کدام فروشگاه اکانت شاتر استوک تضمینی و مجاز ارائه می دهد؟

 

شاتر استوک یک شرکت آمریکای است که در سال 2003 فعالیت خود را با مدیریت  Jon Oringer آغاز کرد و اکنون بعد از 20 سال فعالیت توانسته به مهم ترین وب سایت عکاسی، فوتیج و وکتور در تمام کشورهای دنیا مبدل شود. اگر طراح و گرافیست هستید یا در حوزه طراحی وب سایت فعالیت می کنید، خرید اکانت شاتر استوک  برای شما بسیار ضروری و لازم است و می تواند تمام نیاز شما را در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه برآورده سازد.

از کدام فروشگاه اکانت شاتر استوک تضمینی بخریم؟

فروشگاه اکانت مکسیمم شاپ بیش از 35 اکانت پریمیوم از سایت های خارجی محبوب و پر طرفدار را ارائه می دهد تا کاربران بتوانند با کمترین هزینه ریالی به خرید اشتراک این سایت ها از جمله خرید اکانت انواتو المنت و خرید اکانت انواتو  و همچنین خرید اکانت گرامرلی و خرید گرامرلی  بپردازند. اگر علاقمند به دیدن ویدئوهای جذاب و  متنوع هستید می توانید به خرید یوتیوب پرمیوم و نیز خرید اکانت یوتیوب  از این فروشگاه اقدام کنید. مکسیمم شاپ 5 سال در زمینه فروش این اکانت ها فعالیت دارد و اکانت این سرویس ها را به صورت کاملا قانونی و مجاز و به صورت تضمینی به شما ارائه می دهد.

مزیت های خرید اکانت شاتر استوک چیست؟

استفاده از عکس ها و فایل ها بدون حق امتیاز است

یکی از دلایل اصلی محبوبیت اکانت شاتر استوک بدون حق امتیاز بودن عکس ها و فایل های بسیار با کیفیت آن است. در واقع شما با خرید اکانت shutterstock  مجوز دانلود تصاویر، فوتیج ها، وکتورها و سایر فایل های کاربردی این سایت را پیدا می کنید و استفاده از این عکس ها و فایل ها در پروژه های تبلیغاتی بزرگ و یا استفاده در وب سایت ها و سایر بخش ها کاملا مجاز و قانونی بوده و بدون حق امتیاز است.

سرعت پروژه های شما را افزایش می دهد

 با خرید اکانت شاتر استوک   به راحتی به گنجینه ای از تصاویر و فوتیج های بسیار با کیفیت دسترسی پیدا خواهید کرد و می توانید در کمترین زمان ممکن و به سرعت پروژه های خود را به پایان برسانید. این امر سبب می شود تا بتوانید پروژه های بیشتری را قبول کرده و به راحتی درآمد خود را افزایش دهید.

فیلتر بندی قوی و ویرایشگر عالی دارد

اگر اقدام به خرید اکانت shutterstock بنمایید به راحتی می توانید با فیلتربندی قدرتمندی که شاتراستوک در اختیار دارد عکس ها و فایل های مورد نظر خود را پیدا کنید. همچنین پس از چند بار استفاده و جستجوی تصاویر، هوش مصنوعی وب سایت در مراجعات بعدی عکس ها و فایل های مشابه را به شما پیشنهاد می دهد. همچنین شاتر استوک یک ویرایشگر عالی و قدرتمند به صورت آنلاین دارد که با استفاده از آن می توانید تصاویر جذاب و منحصر به فردی را ایجاد کنید.

 

کدخبر: 932999 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟