فال ابجد امروز / 24 دی + فیلم
حجم ویدیو: 2.64M | مدت زمان ویدیو: 00:00:16

به گزارش رکنا، فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد فروردین

 

فروردین

ابجد فال شما : د د د

تعبیر فال ابجد: ممکن است به علت خستگی، مشکلات سلامتی را تجربه کنید. باید کمتر کار کرده و بیشتر استراحت کنید. در طول عصر یکی از دوستان نزدیک ممکن است شما را به یک مهمانی دعوت کند. باید از این فرصت استفاده کنید اما از خوردن و نوشیدن بیش از حد خودداری کنید.

فال ابجد اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما : ب ب ب

تعبیر فال ابجد: در طول صبح ، سردرگمی و حساسیت بیش از حد شما روی روابط تان تاثیر می گذارد، احتمالا به این دلیل است که دیگران در ارتباط با شما دوچار سوءتفاهم می شوند. باید جلسات مهم در ارتباط با کسب و کارتان را به زمان دیگری موکول کنید. احتمالا بخواهید توصیه های بستگان نزدیک را در نظر بگیرید، زیرا ممکن است حس تان امروز قابل اطمینان نباشد.

فال ابجد خرداد

خرداد

ابجد فال شما : آ آ آ

تعبیر فال ابجد: شما معمولا افکاری که در ذهن تان دارید را تجزیه و تحلیل نمی‌کنید اما حالا شور و هیجان شما بیشتر از اینکه مفید باشد دردسرساز است. امروز شاید فراموش کنید که چگونگی واکنش دیگران نسبت به ایده‌های مهم تان را در نظر بگیرید. باوجود اینکه به احتمال زیاد به خاطر فشارهای عصبی به شما خوش نخواهد گذشت اما اظهارات صادقانه شما روند امور را خیلی سریع تر از انتظار شما پیش خواهد برد.

فال ابجد تیر

تیر

ابجد فال شما : د آ ج

تعبیر فال ابجد: اگر شما امروز بخواهید سازش داشته باشید این سازش یا خیلی کم و یا خیلی زیاد به نظر می‌رسد. مهم نیست که شما چقدر سخت کار می‌کنید، هرکاری کنید نمی‌توانید این مشکل را حل کنید. یکی از دلایل به وجود آمدن این مشکل آن است که شما در مورد خود آن گونه که واقعا هستید صحبت نمی‌کنید و همه چیز را نمی‌گویید. اگر شما همه چیز را برای دیگران آشکار کنید زندگی‌تان به توازن منطقی‌تری خواهد رسید.

فال ابجد مرداد

مرداد

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر فال ابجد: امروز صبح ممکن است حس و خال خوبی نداشته باشید و نتوانید به صورت موثر ارتباط برقرار کنید. آرام باشید و سعی کنید همه چیز را مرتب کنید. در طول شب احتمالا به یک مهمانی دعوت شوید. می توانید فرصتی را برای ملاقات با شخصی پیدا کنید که نقش مهمی را در زندگی آینده شما ایفا خواهد کرد.

فال ابجد شهریور

شهریور

ابجد فال شما : ب ب ب

تعبیر فال ابجد: شما امروز از مطرح کردن نیازها و افشا کردن دردل هایتان با یک دوست و یا همکار خیلی صمیمی‌خجالت نمی‌کشید. شما می‌توانید کاملا رک حرف های تان را بزنید و این موضوع اطرافیان تان را شگفت زده خواهد کرد اما وقتی با لحن صمیمی و خودمانی با آنها صحبت می‌کنید آنها نیز با کمال میل به حرف های شما گوش می‌دهند. اطلاع پیدا کردن از مرزهایی که دیگران برای خود تعیین کرده اند امروز به راحتی حاصل نمی‌شود ولی لازم است که حتما این کار را بکنید.

فال ابجد مهر

 

مهر

ابجد فال شما : آ ب آ

تعبیر فال ابجد: شما معمولا تنها کسی هستید که که از افراد دیگر پشتیبانی می‌کنید و وقتی آنها از انجام دادن مسئولیت‌های شان اجتناب می‌کنند از آنها حمایت می‌کنید اما امروز اینگونه نیستید. اجازه ندهید افراد دیگر به احساسات تان بی توجهی کنند. شما دوست دارید هر چیزی که در دسترس تان هست را درست کنید اما این بدین معنی نیست که همیشه نقش سیندرلا ی حاضر به خدمت را بازی می‌کنید.

فال ابجد آبان

آبان

ابجد فال شما : آ ج آ

تعبیر فال ابجد: شما بسیار به سفر کردن علاقه پیدا کرده اید و دوست دارید یا به کوهستان و یا به جزیره ای کوچک بروید. هیچ چیزی اکنون نمی تواند شما را از تصمیم تان منصرف کند. تنها مشکلی که وجود دارد این است که شما اگر رویاهای خود را مطرح کنید ممکن است بیشتر از قبل برای انجام این کار وسوسه شوید اما این کار غیر ممکن نیست، بنابراین تا موقعی که مطمئن نشده اید هر چیزی که برای این مسافرت لازم است را تهیه نکرده اید برای تبدیل کردن این ایده به واقعیت و رفتن به مسافرت اقدام نکنید.

فال ابجد آذر

آذر

ابجد فال شما : د ج ج

تعبیر فال ابجد: به نظر می رسد مصمم هستید که روی خانواده و خانه تمرکز کنید. قصد خرید اقلام باارزشی را برای خانه دارید. یکی از بستگان نزدیک ممکن است توصیه های مفیدی برای کمک به صرفه جویی در هزینه های تان برای شما داشته باشید. عجولانه و بدون در نظر گرفتن توصیه های عشق تان تصمیم نگیرید.

فال ابجد دی

دی

ابجد فال شما : ب ب ب

تعبیر فال ابجد: تمام کردن کارهای نیمه‌کاره قبلی‌تان شاید امروز بیشتر از هر چیز دیگری رضایت شما را جلب کند. اگر لازم بود یک لیست از کارهای ناتمام تان تهیه و آنها رابر اساس اولویت و درجه اهمیت طبقه‌بندی کنید. ابتدا از کارهایی شروع کنید که انجام دادن شان خیلی واجب و حیاتی است و بعد سراغ کارهای دیگر بروید. به خاطر داشته باشید که لازم نیست از نقشه خود جلو بیفتید، ابتدا تصمیم بگیرید و بعد طبق آن پیش بروید.

فال ابجد بهمن

بهمن

ابجد فال شما : ج ج د

تعبیر فال ابجد: امروز عملکرد فوق العاده ای دارید و چنان به نظر می رسد که انگار به هر چیزی که دست می زنید به طلا تبدیل می شود. خوشبختانه در شرایطی که پنج سیاره در نشانه عمل گرایی زمین با هم هماهنگ شده اند اوضاع بر وفق مراد شماست. در حال حاضر همه چیز خیلی ساده است؛ شما مشکل را شناسایی می کنید، یک راهکار به ذهن تان می رسد و آن مشکل حل می شود. روش عملیاتی شما برای کار از نظر بازده به شما امتیاز قابل توجهی می دهد. هِنری فورد می گوید: راز یک زندگی موفق در این است که کاری که سرنوشت برای شما مقدّر کرده را پیدا کنید و آن را انجام بدهید.

فال ابجد اسفند

اسفند

ابجد فال شما : ب آ آ

تعبیر فال ابجد: فکر کردن زیاد به دوستان تان باعث شده شما تصمیم بگیرید تمام دوستان و قوم و خویش خود را برای یک مهمانی به خانه‌تان دعوت کنید اما هرکسی را که می شناسید دعوت نکنید، چون احتمال دارد همه آنها به خانه‌تان بیایند و جمع کوچک شما تبدیل به جمعیت خیلی زیادی شود. پس اگر تصمیم گرفته‌اید در ترتیب دادن مهمانی پیشتاز باشید قبل هر چیز زمان کافی بگذارید و برای آن خوب برنامه‌ریزی کنید.

کدخبر: 860829 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟