تعطیلی بانک ها و بازار تهران و البرز به مدت 6 روز

به گزارش رکنا، بابک دین پرست دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا در مورد تعطیلی ۶ روزه ادارت استان‌های تهران و البرز گفت: بانک ها ، ادارات و اصناف به مدت ۶ روز تعطیل خواهند بود.

در پی اعلام خبر تعطیلی ۶ روزه بسیاری از مردم در تماس با خبرگزاری فارس، خواستار شفاف سازی این مصوبه شدند که در آن ذکری از نام بانک‌ها نبود و میـ‌‌توانست مشکلاتی برای اصناف به وجود آورد.

بانک ها تعطیل است

طبق اعلام دولت و بنابر به پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و موافقت رییس جمهور تمامی ادارات استان‌های تهران و البرز از فردا (سه‌شنبه) تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است.

از مهمترین سوالات مردم و فعالان اقتصادی بعد از اعلام تعطیلی 6 روزه تهران و البرز، نحوه فعالیت بانک‌ها بود؛ برهمین اساس نیز مدیران بانک‌ها همزمان با اعلام خبر تعطیلی استان تهران، درحال هماهنگی برای نحوه فعالیت بانک‌ها در تعطیلات پیش رو هستند.

آنطور که دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا اعلام کرده بانک‌ها و اصناف نیز در تهران و البرز به مدت 6 روز تعطیل خواهند بود.

بازار تهران تعطیل است

قاسم نوده فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران افزود: بازار تهران طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، در شرایط قرمز کرونایی تعطیل است و در 6 روز آینده نیز تعطیل خواهد بود.

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: امیدواریم بانک‌ها نیز در این ایام تعطیل اعلام شوند که بازاریان با خیال راحت واحد‌های صنفی خود را تعطیل کنند.

کدخبر: 706285 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟