نکات خرید تور کیش در پاییز و زمستان از زبان کانتر کیش نهال‌گشت!

این مقاله را بخوانید، در ادامه اگر سوالی برایتان پیش آمد با شماره 02633143 تماس بگیرید، همکاران من در نهال‌گشت آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره رایگان به شما هستند و همه ابهامات شما را درباره تور کیش برطرف می‌کنند.

1. تور کیش در پاییز و زمستان چطور است؟

اگر قصد خرید از کیش را دارید و می‌خواهید اجناس زیادی به قیمت مناسب بخرید؛ مثل کیف و کفش و پوشاک، همین پاییز و زمستان بهترین موقعیت است؛ زیرا در این فصل بسیاری از فروشندگان با ارائه آفرها و تخفیف‌های جذاب قصد جذب مسافران و توریست‌ها را دارند. البته در پاییز و زمستان، هوا در کیش زود تاریک می‌شود. همچنین باید آماده بارش‌های ناگهانی باران باشید. اگر مشکلی با این مساله ندارید، پاییز و زمستان کیش برایتان عالی است.

خوبی دیگر سفر به کیش در پاییز و زمستان خلوت بودن آنجاست؛ به خصوص در روزهای وسط هفته که تعداد گردشگران به کمترین میزان ممکن می‌رسد.

نکته دیگر اینکه به دلیل کم بودن تعداد گردشگران در پاییز و زمستان، قیمت تورهای کیش در کمترین حالت ممکن قرار دارند.

بنابراین اگر بخواهم جمع‌بندی کنم، فصول پاییز و زمستان موقعیت خیلی مناسبی برای گشت و گذار و خرید از کیش هستند، به شرطی که تحمل باران را‌ در بعضی روزها داشته باشید!

2. آیا امکان رفتن به تور کیش از همه شهرها وجود دارد؟

تور کیش از تهران، از اصفهان، از مشهد و سایر شهرها از جمله یزد، چابهار، تبریز و قشم برگزار می‌شود. ما برای هر یک از این شهرها خدمات ویژه‌ای برای مسافران در نظر گرفته‌ایم. توجه داشته باشید که ارائه خدمات به متقاضیان، هیچ ارتباطی به شهر محل سکونت ایشان ندارد! شما می‌توانید تور کیش را از هر شهری که مایل باشید، از نهال‌گشت خریداری کنید.

3. آیا کیفیت تور کیش از تهران با کیفیت تور کیش از اصفهان یا مشهد و دیگر شهرها فرق می‌کند؟

به هیچ عنوان! هیچ فرقی بین کیفیت این تورها وجود ندارد، جز اینکه فرودگاه مبدا آنها متفاوت است. وگرنه کیفیت خدمات پکیج تور کیش از جمله ترانسفر فرودگاهی، صبحانه، هتل، خدمات گردشگری و ... مشابه یکدیگر است و این‌ها هیچ ارتباطی به فرودگاه مبدا ندارد.

به طور مثال؛ خدماتی که در تور کیش از تهران به شما ارائه می‌شود شامل بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل 4 ستاره، ترانسفر فرودگاهی و گشت جزیره می‌باشد. در صورتی که تور کیش از اصفهان نیز خریداری کرده باشید، همین خدمات بدون هیچ تفاوتی به شما ارائه می‌شود و تنها تفاوت آن می‌تواند هتل محل اقامت باشد که آن هم باید خودتان انتخاب کنید!

4. پرطرفدارترین ساعت پرواز به کیش چه وقتی است؟

پروازهایی که صبح زود به سمت کیش بلند می‌شوند و کیش را در ساعات پایانی هر شب ترک می‌کنند، بیشترین قیمت را دارند. چرا که اغلب مردم می‌خواهند بیشترین زمان را در کیش باشند و در نتیجه دوست دارند صبح زود در آنجا باشند و در دیرترین زمان ممکن آنجا را ترک کنند. بنابراین این نکته را در انتخاب ساعت پروازتان در نظر داشته باشید.

5. اگر بخواهم زمان تعطیلات به کیش بروم، چه زمانی برای خرید تور اقدام کنم؟

اگر می‌خواهید زمان تعطیلات به کیش مسافرت کنید، حتما و حتما از 1 ماه قبل از تاریخ سفر برای خرید تور مورد نظر اقدام کنید. چون هم تورها در زمان‌های نزدیک تعطیلات پر و هم هتل‌ها به سرعت رزرو می‌شوند. به طور مثال تور کیش از مشهد که یکی از پرطرفدارترین تورها می‌باشد، در زمان تعطیلات به سرعت به فروش می‌رسد.

6. امکان رزرو خدمات گردشگری در کیش وجود دارد؟

بله؛ شما می‌توانید با مراجعه به صفحه تور کیش نهال‌گشت انواع خدمات گردشگری را از جمله اجاره ماشین، غواصی، آکواریم و ... رزرو کنید تا خیالتان بابت بخشی از تفریحاتی که دوست دارید راحت باشد.

7. با تور کیش به قشم هم می‌توانم بروم؟

بله!!! ما در نهال‌گشت این امکان را فراهم کرده‌ایم که مسافران تور کیش با 40 هزار تومان و یک لنج، از کیش به قشم و یا برعکس سفر کنند. در واقع تور کیش یا قشم را بخرند و به جزیره دیگر هم سفر کنند و با یک تیر دو نشان بزنند. مسافت بین این دو جزیره با لنج 7 ساعت است. 

8. کمترین قیمت تور کیش چقدر است؟

تورهای کیش نهال‌گشت به 3 دسته ارزان و کم‌هزینه، اکونومی و اقتصادی و لوکس و خاص دسته بندی می‌شوند.

قیمت تورهای ارزان و کم‌هزینه کیش از 675000 تومان، تورهای اکونومی و اقتصادی کیش از 734000 تومان و تورهای لوکس و خاص کیش از 840000 تومان آغاز می‌شوند.

این را در نظر بگیرید که طبق گفته‌های مشتریان ما و تحقیقات بازار، قیمت تورهای ما از 70 درصد سایر آژانس‌های گردشگری پایین‌تر است.

9. قیمت تورهای کیش در چند ماه‌ آینده چه قدر است؟

قیمت تورها حدودا از یک ماه قبل از برگزاری تور تعیین می‌شود و از الان نمی‌توان قیمت ماه‌های آینده را تعیین کرد. بهتر است برای اطلاع از هزینه‌های تور کیش به صفحه تور کیش نهال‌گشت مراجعه کنید. ما در آنجا همه اطلاعاتی را که برای انتخاب تور کیش و گردشگری در این جزیره زیبا نیاز دارید گردآوری کرده‌ایم. همچنین حتما عضو خبرنامه ما شوید تا بهترین آفرها و تخفیف‌ها و مطالب راهنما درباره تور کیش را برایتان ارسال کنیم.

برای دریافت مشاوره رایگان درباره تور کیش با شماره 02633143 تماس بگیرید. همکاران من در نهال‌گشت با حوصله به همه سوالات شما پاسخ می‌دهند. فاصله شما با یک سفر خوب و خوش‌قیمت به کیش یک تماس تلفنی است! حتما با تیم متخصص تور کیش نهال‌گشت تماس بگیرید و هر سوال و ابهامی که دارید از ما بپرسید.

 

کدخبر: 511584 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟