جذب 900 میلیارد اعتبار برای تکمیل تصفیه خانه فاضلاب

به گزارش رکنا از ایلام، مدیرعامل آبفای ایلام در این بازدید اظهار داشت: طرح ارتقاء تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام از سال ۹۷ شروع که بدلیل عدم تخصیص اعتبار، پیشرفت فیزیکی آن ۲۰درصد بود و خوشبختانه با پیگیری های بعمل آمده، این طرح جزو طرح های اولویت دار در کشور مطرح شد که در جریان سفر ریاست محترم جمهوری به استان مبلغ ۹۰۰میلیارد ریال به این پروژه اختصاص پیدا کرد.

پرویز ناصری افزود: این تخصیص در سه سهم وزارت نیرو، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هرکدام بطور مساوی تقسیم شده و با عنایت به پیگیری بعمل آمده توانستیم سهم وزارت نیرو را جذب کنیم و مکاتبات لازم در زمینه جذب مابقی اعتبار در حال انجام است.

وی ادامه داد: تلاش ما بر این است تا در جهت رفاه حال شهروندان، حفظ محیط زیست و جلوگیری از اثرات منفی ثانویه در صورت تحقق اعتبار بتوانیم ضمن تکمیل پروژه تا پایان سال جاری کیفیت پساب خروجی تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام را بالا ببریم.

وی در پایان تاکید کرد: در ساخت و اجرای مدول دوم این تصفیه‌خانه از تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا استفاده می شود.

مدیرکل دیوان محاسبات استان ایلام نیز با تاکید بر حفظ و حراست از بیت المال تاکید کرد: دیوان محاسبات پاسدار بیت المال است و با نظارت بر عملکرد دستگاهها، در راستای تقویت حلقه های تولید عمل می نماید.

سیده کوثر موسوی فرد / ایلام

 

کدخبر: 808024 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟