صاعقه برق خنج را قطع کرد

بر اثر برخورد صاعقه ایستگاه ۶۶ کیلوولت شهرستان خنج آتش گرفت و این حادثه باعث شد که از ساعت ۱۴ عصر امروز برق در این شهر قطع شود.

بارش باران و‌وقوع صاعقه همچنان در این منطقه ادامه دارد و تلاش نیرو‌های آتش نشانی برای مهار آتش ادامه دارد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای استان فارس با بیان اینکه بر اثر برخورد آذرخش، ایستگاه ۶۶ کیلوولت خنج آتش گرفت و دچار حادثه شد گفت: این حادثه خاموشی‌هایی در شهر خنج به دنبال داشت که با تلاش نیرو‌های شرکت برق تا ساعت ۲۴ امشب این خاموشی‌ها بر طرف خواهد شد.

غلامرضا نصیری افزود: اکنون نیز بخش عمده‌ای از شهر خنج و مشترکان سایر مناطق در این شهرستان برق دارند و تلاش‌ها به دبال برق دار شدن سایر مناطق این شهرستان ادامه دارد.

او با بیان اینکه بروز اتصالی روی کابل خروجی شرکت گاز موجب ایجاد اختلال در تامین و انتقال برق از ایستگاه یاد شده است افزود: کارشناسان و نیرو‌های عملیاتی شرکت برق منطقه‌ای در این شهرستان در صحنه حضور دارند و موضوع وصل برق را پایش می‌کنند.

عبدالله حقیری فرماندار شهرستان خنج نیز با اشاره به برخورد صاعقه به ایستگاه برق و به دنبال آن بروز آتش سوزی در این ایستگاه گفت: خسارت وارد شده به تاسیسات برق هنوز برآورد نشده و تلاش شده برق شهر بصورت موقت وصل شود.

حقیری اضافه کرد: پایین بودن ولتاژ برق در سطح شهر موجب شده تا برخی شهروندان با مشکل پایین بودن فشار آب نیز مواجه شوند که کارشناسان و نیرو‌های عملیاتی در حال رفع این مشکلات هستند، ضمن آنکه شهروندان تا رفع کامل مشکل باید در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند.

کدخبر: 737171 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟