پرطرفدارترین اتاق فرار تهران را بشناسید به همراه آدرس

اما انتخاب میان اتاق فرارهای متعدد تهران به این راحتی نیست. عناوین در این شهر بزرگ آنقدر مختلف و زیادند که شناخت تمامی آن‌ها تقریبا ممکن نیست. پس چاره چیست؟ جای نگرانی نیست. در ادامه مقاله قرار است پرطرفدارترین اتاق فرار تهران را به شما معرفی کنیم و آدرس و لینک رزرو آن‌ها را در اختیارتان قرار دهیم پس با ما همراه باشید.

 

اتاق فرار لاعلاج

اتاق فرار لاعلاج

 

این اتاق فرار وحشتناک و وهم آلود، قرار است با معماهای سخت و دشوارش شما و تیمتان را بدجور به چالش بکشد. درجه سختی بازی 9 از 10 است. شما برای شروع این بازی به یک گروه 4 تا 9 نفره نیاز دارید تا در 80 دقیقه بازی را تمام کنید.

در این بازی باید به جنگ برنارد بروید! کسی که با نوشیدن یک اکسیر جاودانگی خراب، به جنون رسیده و حال در شهر پرسه می‌زند.

داستان بازی

دکتر بارتز سالهاست که رویایی را در سر می‌پروراند. رویای جاودانگی! حال امشب زمان آزمایش کردن محلول جاودانگی فرا رسیده! دکتر بارتز می‌خواهد به طور مخفیانه این اکسیر را بر روی دوست صمیمی و دستیارش، برنارد، امتحان کند! او به بهانه جشن رسیدن به اکسیر جاودانگی، خانه خودش را برای این کار برگزیده است. اما خبر ندارد که فاجعه در کمین است.

اشتباه دکتر بارتز در مراحل ساخت اکسیر، باعث دیوانگی و جنون برنارد می‌شود. پس از گذشت چند ماه دکتر بارتز خودکشی می‌کند و برنارد همچنان در شهر پرسه می‌زند.

آدرس اتاق فرار لاعلاج: این اتاق فرار در خیابان دیباجی شمالی، انتهای محمود نوریان، کوچه پیوست قرار دارد.

 

اتاق فرار آزمون

اتاق فرار آزمون

 

اتاق فرار آزمون در ژانر وحشت و دلهره آور طراحی شده است. درجه سختی بازی 9 از 10 است. این اتاق فرار محدودیت سنی دارد و تمام اعضای گروه 4 تا 12 نفره شما باید بالای 18 سال سن داشته باشند. برای حل معماهای سخت این اتاق فرار، مجموعه به شما 90 دقیقه وقت خواهد داد.

کاربران تایم فورفان به این بازی امتیاز 9.6 از 10 اعطا کرده‌اند. در این بازی قرار است در آزمون استخدامی یک سیرک شرکت کنید.

داستان بازی

در میان صدها شرکت کننده، شما و گروهتان انتخاب شده‌اید تا در آزمون استخدامی سیرک شرکت کنید. حالا بستگی به خودتان دارد که بتوانید مراحل سخت این آزمون را با موفقیت بگذرانید.

آدرس دقیق اتاق فرار آزمون: این اتاق فرار در محله چیتگر تهران قرار دارد. باید به بلوار علیمرادی (کوهک)، مجتمع تجاری طوبی پارکینگ پنج مراجعه کنید.

 

اتاق فرار خاموشی

اتاق فرار خاموشی در ژانر وحشت و مهیج پلی می‌شود. درجه سختی این بازی 8 از 10 است که این یعنی معماها استاندارد هستند. حل کردن آن‌ها آنقدر آسان نیست ولی با کمی تلاش موفق خواهید شد. گروه شما باید حداقل 5 و حداکثر 12 نفره باشد تا بتوانید در 90 بازی را تمام کنید و از اتاق بگریزید.

در این بازی باید از یک شهری که ویروسی خطرناک در آن شایع شده است، بگریزید.

داستان بازی

راکون سیتی محل شیوع جی-ویروس است. بعد از دریافت گزارشات خطرناکی مبنی بر شیوع یک ویروس خطرناک، دولت دستور تخلیه شهر را صادر کرده است. اما 24 ساعت قبل آخرین هلیکوپتر شهر را ترک کرده و شما تنها افرادی هستید که از آن جا مانده‌اید. حل باید تلاش کنید تا با گروهتان از شهر فرار کنید.

آدرس دقیق اتاق فرار خاموشی: این اتاق فرار در پونک تهران قرار دارد. باید به سیمون بلیوار، اقبالپور ،نبش کوهسار نهم شرقى، پلاک ۷۱ مراجعه کنید.

 

اتاق فرار اسارت

اتاق فرار اسارت

 

اتاق فرار اسارت یکی از بهترین‌ها در ژانر وحشت است. امتیاز کاربران به این بازی 9.5 از 10 بوده است. درجه سختی بازی 9 از 10 است که یعنی معماها دشوارند اما هیچ محدودیتی از طرف مجموعه برای شرکت گروه‌های مبتدی اعلام نشده است.

برای رزرو این بازی باید یک گروه 4 تا 8 نفره داشته باشید تا در 80 دقیقه بتوانید بازی را با موفقیت به اتمام برسانید.

داستان بازی

به همراه گروهی از دوستانتان برای تفریح به باغ سنگی کرمان رفته‌اید. اما ناگهان در آنجا با روح درویش خان اسفندیارپور روبرو می‌شوید. مردم ساکن باغ سنگی کرمان باور دارند که او به جنون رسیده بوده اما شما باید از راز درویش خان چرده بردارید تا روحش به آرامش برسد. یادتان باشد درویش خان به ۱۸۰ درخت، سنگ آویزان کرد...

آدرس دقیق اتاق فرار اسارت: این اتاق فرار در خیابان میرداماد بین جردن و مدرس، جنب باشگاه بدنسازی میرداماد قرار دارد.

 

اتاق فرار کینه 2

این اتاق فرار در ژانر تئاتر تعاملی، وحشت و دلهره آور طراحی شده است. درجه سختی این اتاق 8 از 10 است اما معماها بسیار چالش برانگیزند و به همین دلیل برای رزرو این بازی باید حتما تجربه 5 اتاق فرار را داشته باشید. برای این که بتوانید این بازی را شروع کنید گروه 5 تا 8 نفره نیاز دارید و باید تمام معماها را در 75 دقیقه حل کنید. امتیاز کاربران به این بازی 9.6 از 10 بوده است.

داستان بازی

شما اهالی محل و همسایه‌های خانه‌ای در توکیوی ژاپن هستید. یک سال پس از آتش گرفتن نیمه کاره و مرموزی که داخل آن خانه اتفاق افتاده و آنجا را خالی از سکنه کرده بود، به خاطر سر و صداهای عجیبی که از داخل خانه شما رو کنجکاو میکنه و با پلیس تماس میگیرید تا پیگیری کنه.

آدرس دقیق اتاق فرار کینه 2: این اتاق فرار در منطقه هفت حوض، خیابان براتی، میدان ۵۰ قرار دارد.

 

اتاق فرار یوخابه

این اتاق فرار در ژانر مهیج، وحشت و تئاتر تعاملی پلی می‌شود. درجه سختی این بازی 9 از 10 است که یعنی معماهای بازی بسیار دشوار و چالش برانگیزند. به همین دلیل این بازی به افرادی که تجربه کمتر از 10 اتاق فرار دارند توصیه نمی‌شود.

گروه 4 تا 8 نفره شما 105 دقیقه برای حل کردن این معماهای سخت زمان خواهد داشت. امتیاز کاربران به این بازی 9.2 از 10 بوده است.

داستان بازی

(خداوند) فرمود: اى ابلیس! چه شد تو را که همراه سجده‌‌کنان نیستى؟ ابلیس گفت: من براى بشرى که او را از گِلى خشک، از گِلى سیاه و بدبو آفریده‌‌اى، سجده نخواهم کرد. خداوند فرمود: پس از صف فرشتگان و مقامی که داری خارج شو که همانا تو رانده و مطرودى و البتّه تا روز جزا بر تو لعنت خواهم فرستاد.

(ابلیس) گفت: پروردگارا! به سبب آنکه مرا گمراه ساختى، من هم در زمین بدى‌‌ها را برایشان مى‌‌آرایم و همه را فریب خواهم داد. مگر بندگان اخلاص‌‌مند و برگزیده تو را. این آخرین لحظه هاست که میتونین کمک کنین. قرار ما، جنگل طغیان! منتظرتونم!

آدرس دقیق اتاق فرار یوخابه: این اتاق فرار در خیابان پیروزی، خیابان اول نیروی هوایی ابتدای کوچه رحیمی نژاد قرار دارد.

 

روش رزرو آنلاین اتاق فرار

بهترین راه برای رزرو آنلاین پرطرفدارترین اتاق فرارهای تهران مراجعه به وبسایت T4F.ir و خواندن مشخصات و جزییات تمامی اتاق فرارهای موجود است. در وبسایت تایم فورفان شما می‌توانید تمامی اتاق فرارهای موجود در تهران را ببینید و در میان آن‌ها، بهترین گزینه را برای خودتان انتخاب کنید.

کدخبر: 973602 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟