ها با «شرکت آی نوتی[BS2] » آشنا شده‌اید. وقتی نوشتم درآمد منطقی، منظورم این بود که سود حاصل از این کار با زحمت و تلاشمان همخوانی داشته باشد. با هر اعتقادی که دارید، خلاصه شفاف، حلال و انسانی باشد.

شایعه و اتهام کلاهبرداری در کنار نام شرکت آی نوتی (iNoti) و مدیرعامل آن، آقای علی معارفی در چند وب سایت و وبلاگ دیده می‌شود. آیا این موضوع صحت دارد؟

طبیعی است که یک بازاریاب قوی و پرتلاش در همان گروه به شما می‌گوید: «من تازه عضو شدم و خیلی راضیم چون آنقدرها وقت کار کردن نداشتم ولی الان با این سیستم خیلی حس خوبی دارم»

اما یک فرد نا آشنا با فنون بازاریابی و خالی از همت و تلاش و اراده هم می‌آید و می‌نویسد: «حس میکنم خیلی سخته، به صد نفر باید رو بیندازی تا یکی ازت بگیره»!

بله با فعالیت در آی نوتی (iNoti) می‌شود درآمد بسیار خوبی داشت به شرطی که طبیعتا با اراده جدی و همت بالا، تلاش کنید و دانش خود را نسبت به خدمات و نحوه‌ی عملکرد آنها بالا ببرید. بازاریابی‌ای که محصول آن، اشتغالزایی، تراکنش شفاف مالی، درآمد جوانان، کمک به تولید و رونق تولید در روزگار بحرانی کرونا باشد، زیر تیغ نقد منفی بدخواهان و ناآشنایان به دنیای فناوری شرحه شرحه می‌شود.

خانواده بزرگ گسترش طراحان نقش الماس با برند تجاری آی نوتی (iNoti) با همراه داشتن تمامی مدارک و مجوزهای لازم [MA3] برای گسترش شبکه بازاریاب‌های حرفه‌ای، خلاق و تلاشگر خود آغوشی باز دارد.

شفافیت، حرکت بر مدار قانون و کمک به چرخه تولید و خلاقیت و فناوری، شرط لازم و کافی برای همکاری این شرکت با افراد جویای ثروت است.

مخاطبان آی نوتی (iNoti) در مورد این مجموعه چه نظری دارند؟

اگر اهل مطالعه کامنت و نظرات مردم هستید، نظرات بخش مردمی آی نوتی و اینما شرکت گسترش طراحان نقش الماس را هم مطالعه بفرمایید: « حالا گروه دوستی من به وسعت یک ایران است، بعلاوه همه ایرانی‌های سراسر دنیا.»

یا این دوست عزیزی که نوشت: « من حالا عضو خانواده بزرگ اینما هستم و از این که بیش از 50 وب سایت با رتبه زیر 600 در الکسا با این بستر بی نظیر همراهی و همکاری دارند، به این عضویت افتخار می‌کنم.»

و یا این نظر که برای سایر اعضای خانواده‌ی شرکت آی نوتی (iNoti) بسیار با ارزش بود و هست: «آینوتی برای من زندگی دوباره بود، راهی برای درآمدزایی شفاف و حلال و درست، حالا تردید ندارم که با تلاش و اراده هیچ مانعی بر سر راه انسان نیست، من می فروشم، من بازاریابی می‌کنم و همیشه به زندگی کردن درست و انسانی امیدوار هستم.»

کامنت‌های بسیار دیگری هم توسط کسب و کارهای متفاوت ثبت شده است. کامنت‌های صاحبین کسب و کارهایی که توانسته بودند با استفاده از کدهای دستوری آی نوتی، سرویس‌های رزومه ساز iAM و iCV، سرویس اشتراک ویدئو اینما، سرویس‌های تبلیغات در فضای مجازی و ... که کمک به توسعه‌ی کسب و کار آنها و برقراری ارتباط بهتر با مشتریان آنها شده بود.

حمایت آی نوتی از مشتریان یا شرکت هرمی آی نوتی

گسترش طراحان نقش الماس به مدیریت علی معارفی، خود را موظف به پشتیبانی و حمایت از تمامی کاربران و کارشناسان فروش خود دانسته لذا به همین منظور با راه اندازی دوره‌های آموزشی برای تمامی کارشناسان فروش و راه اندازی پشتیبانی تلفنی و آنلاین (تیکت) ، در تمامی ایام سال پاسخگوی سوالات و مشکلات کاربران و کارشناسان فروش خود خواهد بود.

تمامی ایده‌های ارائه شده به آینوتی(iNoti) مورد استقبال مدیریت مجموعه ( جناب آقای علی معارفی ) قرار خواهد گرفت. زیرا ایشان اعتقاد دارد؛ اجرا و پیاده سازی همین ایده‌ها، موجب گسترش روز افزون و افزایش کارایی نرم افزارهای شرکت دانش بنیان گسترش طراحان نقش الماس خواهد شد.

کدخبر: 771207 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟