توصیه‌های اقتصادی به متولدین 12 ماه سال برای مهر ماه + فیلم

به گزارش رکنا، برای اینکه متولدین هر ماه بتوانند در ماه مهر که چیزی تا شروع آن نمانده است بهترین استفاده را از پول و پس اندازشان ببرند ما سعی کرده ایم توصیه های طلایی اقتصادی را برایشان مطرح کنیم. با ما همراه باشید.

 متولد فروردین

به شرط آنکه اعتماد به نفس خوبی داشته باشی، شهرت و ثروت در دسترس تو خواهد بود. این اعتماد به نفس با خودخواهی و غرور فرق می‌کند. باید با استفاده از استعداد و توانمندی‌های خود آینده‌ات را بسازی

متولد اردیبهشت

اندکی از فشارهای مادی ات کم کن. یک استراحت یا مرخصی کوتاه مفید خواهد بود. پیشنهاد تجاری به تو می‌شود که باید خوب آن را سبک و سنگین کنی و بسنجی.

متولد خرداد

تا زمانی که نتوانی به خودت اعتماد کنی هر روز از نظر اقتصادی نزول خواهی کرد. تردیدهای تو مانع آن می‌شود که بتوانی کاری را در زمان مناسب آن انجام دهی. باید هر کاری را سر وقت انجام داد تا نه تنها ضرر نکنی بلکه برایت سودآور باشد.

متولد تیر

در حال حاضر دچار رکود اقتصادی شده‌ای اما اصلا جای نگرانی نیست. پیروزی زمانی معنا و ارزش دارد که پس از یک دوره تلاش و سختی باشد.

متولد مرداد

باید کاری کنی که مورد توجه مقامات بالارده کاری ات قرار گیرد تا بتوانند روی تو حساب باز کنند و اوضاع اقتصادی ات بهبود یابد. گاهی وقت‌ها باید کاری را تبلیغ کرد و دیگران را متوجه آن ساخت تا ارزش آن را دریابند.

متولد شهریور

این روزها از بدقولی و یا بدحسابی یک نفر که رویش حساب می کردی سخت عصبی و ناراحتی اما نگران نباش چون هنوز وضعیت به حالت بحران نرسیده. با یک برنامه درست می توانی وضعیت اقتصادی ات را روبراه کنی.

متولد مهر

این ماه برای تو بسیار پرتلاش خواهد بود. خبرهایی می‌رسد که خوشحال کننده است و وضعیت مالی تو را روبراه می‌کند. خودت و توانایی‌هایت را دست‌کم نگیر و اعتماد به نفس داشته باش.

متولد آبان

پس از مدتی رکود اقتصادی دوباره اوضاع روبراه می‌شود و پول نسبتا خوبی را به دست می‌آوری. به زودی مقداری پول از دست می‌دهی اما نگران کننده نیست.

متولد آذر

در مسائل اقتصادی باید طرفدار صلح و ثبات بود. زیاده‌خواهی و اصرار بی‌مورد برای داشتن سود بیشتر هم تو را خسته و افسرده می‌کند و هم از دوستان و اطرافیان غافل می‌سازد.

متولد دی

با افراد مهمی برخورد می‌کنی که افکارشان بر تو تاثیر خواهد گذاشت و این شروع یک تحول اقتصادی است. باید با حواس جمع و هوشیاری از این موقعیت استفاده کنی.

متولد بهمن

بهتر است فکر سودهای بزرگ را فعلا از سرت بیرون کنی چون الان زمان مناسبی برای اجرای برنامه‌های تو در به دست آوردن سود مالی نیست. در این مدت به کارهای عقب‌افتاده‌ات برس و فعلا به همین اوضاع رضایت بده.

متولد اسفند

مسئولیت‌های تازه‌ای به تو واگذار می‌شود که باید آنها را دقیق و درست انجام داد. اعتبار تو به وظیفه‌شناسی توست. این اعتبار را مثل یک سرمایه در نظر بگیر و آن را افزایش بده تا به پاداش چشمگیرش برسی.

کدخبر: 929723 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟