کرونا جان ۲۵۸ ایرانی دیگر را گرفت / شناسایی ۲۱۰۶۳ بیمار جدید

آمار کرونا / به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا ؛ دکتر سیماسادات لاری - سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان ، جانباختگان و بهبودیافتگان از کرونا در ایران را تا امروز 22 فروردین ماه 1400 اعلام کرد.

دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه  از دیروز تا امروز ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۱ هزار و ۶۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۷۸۰ نفر از آنها بستری شدند گفت:  مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۷۰ هزار و ۱۴۱ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۵۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۴ هزار و ۴۹۰ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام این خبر که  خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۷۱۰ هزار و ۹۷۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند گفت:چهار هزار و ۳۹۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۱۳ میلیون و ۶۷۳ هزار و ۴۶۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

دکتر لاری تاکید :در حال حاضر ۲۵۷ شهرستان قرمز و ۱۲۹ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است. همچنین ۵۱ شهرستان در وضعیت زرد و فقط ۱۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 676627 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟