خبرنگاران بازوی توانمند مدیریت شهری هستند

به گزارش رکنا از یزد، محمدرضا عظیمی زاده در پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت شهید ‌صارمی و روز خبرنگار را به اهالی رسانه استان تبریک گفت.

 

در این پیام آمده است، هفدهم مرداد ماه هر سال فرصت زیبایی ‌است برای یادآوری تلاش و مجاهدت انسانهای فرهیخته بدون ادعایی که در انجام رسالت خطیر خود جز رضای پروردگار و خشنودی بندگانش را طلب نمی‌کنند.

در حقیقت خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای جامعه و بازوی توانای مدیریت شهری هستند، می‌توانند به عنوان اتاق فکر مسئولان عمل کنند و ایده‌ها را انتقال داده و در راستای توسعه ، عمران و آبادانی شهر به مجموعه مدیریت شهری کمک شایسته‌ ‌ای نمایند.

شهر پویا و امن به کمک خبرنگاران دغدغه مند ساخته می شود زیرا تحلیل‌های سازنده، ‌انتقال صادقانه خبرها ، برجسته کردن اخبار و امیدآفرینی از سوی خبرنگاران انجام می‌شود که لازمه آن همدلی و هم‌زبانی مدیریت شهری و شهروندان با اهالی رسانه است.

اینجانب روز خبرنگار را که با شهادت شهید ‌والامقام " شهید محمود صارمی " خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا ) تقارن دارد به همه خبرنگاران بلند اندیشه ا‌ستان که قلم و هنرشان را در راه ساختن شهری بهتر و شهروندانی آگاه تر، به کار می‌گیرند تبریک گفته و موفقیت بیش از پیش اهالی رسانه استان را در ادامه مسیر مقدس آگاهی‌بخشی جامعه از خدای متعال خواستارم.

سمیه گلابگیریان/ یزد

کدخبر: 812097 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟