افتتاح ۲۶ پروژه با 200 میلیارد تومان در اشکذر/ بهره برداری از انرژی خورشیدی در دستور کار فرمانداری است

به گزارش رکنا از یزد؛ روح الله ردائی در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته دولت این پروژه ها را در حوزه های گازرسانی، برق، آبفا، منابع طبیعی، مخابرات و دیگر حوزه‌ها عنوان کرد.

وی بهره برداری از دهانه دوم پل چرخاب، روشنایی خیابان امام اشکذر، آسفالت معابر شهر مجومرد، روشنایی بلوار شهید سلیمانی بعد از چهار سال توقف پروژه و ... را از جمله این پروژه ها نام برد.

ردائی اولویت های شهرستان را تمرکز بر اجرای طرح نهضت ملی مسکن، نهضت مدرسه سازی، فعال کردن واحدهای تولیدی راکد، بهره برداری از انرژی خورشیدی و اجرای طرح سامان خانواده عنوان کرد.

فرماندار اشکذر در مورد پروژه های سفر ریاست جمهوری نیز بیان کرد: 134 میلیارد تومان از این محل برای اشکذر مصوب شده که برخی از این پروژه ها در دست احداث و برخی دیگر در دست پیگیری است.

ردائی، بیمارستان حضرت زینب (س) را از شاخص ترین این پروژه ها برشمرد و گفت: 90 درصد پروژه توسط خیر انجام شده و 10 درصد دیگر توسط دولت انجام و در دهه فجر امسال بهره برداری می شود.

فرماندار اشکذر از تصویب پروژه های مهم برای شهرستان لز جمله حداث پل زیرگذر روستای شرف آباد به عنوان یک مطالبه جدی از سوی مردم، اظهار داشت: احداث دیوار ساحلی برای روستاهای بخش خضرآباد، تکمیل جاده یزد – خضرآباد به عنوان مطالبه 12 ساله مردم این منطقه با اعتبار 20 میلیارد تومان، ساختمان پست شهرستان اشکذر و ... در کارگروه توسعه شهرستان اشکذر در هفته گذشته خبر داد.

سمیه گلابگیریان/ یزد

کدخبر: 818368 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟