سهم قرارگاه خاتم الانبیا از بودجه عمرانی چقدر است ؟

به گزارش رکنا، سعید محمد ، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا اظهار داشت: در سال ۹۹ بودجه عمرانی کشور ۸۳ هزار میلیارد تومان بوده است و سهم قرارگاه خاتم ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و حدود ۴ درصد بودجه است. عملاً از آن ۱۰ هزار میلیارد تومان که در خزانه چرخش مالی داریم، ۳ هزار میلیارد تومان عمرانی و ۷ هزار میلیارد تومان مربوط به شرکت‌های دولتی و شهرداری است.

وی بیان کرد: طلب قرارگاه خاتم از دولت سود قرارگاه نیست. عموماً در پیمانکاری حدود ۸ درصد برای پیمانکاران در آنالیز بالاسری، سود درنظر می‌گیریم. ما به دلیل آنکه مطالباتمان می‌ماند و ارزش پول افت می‌کند، عملاً سود چندانی نمی‌بریم. حدود یک تا ۲ درصد سود برای قرارگاه می‌ماند که آن هم به محرومیت‌زدایی اختصاص می‌یابد.

سهم قرارگاه خاتم از بودجه عمرانی ۴ درصد است

سعید محمد بیان کرد: در سال ۹۹ بودجه عمرانی کشور ۸۳ هزار میلیارد تومان بوده است و سهم قرارگاه خاتم ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و حدود ۴ درصد بودجه است.

سعید محمد ، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا اظهار داشت: در سال ۹۹ بودجه عمرانی کشور ۸۳ هزار میلیارد تومان بوده است و سهم قرارگاه خاتم ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و حدود ۴ درصد بودجه است. عملاً از آن ۱۰ هزار میلیارد تومان که در خزانه چرخش مالی داریم، ۳ هزار میلیارد تومان عمرانی و ۷ هزار میلیارد تومان مربوط به شرکت‌های دولتی و شهرداری است.

وی بیان کرد: طلب قرارگاه خاتم از دولت سود قرارگاه نیست. عموماً در پیمانکاری حدود ۸ درصد برای پیمانکاران در آنالیز بالاسری، سود درنظر می‌گیریم. ما به دلیل آنکه مطالباتمان می‌ماند و ارزش پول افت می‌کند، عملاً سود چندانی نمی‌بریم. حدود یک تا ۲ درصد سود برای قرارگاه می‌ماند که آن هم به محرومیت‌زدایی اختصاص می‌یابد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 640058 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟