مراسم تودیع و معارفه ریس حراست منابع طبیعی وابخیزداری استان گلستان برگزارشد

به گزارش رکنا از گلستان، عبدالرحیم لطفی از واحد حراست دستگاه های اجرائی به عنوان زمینه ساز رشد و ترقی و پیشرفت سازمان ها یاد کرد و گفت: حراست باید ملجا و پناهگاه،پاسخگوی کارکنان و مراجعان باشد.

در این مراسم که مدیرکل حراست سازمان جنگل ها مراتع و آبخیزداری کشورو مدیرکل حراست استان گلستان وهمچنین  معاونین و روسای ستادی و شهرستانی نیز حضور داشتند،از خدمات کامبیز علی پور  قدردانی و حسین یازرلو  به عنوان رئیس جدید حراست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان معرفی شد.

مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان جنگل ها مراتع و آبخیزداری کشور در این مراسم با تجلیل از مقام شامخ شهدا و سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: همه ما حافظان انفال هستیم و وظیفه حراست رعایت شرع قانون و اخلاق است.

 جمشیدیها گفت: از وظایف دیگر حراست تامین امنیت شغلی برای همکاران خدمت گذار مردم بدون تکبر و غرور پرده پوشی و حفظ اسرار،استقلال کاری،پرهیز از مواضع سیاسی می باشد.

وی برخورد قاطع با قانون شکنان،شناسایی فرصت ها و تهدیدهای مجموعه را از دیگروظایف این واحد برشمرد و گفت: سیاست حراست،اثرگزاری،تصمیم سازی و پاسخگویی است.

جمشیدیها بیان کرد :در منابع طبیعی ما مسئول تشخیص و حفاظت از اراضی ملی هستیم و همچنین مسئول تشخیص اراضی مستثنیات و اشخاص بگونه ای که حقی از مردم پایمال نشود.

مدیر کل حراست استان گلستان  نیز در این مراسم گفت: حراست جایگاه مهم و تاًثیر گزار می باشد.مسول حراست لیاقت می خواهد و در حین کار نیز بایست لیاقت خود را نشان دهد.

وی گفت:اداره کل حراست استان بمنظور جنبه تشویقی،هر ساله ارزشیابی سالانه برگزار می شود.

ایشان تاکید کرد:احیاگری صیانت کامل مجموعه و نیروی انسانی جزو وظایف مهم حراست دستگاه و سازمان است.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان  هم در این مراسم با تاًکید و بیان نقش مهم حراست در پاسداری از سازمان و نیروی انسانی، گفت:نقش پیشگیری کننده حراست دستگاه بسیار مهم می باشد.

لطفی  با بیان بخشی از وظایف حراست اظهار امیدواری کرد: حراست این اداره کل نقش بیش از پیش خود در سالم سازی و حرکت رو به جلو مجموعه داشته باشد.

گفتنی است در پایان مراسم از خدمات” کامبیز علیپور ”رئیس سابق حراست قدردانی و” حسین یارزلو  ”به عنوان رئیس جدید حراست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان  معرفی شد.


گرگان /کرامتی

کدخبر: 716352 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟