بهترین مدل دوربین هایک ویژن در سال 1400

در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین مدل دوربین هایک ویژن در سال 1400 آشنا کنیم. شرکت هایک ویژن همواره یکی از برترین و محبوب ترین برند ها در حوزه ی تولید سیسم های مداربسته و امنیتی در دنیا و به خصوص ایران می باشد. این شرکت هر ساله با معرفی بهترین دوربین های تولید شده و روانه کردن آن در بازار های دنیا، حجم بزرگی از اقتصاد کشور ها را تصاحب کند.

باید به این موضوع اشاره کرد که تولیدات این شرکت همیشه از کیفیت ساخت بالا و مطابق با آخرین تکنولوژی های روز دنیا می باشد. حال در ادامه ی این مطلب قصد داریم بهترین دوربین های هایک ویژن را به شما معرفی کنیم.

برترین دوربین های توربو اچ دی (انالوگ) هایک ویژن

شرکت هایک ویژن تنوع مختلفی از دوربین های توربو اچ دی را در خط تولید خود دارا می باشد. در واقع دوربین های توربو اچ دی نسخه ی پیسرفته دوربین های آنالوگ می باشد. در حال حاضر بهترین مدل های دوربین مداربسته توربو اچ دی هایک ویژن را معرفی می کنیم.

هایک ویژن مدل DS-2CE18U8T-IT3

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE18U8T-IT3

این دوربین را به جرات می توان گفت بهترین دوربین مداربسته بولت (دیواری) توربو اچ دی هایک ویژن می باشد. این دوربین دارای رزولوشن تصویر 8 مگاپیکسلی یا به عبارتی کیفیت 4K می باشد. این رزولوشن باعث شده تا دوربین کیفیت تصویر بسیار مطلوبی را ارائه دهد و در نتیجه جزئیات تصویر به خوبی دیده می شوند.  دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE18U8T-IT3 از لنز 2.8 میلی متری بهره می برد که زاویه دیدی برابر با 106 درجه را نشان می دهد. این دوربین دارای استاندارد IP67 می باشد که از مقاومت بسیار خوبی در برابر نفوذ آب و گرو غبار بهره می برد. همچنین دوربین مدل DS-2CE18U8T-IT3، قدرت دید در شبی بالغ بر 60 متر را دارا می باشد که در نوع خود قدرت دید در شب بالایی می باشد.

یکی دیگر از قابلیت های مهم این دوربین تکنولوژی WDR می باشد. با کمک این تکنولوژی می توان نور های زیاد تصویر که مانع تصویربرداری می باشد را به صورت سخت افزاری برطرف نمود و همه ی این نور ها را در یک نقطه جمع کرد.

شکل این دوربین نیز به صورت استوانه ای می باشد و از بدنه ی فلزی برخوردار است. این دوربین مناسب نصب در محیط های داخلی و بیرونی است.

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE78U8T-IT3

این دوربین نیز تقریبا از لحاظ فنی همانند دوربین بالایی می باشد. تفاوت اصلی این دوربین با دوربین ذکر شده در بالا شکل ظاهری آن است. شکل ظاهری این دوربین به صورت دام (سقفی) می باشد که در نتیجه مناسب برای نصب در زیر سقف می باشد. این دوربین همچنین دارای بدنه ی فلزی می باشد.

  • دوربین دام (سقفی) توربو اچ دی (اتصال از طریق BNC)
  • دارای رزولوشن 8 مگاپیکسل (4K)
  • دارای لنز 2.8 میلی متری (زاویه دید برابر با 106 درجه)
  • قدرت دید در شب 60 متری
  • دارای بدنه فلزی
  • استاندارد IP67
  • دارای تکنولوژی WDR (جمع کردن نور زیاد به صورت سخت افزاری)

نکته: دوربین های توربو اچ دی هایک ویژن نسبت به دوربین های تحت شبکه از قیمت مناسب تری برخوردار هستند.

دوربین هایک ویژن 2T85

برترین دوربین های تحت شبکه (IP) هایک ویژن

حال می خواهیم برترین دوربین های آی پی هایک ویژن را به شما معرفی کنیم. به طور دوربین های تحت شبکه نسبت به دوربین های توربو اچ دی از فناوری های بسیار پیچیده تری استفاده می کند. این دوربین ها دارای قابلیت های بیشتری از دوربین های توربو اچ دی می باشند و در نتیجه از کیفیت تصویر بالا تری نیز برخوردار هستند. تفاوت اصلی این دوربین ها با دوربین های توربو اچ دی در سرعت تصاویر می باشد. دوربین های تحت شبکه به واسطه ی امکانات بالایی که دارد سرعرت فریم ریت بیشتری نسبت به دوربین های توربو اچ دی را دارا می باشند. به طور کلی اگر بخواهینم توضیح دهیم ضبط تصویر دوربین های تحت شبکه بسیار روان تر از دوربین های توربو اچ دی هستند. در ادامه ی این مطلب شما را با بهترین مدل های دوربین تحت شبکه هایک ویژن آشنا می کنیم.

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2T85G1-I8

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD2T85G1-I8 از برترین و با کیفیت ترین دوربین های مداربسته تحت شبکه بولت یا همان دیواری هایک ویژن می باشد. این دوربین دارای رزولوشن 4K می باشد و تصاویر را با کیفیت زیاد و شفافیت بسیار عالی و روان نشان می دهد. این دوربین از فرمت ضبط H265+ بهره می برد که با کمک این تکنولوژی، دوربین قادر است حجم تصاویر را تا 5 برابر کاهش دهد و در نتیجه در مصرف فضای هارد دیسک صرفه جویی زیادی شود. از دیگر قابلیت های مهم این دوربین می توان به تکنولوژی دارک فایتر اشاره کرد. با استفاده از این تکنولوژی، درهنگام شب تصویر بسیار واضح و روشنی را خواهیم داشت. این فناوری طوری طراحی شده که دوربین در شب دیگر مشکل تصویر سیاه وسفید را نخواهد داشت و تصویر به صورت رنگی می شود.

قابلیت مهم دیگر این دوربین، پشتیبانی از رم میکرو اس دی تا ظرفیت 128 گیگابایت می باشد و به این صورت شما می توانید بدون استفاده از هارد دیسک اقدام به ذخیره ی تصاویر در حافظه ی میکرو اس دی نمایید.

دوربین مدل DS-2CD2T85G1-I8 دارای لنز 2.8 میلی متری می باشد و تصاویر را تا زاویه 106 درجه پوشش می دهند.

این دوربین از قدرت دید در شب بالایی نیز برخوردار است. ماکسیمم قدرت دید در شب آن برابر است با 80 متر مربع.

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD2T85G1-I8 همچنین  دارای تکنولوژی WDR می باشد که می تواند نور های زیاد تصویر را به صورت سخت افزاری در یک نقطه جمع کند.

این مدل دوربین از استاندارد IP67 بهره می برد که در نتیجه می تواند از نفوذ آب و گرد و غبار به داخل دوربین تا حد بسیار زیادی جلوگیری کند.

دوربین مدل DS-2CD2T85G1-I8 دارای بدنه ی فلزی می باشد و ظاهر آن به صورت استوانه ای شکل است.

نحوه ی اتصال این دوربین به دستگاه  NVR از طریق کابل شبکه CAT6 به متراز حداکثر 200 متر و با استفاده از سوکت RG45 می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بهترین دوربین های مداربسته هایک ویژن می توانید به سایت رسمی عرضه محصولات و دوربین هایک ویژن hik-look.com مراجعه نمایید تا کارشناسان این نمایندگی هایک ویژن اطلاعات تکمیلی دوربین های هایک ویژن را در اختیار شما قرار دهند.

کدخبر: 699264 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟