مجلس یازدهم زمینه لازم برای حضور جوانان در عرصه های مدیریتی به معنای واقعی کلمه ایجاد کند

مجلس یازدهم /ایمان محمدی نرگسی دبیر مجمع ملی جوانان کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری رکنا اظهار کرد:

با توجه به آغاز مجلس یازدهم بسیاری از اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان انتظار وضع و نظارت بر اجرای قوانین ، در راستای کاهش دغدغه های معیشتی مردم هستند.

محمدی نرگسی عنوان کرد: یکی از قوانین که سبب چالاک شدن دولت و کمک به حرکت سریع چرخه اقتصادی کشور خواهد شد اجرای بدون استثناء های مرسوم قانون منع به کارگیری بازنشستگان است که البته نیاز به اصلاحات و نظارت بر اجرای دقیق آن دارد.

دبیر مجمع ملی جوانان در ادامه میزان حضور جوانان در عرصه های تصمیم گیری و مدیریت گرچه حرکت خوبی در سال های اخیر داشته است اما نیازمند توجه بیش از پیش دارد.

جوانان وظیفه سنگین برداشتن گام دوم انقلاب را دارند و مجلس شورای اسلامی از جایگاه مشورتی و توان اجرایی مدیران جوان، اندیشمندان جوان و فعالان جوان به ویژه سمن های جوانان در سراسر کشور بهره بگیرد.

ایمان محمدی نرگسی گفت:مقام معظم رهبری همواره بر حضور جوانان در جایگاه تصمیم گیری و مدیریت تاکید کرده اند و مکرر فرموده اند:اندیشه‌ی پیران و فکر و تجربه‌ی آنها آن‌وقتی به کار می‌آید که حرکت جوانانه‌ی جوانان وجود داشته باشد؛ پیش‌ران حرکت انقلاب، جوانها هستند.

محمدی نرگسی دبیر مجمع ملی جوانان در آخر اظهار کردند:با توجه به جمعیت جوان کشور و مشکلات مهم و استثنایی جوانان در عرصه های مختلف مجلس شورای اسلامی تشکیل کمیسیون جوانان برای حل مشکلات ویژه جوانان را دستور کار قرار بدهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 576077 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟