تحول عجیب در بیت کوین با صحبت جدید ایلان ماسک

به گزارش پندار آنلاین : بیت کوین/جفری گوندلاچ، مدیر صندوق سرمایه گذاری دابل لاین، که  به سلطان اوراق قرضه مشهور است پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین به زیر 23 هزار دلار خواهد رسید.وی می‌گوید: هم‌اکنون نمودار قیمتی بیت کوین بسیار نگران کننده است و به نظر می رسد در بالاترین نقطه الگوی سر و شانه قرار دارد.گوندلاچ در مصاحبه با شبکه خبری سی ان بی سی گفت: در حال حاضر شاهد آن هستیم که قیمت بیت کوین از بالای 60 هزار دلار به 31 هزار و 500 دلار سقوط کرده است.وی می‌گوید: من خیلی علاقه‌ای به نمودار سر و شانه ندارم اما به نظر می‌رسد در حال حاضر این الگو در قیمت بیت کوین کاملا واضح شکل گرفته است

 علی رغم انتقادات اخیر ایلان ماسک از ارز رمزنگاری شده ، او ، میلیاردر تسلا ، روز چهارشنبه تأکید کرد که او هنوز "حامی" بیت کوین است و تأیید کرد که او و هر دو شرکت او - اسپیس ایکس و تسلا - مالک برخی از آنها هستند ، هرچند نگرانی های زیست محیطی خود را در مورد ارز تکرار کردند.

بنیانگذار و مدیر عامل تسلا هنگام صحبت در کنفرانس B Word ، در کنار مدیر عامل توییتر و همکار مدافع ارز رمزنگاری شده جک دورسی ، در مورد دارایی های شخصی خود صحبت کرد.

شورای نوآوری رمز ارزها همایشی به اسم The B Word را معرفی کرد که هدف از این همایش تشویق بیشتر سازمان‌ها به سرمایه‌گذاری در بیت کوین است. در این همایش سه چهره معروف با یکدیگر مناظره کردند.  مناظره ایلان ماسک با جک دورسی و کتی ودد سیگنال خفاش نام گرفته است.سیگنال خفاش به عنوان ابزاری برای احضار ابرقهرمان، در بتمن است.

ایلان ماسک گفت که او "بطور کلی" از بیت کوین پشتیبانی می کند ، اما نگرانی ها در مورد تأثیرات محیطی استخراج رمزنگاری را تکرار کرد.

ایلان ماسک گفت: "یک چیز را  باید درباره ارزهای دیجیتالی ، به خصوص بیت کوین ، در نظر داشته باشید ،در استفاده از این ارزها به دلیل از انرژی کمی بیش از حد  خوب مراقب باشید."

قیمت اتریوم بعد از ظهر چهارشنبه پس از آنکه ایلان ماسک ، مدیر عامل تسلا و SpaceX گفت ، او صاحب این ارز رمزپایه در کنفرانس B-Word است ، رویدادی به میزبانی شورای ارزهای دیجیتالی برای نوآوری برگزار شد.

اتریوم ، که در آن روز تجمع کرده بود ، پس از سخنان ماسک ،  بالاترین قیمت خود را لمس کرد. آخرین قیمت آن بیش از 12 درصد افزایش و نزدیک به بالاترین سطح روز بود.

ماسک گفت ، از آنجا که استخراج بیت کوین به طور فزاینده ای از طریق انرژی های تجدیدپذیر تأمین می شود ، تسلا احتمالاً بار دیگر برای پذیرش بیت کوین برای معاملات اقدام خواهد کرد.

ایلان ماسک همچنین گفت که در این زمان ، تنها سهام عمومی معامله شده توسط او تسلا است و او شخصاً صاحب مقداری بیت کوین ، دوج کوین و اتریوم است. او خاطرنشان کرد: "تنها چیزی که در خارج از تسلا مالک من است SpaceX است".

او همچنین گفت که مدت طولانی است که بیت کوین خود را نگه داشته است.

ایلان ماسک اعلام کرد "اگر قیمت بیت کوین پایین بیاید ، من ضرر می کنم. من ممکن است استخراج کنم اما نمی فروشم ، من قطعا اعتقادی به بالا بردن قیمت و فروش یا موارد مشابه آن ندارم. من دوست دارم موفقیت بیت کوین را ببینم. "

ایلان ماسک همچنین تأیید کرد که هم تسلا و هم اسپیس ایکس صاحب بیت کوین هستند و در حال حاضر هیچ ارز رمزپایه دیگری وجود ندارد.

 

 

کدخبر: 706997 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟