دلکوویو کدام علائم میگرن را بهبود می‌دهد؟

میگرن، علائم مختلفی دارد که هرکدام از آن‌ها به‌تنهایی اذیت‌کننده هستند. گاهی اوقات این علائم در کنار هم جمع می‌شوند و شرایط را بدتر می‌کنند.

پد دفع امواج دلکوویو به‌عنوان محصولی که با دفع امواج مضر، کیفیت و عمق خواب را افزایش

 می‌دهد و از تحریک دستگاه عصبی جلوگیری می‌کند، می‌تواند علائم مختلف میگرن را به‌خوبی کنترل کند.

در این مطلب، همه عارضه‌ها و علائمی که میگرن ایجاد می‌کند و دلکوویو قادر به رفع آن‌ها است را خواهید شناخت.

دلکوویو

سردرد

سردرد، شایع‌ترین عارضه بیماری میگرن است که تقریباً تمام افراد مبتلا به میگرن آن را تجربه می‌کنند. این سردرد معمولاً در یک طرف سر احساس می‌شود و ضربان‌دار است. سردرد میگرنی بسیار شدید است و می‌تواند فعالیت‌های روزانه را مختل کند.

از سوی دیگر، مهم‌ترین و قابل مشاهده‌ترین اثر دلکوویو، روی سردردهای میگرنی است. امواج، عامل تشدیدکننده میگرن و شایع‌ترین نشانه آن، یعنی سردرد هستند و دلکوویو با جذب امواج، اثر بزرگی روی رفع این سردرد می‌گذارد.

به علاوه این دو مورد، خواب بهتر علاوه بر بهبود دادن میگرن، به‌طور کلی از ایجاد سردرد و شدید شدن آن جلوگیری می‌کند. خیلی از افرادی که از سردردهای میگرنی شکایت دارند، نمی‌دانند که خواب کم‌کیفیت و تحریک دستگاه عصبی علاوه بر تحریک میگرن، سردردهای غیر میگرنی هم به‌وجود می‌آورد. دلکوویو با قرار گرفتن زیر بالش و اتصال به برق، کار را برای جلوگیری از انواع سردردهای میگرنی و غیر میگرنی راحت می‌کند. کافی است آن را روشن کنید، سرتان را روی بالش بگذارید و بهترین خواب ممکن را تجربه کنید.

در صورتی که هنوز در مورد علت سردردهایتان مطمئن نیستید پس از گذشت حدود 20 روز هیچ تأثیری از پد دفع امواج دلکوویو نمی‌بینید، بهتر است که به پزشک مراجعه کنید. این سردرد ممکن است میگرنی نباشد یا حتی به مسائلی جدی مانند عفونت و ضربه مغزی مربوط شود. این مسائل، به مراقبت‌های خاص پزشکی نیاز دارند. البته خیالتان در مورد دلکوویو راحت باشد. استفاده از پد دفع امواج

 دلکوویو، در هیچ موردی خطرآفرین نیست. حتی در صورت بروز مشکلات مغزی نیز می‌توان از دلکوویو استفاده کرد. در واقع برخی از پزشکان معتقدند که یکی از موارد استفاده دلکوویو، برای بیماران دارای مشکل مغزی است.

دلکوویوو

تهوع

یکی از مشکلاتی که برای بیماران میگرنی به‌وجود می‌آید، دست دادن حالت تهوع به آن‌ها در طول حمله‌های میگرن است. بنا بر آمار و داده‌ها، حدود 60 درصد بیماران میگرنی در طول حملات خود، این حالت را تجربه می‌کنند.

دلیل این تهوع، هنوز به‌درستی شناخته نشده است، اما متخصصان گمان می‌برند که میگرن بخشی از اعصاب را درگیر می‌کند که کنترل حالت تهوع نیز در دست آن قرار دارد. یکی دیگر از دلایلی که می‌تواند عامل حالت تهوع طی حملات میگرنی باشد، افت سطح هورمون سروتونین خون است که به‌طور طبیعی باعث حالت تهوع می‌گردد. سروتونین، یک هورمون در دستگاه عصبی است که روی خلق و خو، رفتارهای اجتماعی، اشتها، هاضمه حافظه و غیره تأثیر می‌گذارد و کمبود آن باعث مشکلات بسیار زیادی خواهد شد.

برخی از اختلالات خلقی که پیش از حمله میگرن رخ می‌دهند مانند میل شدید به غذا یا افسردگی نیز می‌توانند به کاهش سطح این هورمون مربوط شوند.

برای رفع حالت تهوع، باید ابتدا عاملی که باعث حملات میگرن شده است را بشناسیم. این عامل در بسیاری از موارد، قرار گرفتن در معرض امواج الکترومغناطیسی است. این امواج که تحریک‌کننده میگرن هستند، می‌توانند باعث بروز حملات میگرن یا تشدید آن‌ها شوند. پد دفع امواج دلکوویو با جلوگیری از بروز حملات میگرنی یا کنترل آن‌ها، می‌تواند حالت تهوع ناشی از حملات میگرنی را بهتر کند.

توجه داشته باشید که دلکوویو، درمان‌کننده همه انواع تهوع نیست. مثلاً حالت تهوع ناشی از بارداری را نمی‌توان با استفاده از دلکوویو درمان کرد. تهوع در صورتی با پد دفع امواج دلکوویو بهبود پیدا می‌کند که عاملی عصبی مانند میگرن داشته باشد.

دلکوویووو

سرگیجه و ضعف

یکی دیگر از علائم حملات میگرنی، سرگیجه است. این سرگیجه، در کنار علائمی مثل ضعف و عدم تعادل رخ می‌دهد و از عامل‌هایی است که جلوی زندگی و شغل افراد را می‌گیرد و آن‌ها را شدیداً درگیر می‌کند. شاید این علامت، در مقابل علائمی مثل سردردهای شدید یا حالت تهوع کم‌اهمیت به‌نظر برسد، در حالی که اینطور نیست. سرگیجه نیز به‌تنهایی می‌تواند عاملی بسیار آزاردهنده باشد. مشکل اصلی هم آنجاست که این علامت معمولاً در کنار سایر علائم گفته شده بروز می‌کند و ترکیب شدن آن با سردرد و تهوع، می‌تواند تجربیات ناخوشایندی برای بیمار بسازد.

خوشبختانه این علامت میگرن نیز مانند سایر علامت‌های آن، با استفاده از دلکوویو و قابلیت دفع امواج آن قابل پیشگیری و بهبود یافتن است. تجربه حملاتی که ضعیف‌تر می‌شوند و فرکانس بروز آن‌ها نیز کمتر می‌شود، با گذشت زمان سطح کیفی زندگی شما را بالاتر می‌برد و باعث می‌شود حتی در صورت بروز حمله میگرنی، حال بهتری داشته باشید.

در این خصوص، باید به میگرن سرگیجه هم اشاره کنیم که به‌طور کلی با بروز علائم سرگیجه شناخته می‌شود و بیمار ممکن است طی آن هیچ سردردی را تجربه نکند. شما برای بهبود این نوع میگرن نیز می‌توانید از پد دفع امواج دلکوویو بهره ببرید.

حساسیت به نور و صدا

اگر در خانه بیمار میگرنی داشته باشید، حتماً تجربه کرده‌اید که این بیماران هنگام حمله چقدر در مقابل نور و صدا حساس می‌شوند. این موضوع، در کنار درد شدید سر، آن‌ها را عصبی می‌کند و معمولاً باعث کناره‌گیری‌شان از جمع می‌شود. برخی از بیماران از شدت این موضوع، به اتاقی تاریک و خلوت می‌روند و سرشان را در کمد لباس‌ها فرو می‌کنند تا کمترین میزان نور و صدا به آن‌ها برسد. وقتی این علائم بروز می‌کنند، نمی‌توان آن‌ها را به‌راحتی از بین برد و صرفاً صبر کردن و استفاده از مسکن‌ها و داروهای میگرن می‌تواند کمی کارساز باشد. برای جلوگیری از حملات میگرنی و بروز نشانه‌هایی آزاردهنده مانند حساسیت به نور و صدا، می‌توانید همین امروز اقدام کنید و با خرید پد دفع امواج دلکوویو، میگرنتان را بهبود دهید. دفع امواج مضر الکترومغناطیسی به‌عنوان یک عامل مؤثر، برای از بین بردن حساسیت به نور و صدا نیز مؤثر است.

نتیجهگیری

میگرن یک بیماری مزمن است که نشانه‌های زیادی دارد و پد دفع امواج دلکوویو محصولی است که با میگرن مقابله می‌کند.

 

 

کدخبر: 705874 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟