ماجرای جلسه شبانه شورای شهر تهران چه بود؟
حجم ویدیو: 16.72M | مدت زمان ویدیو: 00:02:50

 بهاره آروین در بررسی "بسته محرک در شرایط سخت اقتصادی و نیز در شرایط بحرانی ناشی از گسترش ویروس کرونا" گفت: من متوجه نمی شوم چرا باید در یک جلسه شبانه مسائل مهمی مطرح شود. اوچند بار به این جلسه شبانه انتقاد کرد. زهرا نژادبهرام در پاسخ به این انتقاد اظهار کرد: همه برای این جلسه دعوت شده بودند. طوری می گویید جلسه شبانه که به ما برمی خورد!

به گزارش رکنا ، محمد علیخانی نیز به شوخی گفت: من نفودی این جلسه بودم و می دانم که تصمیم گیری ها درست انجام شده است.

اما ماجرای این جلسه شبانه که شورای شهر تهران را به به تنش کشاند چه بود؟ کمیسیون برنامه و بودجه و کمیسیون شهرسازی و معماری برای بررسی "بسته محرک در شرایط سخت اقتصادی و نیز در شرایط بحرانی ناشی از گسترش ویروس کرونا" جلسه ای تشکیل دادند. تمام اعضای شورای شهر نیز در این جلسه دعوت بودند اما برخی اعضای شورای شهر تهران در این جلسه که ساعت ۸ شب به مدت ۵ ساعت شروع شده حضور نیافتند. تصمیماتی که در این جلسه گرفته شد به امضای رئیس دو کمیسیون رسیده است.

گفتنی است؛ مرتضی الویری رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری، زهرا نژادبهرام، حسن رسولی، محمد علیخانی، مجید فراهانی و در ضمن نمایندگان و دو معاونت مالی و شهر سازی در این جلسه حضور داشتند.

 

کدخبر: 650271 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟