مقاصد پروازی ایرلاین ساها

 این شرکت با سابقه طولانی خود، یکی از بهترین ایرلاین های ایرانی می باشد. البته این که به طور قطعی بگوییم کدام شرکت هواپیمایی، بهترین است، کمی مشکل و نشدنی خواهد بود اما با بررسی روند شرکت و مقایسه، هم چنین خدمات حال حاضر آن، می توان به نتیجه مطلوبی رسید. در این مطلب تلاش شده است تا ایرلاین ساها و مقاصد پروازی آن را معرف حضورتان برسانیم. بلیط هواپیما رسپینا یکی از ارزان ترین نرخ ها را برای ایرلاین ساها ارائه میدهد.

تاریخچه ساها

سرویس ارتباط هوایی ارتش با سرواژه "ساها" یک شرکت هواپیمایی ایرانی است که در سال 1369 با هدف جابجایی نیروهای ارتش، توسط نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاسیس شد؛ اما با ادامه فعالیت های خود به جابجایی مسافران عادی نیز پرداخت. در ابتدا، این شرکت هواپیمایی با 5 فروند بوئینگ 707 آغاز به کار کرد، اما در حال حاضر فقط با دو هواپیمای تازه نفس در حال ادامه فعالیت است. اوایل فعالیت این شرکت هواپیمایی، محبوبیت زیادی به خاطر عملکرد خوب و کیفیت مناسب خدمات و تجهیزات به دست آورد تا این که در سال 1393 به علت عمر زیاد ناوگان های هواپیما و حوادثی که رخ داده بود از ادامه فعالیت این شرکت ممانعت شد. بعد از 2 سال و نیم تعلیق از کار، این شرکت با جایگزین کردن هواپیماهای جدید و حذف موارد فرسوده، بار دیگر فعالیت های شرکت هواپیمایی ساها را به جریان انداخت. طبیعی است که با این سابقه فعالیت و جا افتادن در اذهان مردم به دنبال ارائه بهترین خدمات مسافرتی و کادر پرواز باشد.

دانشگاه علمی کاربردی ساها

همان طور که اشاره شد، ساها در صدد نشان دادن بهترین توانایی های خود برای بازگشت به دوران شکوفایی است. از این رو شرکت، مبادرت به تاسیس دانشگاه علمی کاربردی ساها نمود تا تعمیرکاران، مهندسان و خدمه پرواز خبره و کارکشته ای را به طور تخصصی آموزش دهد تا مهم ترین دلیل محبوبیت پرواز که امنیت آن است تامین شود. لازم به ذکر است آموزش دیدن در این دانشگاه برای همگان آزاد است. 

هواپیما

مسیرهای پروازی هواپیمایی ساها

مبدا اصلی هواپیمایی ساها، فرودگاه مهرآباد تهران است و در حال حاضر فقط به پروازهای داخلی می پردازد. پروازهای این ایرلاین از مبدا فرودگاه تهران به مقصد شهرهایی مثل مشهد، کیش، شیراز، عسلویه و بالعکس می رسد. شما عزیزان می­توانید بلیط هواپیما تهران مشهد رسپینا که یکی از مسیرهای پرتردد این ایرلاین ست را با مراجعه به سامانه معتبر و رسمی رسپینا رزرو نمایید.

نکات لازم در سفر با هواپیما

می دانید که محیط هواپیما و مقررات آن با اتوبوس و قطار کاملا متفاوت است. به این منظور ما نکاتی را برای شما در نظر گرفته ایم تا شما و همراهانتان سفر آسوده ای داشته باشید:

  • معمولا فاصله شما تا صندلی جلویی در هواپیما کم است. و اگر شما صندلی خود را خم کنید ممکن است برای مسافر پشت سرتان مزاحمت ایجاد شود؛ پس این کار را به آرامی و با آگاهی از مسافر پشت سرتان انجام دهید.
  • کودکان خود را در طول سفر رها نکنید تا منجر به آزار دیگران نشوند.
  • برای جلوگیری از حوادث و ایجاد اختلال در هواپیما، تلفن همراه خود را خاموش یا در حالت پرواز قرار دهید.
  • بعد از استفاده از سرویس بهداشتی های هواپیما مطمئن شوید که محیط به خوبی تمیز شده است، بعد از آن جا خارج شوید.

هواپیما

امکانات ایرلاین ساها برای مسافران با شرایط خاص

  1. افراد توان خواه و با شرایط جسمی خاص، مجاز به دریافت خدماتی، جدا از مسافران معمولی هستند.
  2. کودکان 5 تا 12 سال، با پر کردن فرم توسط ولی یا قیم قانونی، مجاز به مسافرت بدون والدین خود می باشند؛ بلیط این کودکان همانند یک فرد بزرگسال محاسبه می شود.
  3. خانم های بارداری که زمان بارداری آنان بیشتر از 28 هفته باشد، بایستی با مجوز پزشک سفر کنند.
  4. کسانی که همراه خود نوزاد 7 تا 2 سال دارند، بلیط بدون صندلی دریافت می کنند و باید او را در آغوش خود نگهداری کنند. نکته: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، به کسانی که نوزاد زیر 7 روز دارند، اجازه پرواز نمی دهد.
  5. در ایران شما نمی توانید حیوان خانگی خود را در قسمت مسافران همراه داشته باشید؛ اما می توانید آن را در قسمت بار حمل کنید.
  6. مسافرانی که به دلایلی می خواهند صندلی اضافه برای خود داشته باشند، بدون هیچ محدودیتی می توانند بلیط اضافه برای راحتی خود خریداری کنند.

خدمات ویژه هواپیمایی ساها

کترینگ هواپیمایی ساها، از خدمات ویژه این ایرلاین محسوب می شود که با هماهنگی متخصصین و کادر بهداشتی خبره و سرویس های تهیه و نگهداری مجهز، در اختیار مسافران قرار می گیرد تا رضایت آنان را در امر پذیرایی به خود جلب کند. علاوه بر کترینگ، باربری ساها نیز از خدمات معروف این شرکت است که با 2 فروند بوئینگ 747 عملیات باربری را انجام می دهد.

کدخبر: 714466 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟