تبلیغات در گوگل و افزایش فروش!

تبلیغhت درگوگل یکی از بهترین انتخاب ها برای تبلیغات وب است. گوگل قوانین محکمی برای تبلیغات خود در نظر گرفته است. نوع خدمات شما ابتدا توسط گوگل تایید می شود و سپس در فضای وب منتشر می شود. برای اطلاع از قوانین گوگل تا انتهای مطلب با آژانس تبلیغات آنلاین افراک همراه باشید.

قوانین تبلیغات گوگل

کالا های تقلبی

کالاهای تقلبی، کالاهایی است که نشان یا نام شرکت های دیگری را دارند و ویژگی های محصولات آن شرکت ها را تقلید می کنند و یا خود را به عنوان شرکت اصلی معرفی می کنند. مطابق با قوانین تبلیغات گوگل ادز، فروش یا تبلیغ این کالاها ممنوع است. و نمی توان آن ها را تبلیغ کرد.

محصولات یا خدمات خطرناک

گوگل محصولاتی که به سلامت یا امنیت افراد آسیب وارد می کند را غیر مجاز می داند و اجازه تبلیغ به آن ها را نمی دهد. نمونه هایی از محتوای خطرناک:  داروهای تفریحی (شیمیایی یا گیاهی)، مواد روانگردان، تجهیزات برای تسهیل مصرف مواد مخدر. سلاح ، مهمات ، مواد منفجره و آتش بازی ؛ دستورالعمل ساخت مواد منفجره یا سایر محصولات مضر ؛ محصولات توتون و تنباکو.

 

محتوای نامناسب

گوگل به فعالیت هایی که باعث خشونت، بدی و عدم تحمل در بین افراد می شود؛ اجازه تبلیغ نمی دهد. نمونه هایی از محتوای نامناسب یا توهین آمیز: آزار و اذیت یا ارعاب نسبت به فرد یا گروهی ، تبعیض نژادی ، لوازم گروهی نفرت ، صحنه های جرم گرافیکی یا تصاویر تصادف، ظلم به حیوانات، قتل ، خودزنی ، اخاذی یا باج خواهی، فروش یا تجارت گونه های در معرض خطر.

محتوای بزرگسالان

تبلیغات باید بر اساس ترجیح مخاطب نمایش داده شود و با مقررات موجود همخوانی داشته باشد. به همین خاطر گوگل اجازه نمایش محتوای خاص بزرگسالان را در تبلیغات نمی‌دهد.

سلامت و دارو

برخی از محتواهای مرتبط با حوزه سلامت اصلا قابل تبلیغ نیستند. این در حالی است که برخی از آن ها را تنها زمانی می توان تبلیغ کرد که فرد تبلیغ کننده در گوگل تایید شده باشد و تنها کشورهای تایید شده را هدف قرار دهد. قوانین و مقررات محلی را برای نواحی که می خواهید هدف قرار دهید حتما بررسی کنید.

111111

پس از تایید خدمات شما توسط گوگل باید نوع تبلیغ خود را انتخاب کنید.

انواع تبلیغ در گوگل

کمپین شبکه جست و جوی گوگل

با تبلیغ در گوگل، برند خود را در معرض دید افراد زیادی قرار خواهید داد. کمپین شبکه جست و جوی گوگل به این صورت است که در کلید واژه ها و عباراتی که تعیین کردید، بالاتر از نتایج ارگانیک رقبای خود در صفحه اول نمایش داده می شوید. در این مدل از تبلیغات، مدیر تبلیغات می تواند کمپین های تبلیغاتی متفاوتی در گوگل ادوردز تعریف کند و گروه های تبلیغاتی متفاوتی برای آن ها قرار دهد. در هر گروه تبلیغاتی (Ad Group) ، کلیدواژه هایی مشخص می شود که کاربر با جست و جوی آن به تبلیغ شما می رسد. اصول کار تبلیغات سرچ بر پایه تبلیغات متنی است. گزینه های زیادی برای اجرای کمپین سرچ در اختیار خواهید داشت، از جمله زمان انتشار تبلیغ، زبان مورد نظر و بودجه روزانه. یکی از مهمترین امکانات این کمپین ، اضافه کردن افزونه های تبلیغاتی است.

کمپین شبکه نمایشی

یکی دیگر از انواع تبلیغات گوگل ادز، کمپین دیسپلی است. با استفاده از این کمپین به طیف گسترده ای از مخاطبان دسترسی خواهید داشت حتی اوقاتی که کاربران به دنبال محصول و خدمات نیستند کمپین شبکه نمایشی، برند های مختلف را تقویت کرده و به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا نظر مشتریان هدف را جلب کند. بنابراین این کمپین، ابزار مناسبی جهت دستیابی به مشتریانی است که ممکن است به محصول شما علاقه دارند.

کمپین تبلیغات ویدئویی

کمپین تبلیغات ویدئویی نمونه ای دیگر از انواع تبلیغ در گوگل است که با استفاده از آن ، انواع مختلفی از تبلیغات را در شبکه های اجتماعی مختلف مثل یوتیوب و شبکه نمایش گوگل می توان قرار داد تا مشتریان هدف را جذب کرد. این کمپین دارای قالب های متنوعی جهت تبلیغات ویدئویی است که می توان برای تبلیغات ویدئویی کوتاه و بلند از آن استفاده کرد. در کمپین ویدئویی این امکان وجود دارد که مخاطب بتواند بعد از گذشت ۵ ثانیه تبلیغ را رد کرده و از مشاهده تمام آن تبلیغ انصراف دهد. علاوه بر این، قابلیت دیگری در این نوع کمپین وجود دارد که می توان تنها یک عکس از ویدئو یا یک تبلیغ متنی را به مخاطب نمایش داد؛ در این حالت به مخاطب این اختیار داده می شود که اگر مایل به تماشای کامل تبلیغ است بر روی آن کلیک کند و یا از آن رد شود.

کمپین فروشگاهی

از دیگر کمپین های گوگل ادوردز کمپین فروشگاهی است که برای فروش آنلاین محصولات از آن استفاده می کنند. با استفاده از این نوع کمپین می توان مشتریان بیشتری را جذب کرد. استفاده از این تبلیغات می‌تواند بازارهای محلی و حتی بازارهای بین المللی را هدف گرفت و فروش جهانی و بدون مرز را برای کسب و کار شما به ارمغان آورد. استفاده از این بستر جذاب، برای فروش کالا عالی است. اما متاسفانه در حال حاضر به دلیل تحریماتی که برای ایرانیان توسط گوگل اعمال شده امکان استفاده از آن وجود ندارد. بنابراین بهتر است سایر کمپین ها را در اولویت قرار دهید.

کمپین اپلیکیشن گوگل پلی

کمپین اپلیکیشن نوعی کمپین خودکاراست. زمانی که درخواست هدف کمپین ، بودجه و پیشنهاد را ارسال کردید ، گوگل ادز  به طور خودکار تبلیغات شما را تولید می کند و آنها را بهینه می کند. با گذشت زمان ، گوگل ادز یادآور می شود که کدام ترکیب ها  بهترین نتایج را به همراه دارد و آنها را نسبت به دیگران در اولویت قرار می دهد.

کلام آخر

کارشناسان افراک به صورت رایگان  پاسخگوی تمامی سوالات شما در زمینه تبلیغات در گوگل و یوتیوب هستند؛ شما می توانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۹۲۰۰۰ تماس حاصل فرمایید.

کدخبر: 716722 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟