مرگ هولناک 4 جوان در پراید مچاله شده / در فارس رخ داد

به گزارش رکنا، محمدجواد مرادیان شامگاه سه‌شنبه ۱۴ دی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۹ و ۲۴ دقیقه امشب با تماس با مرکز اپراتور ۱۱۵ اورژانس فارس حادثه واژگونی یک دستگاه پراید در جاده سروستان (بعد از روستای سیف اباد) اعلام شد.

او با بیان اینکه با اعلام این حادثه بلافاصله تکنسین‌های اورژانس با ۲ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند، افزود: متاسفانه ۴ جوان قبل از رسیدن تیم‌های امدادی اورژانس بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان باخته بودند.

مرادیان یادآورشد: در 8 ماهه امسال در محورهای مواصلاتی فارس ۴۲۴ نفر از مصدومان ترافیکی بر اثر شدت حادثه پیش از رسیدن نیروهای اورژانس جان خود را از دست دادند و ۳۷ هزار و ۵۷۶ نفر نیز زخمی شدند.

او به شهروندان توصیه کرد که در زمان برخورد با سوانح و تصادفات با حفظ خونسردی با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفته و آدرس کامل را ارائه و از جابجایی مصدومین خودداری کنند و متذکر شد: شهروندان خواست تا با رعایت مدیریت زمان سفرهای خود و رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی با خودروهای دیگر از بروز حادثه برای خود و دیگران جلوگیری کنند.

مرادیان همچنین با اشاره به اینکه در فصل زمستان تمام نیروهای اورژانس در پایگاه‌ها و مراکز اورژانس به صورت آماده باش هستند، عنوان کرد: در حال حاضر ۲۲۰ پایگاه زمینی، پنج پایگاه هوایی، دو پایگاه موتوری و دو پایگاه اتوبوس آمبولانس در استان فعال است.

کدخبر: 758970 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟