40 مدل موی خواهر عروس و داماد + عکس

به گزارش رکنا، همیشه انتخاب مدل مو برای شرکت در یک میهمانی یا عروسی برای بسیاری از خانم ها سخت و چالش برانگیز است. این انتخاب زمانی که پای عروسی خواهر یا برادرتان در میان باشد، به مراتب سخت تر هم می شود. بی شک شما به عنوان خواهر عروس یا داماد قصد دارید، در چنین شب خاص و تکرارنشدنی‌ای دوست دارید، زیبا و شیک‌تر از همیشه ظاهر شوید. به همین خاطر باید از جدیدترین و محبوب‌ترین مدل موی خواهر عروس و داماد آشنا شوید و از بین آن‌ها، زیباترین مدل را انتخاب کنید. ما در این مطلب تصاویری از انواع مدل موی شینیون خواهر عروس و داماد را گردآوری کرده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها بتوانید ایده بگیرید و در مجلس خواهر یا برادرتان بدرخشید.

اگر عروسی خواهر یا برادرتان را در پیش دارید، باید در انتخاب مدل موی خواهر عروس و داماد تمام تلاش خود را بکنید تا به کمک آن در مجلس بدرخشید.

اگر به دنبال یک مدل موی خواهر عروس و داماد هستید، که در عین سادگی، آراسته و شیک باشد، شینیون اروپایی برایتان بهترین گزینه است.

اگر عروسی خواهر یا برادرتان نزدیک است و هنوز در انتخاب مدل مو به تصمیم قطعی نرسیده اید، پیشنهاد می کنیم مدل های زیر که هر کدام برای مدل موی خواهر عروس و داماد زیبا و مناسب است، ببینید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

    شینیون بسته: جدیدترین مدل موی خواهر عروس و داماد

        شینیون اروپایی برای خواهر عروس و داماد

شینیون اروپایی

        شینیون خطی یا شینیون کاغذی برای خواهر عروس و داماد

شینیون خطی

        شنیون بسته گوجه‌ای برای خواهر عروس و داماد

شنیون بسته گوجه_ای برای خواهر عروس و داماد

        شینیون موی مواج برای خواهر عروس و داماد

  شینیون موی مواج برای خواهر عروس و داماد

  شینیون موی باز برای خواهر عروس و داماد

  شینیون موی باز برای خواهر عروس و داماد

  مدل موی نیمه باز مجلسی

    مدل موی نیمه باز مجلسی

مدل موی کوتاه برای خواهر عروس و داماد

   مدل موی کوتاه برای خواهر عروس و داماد

شینیون بافت برای خواهر عروس و داماد

شینیون بافت برای خواهر عروس و داماد

نکات مهم در انتخاب مدل موی خواهر عروس و داماد

برای انتخاب مدل مو باید به نکاتی مانند فرم صورت، مدل لباس، اکسسوری، و … دقت نمایید. در ادامه برخی از مهمترین این نکات را به صورت کامل برای شما تشریح می کنیم.

قطعا شما به عنوان خواهر عروس یا داماد باید به دنبال به روزترین شینیون‌ها باشید، بر همین اساس بهتر است بدانید در سال 2022 شینیون‌های ساده و نامرتب که با گل‌های طبیعی یا مصنوعی تزئین شده‌اند، بسیار ترند هستند.

بی شک به عنوان خواهر عروس یا داماد باید در تمام طول مراسم به امور مختلفی رسیدگی کنید و برای این کار مدام در حرکت باشید. با این حساب مدل موی خواهر عروس و داماد باید به شکلی باشد که با دوندگی ها و رفت و آمدهایتان از بین نرود و همچنین مرتب نگه داشتن آن در تمام ساعات برایتان مقدور باشد.

در انتخاب مدل موی خواهر عروس و داماد به مدل یقه لباستان هم توجه ویژه ای داشته باشید. به عنوان مثال اگر  لباستان یقه بازی دارد، مخصوصا اگر پشت باز هستند، مدل مو مجلسی باز برایتان مناسب تر است. ولی اگر لباس یقه بسته ای دارید، مدل مو بسته برایتان گزینه بهتری است.

هنگام انتخاب مدل موی خواهر عروس و داماد دقت کنید که مدل موها باید با فرم صورت شما هماهنگ باشد تا بتواند در عین پوشاندن معایب چهره تان به زیباتر شدن بیشتر شما منجر شود.

برای انتخاب مدل موی خواهر عروس و داماد می‌توانید از آرایشگر خود کمک بخواهید و حتی بهتر این که از چند روز قبل مدل موی خود را انتخاب کنید تا در روز مراسم دچار سردرگمی و استرس نشوید.

کلام آخر

در این بخش از مجله آرایش و زیبایی میس و مستر با ارائه جدیدترین مدل‌های شینیون، توانستیم به شما در انتخاب مدل موی خواهر عروس و داماد کمک نماییم. امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی داشته باشد و با ایده گرفتن از آن ها بتوانید، موهای خود را به زیباترین شکل ممکن شینیون کنید و در عروس خواهر یا برادرتان نگاه همگان را به سمت خود بکشانید. در پایان تقاضامندیم، چنانچه هر گونه سوال یا ابهامی پیرامون مدل موی خواهر عروس و داماد در ذهن دارید، از طریق بخش ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید، تا ما بتوانیم پاسخگوی آن باشیم.

سوالات متداول

در پایان این مطلب به سه مورد از رایج ترین سوالات در خصوص مدل موی خواهر عروس و داماد پاسخ خواهیم داد.

چگونه مدل موی مناسبی را برای عروسی خواهر یا برادر انتخاب کنیم؟

مهم ترین معیار در انتخاب مدل مو تشخیص فرم صورت است. دانستن فرم صورت، به شما این امکان را می‌دهد که بدانید باید روی کدام قسمت از صورت خود تأکید کنید. هنگامی که فرم صورت خود را بشناسید، خواهید فهمید که چه قسمت‌هایی از صورت شما می‌تواند بیشتر برای درخشش شما استفاده شود. معیارهای بعدی در انتخاب مدل موی خواهر عروس و داماد توجه به مدل یقه لباس و نوع میکاپ است.

آیا موی کوتاه را هم می توان شینیون کرد؟

بله؛ با این که درست کردن مدل شینیون برای موهای بلند، راحت‌تر و متنوع‌تر است، اما برای مدل موی کوتاه هم امکان‌پذیر است. حتی اگر اندازه موهای شما تا شانه‌هایتان باشد، می‌توانید یک مدل شینیون ساده و شیک برای عروسی خواهر یا برادرتان داشته باشید.

بهترین مدل مو خواهر عروس و داماد کدام است؟

شما به عنوان خواهر عروس یا داماد قطعا باید به دنبال جدیدترین و به روزترین مدل های شینیون باشید. امروزه تنوع مدل‌های شینیون به قدری زیاد است که گاهی انتخاب را سخت می‌کند.

کدخبر: 925866 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟