انتقاد از شهرداری تهران برای نگهداری سگ های بدون صاحب آرادکوه

شهرداری تهران به گفته فرماندار شهرستان ری بدون اخذ مجوز از سگ های بدون صاحب در مرکز نگهداری آن ها در آراد کوه حفاظت می کند.

به گزارش رکنا، حسین توکلی در تشریح روند جمع آوری سگ های بدون صاحب در سطح شهرستان ری به عنوان یکی از مطالبات شهروندان گفت: برابر قانون در شهرها، شهرداری ها و در روستاها دهیاری ها مسئول ساماندهی و جمع آوری سگ های بدون صاحب هستند و در شهرستان ری نیز منطقه ۲۰ شهرداری تهران مکلف به انجام این کار است.

وی افزود: در سایر شهرها نیز همانند باقرشهر شهرداری این شهر مکلف است در محدوده شهر و حریم نسبت به جمع آوری سگ های بدون صاحب اقدام کنند و تقسیمات کشوری به روشنی مشخص است و بهانه ای برای سرباز زدن از این وظیفه برای هیچ یک از شهرداری ها وجود ندارد.

وی تاکید کرد: شهرداری تهران برای مرکز نگهداری سگ های بدون صاحب در مجموعه آرادکوه از فرمانداری شهرستان ری مجوزی اخذ نکرده لذا برابر قانون به حوزه عمرانی فرمانداری اعلام کرده ام که موضوع را پیگیری کنند.

گفتنی است مرکز نگهداری سگ های بدون صاحب آرادکوه زیرنظر شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران فعالیت می کند. در شهرستان ری و به ویژه منطقه ۲۰ جمع آوری سگ های بدون صاحب از دغدغه ها و مطالبات شهروندان است که بعضا شهرداری تهران هم اعلام می کند که سگ ها از اطراف تهران به ویژه باقرشهر وارد شهر تهران می شوند و در محدوده و حریم منطقه ۲۰ مسئولیت با سایر شهرداری ها است و این موضوع موجب گلایه شهروندان شده است./ایسنا  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 662936 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟