بدون پرداخت عوارضی، تمدید شخص ثالث ممکن نیست!

 

پرداخت عوارضی با کمک‌گرفتن از پلتفرم‌های آنلاین و در بستر دیجیتال انجام می‌شود که این راهکارها مزیت‌های بی‌شماری برای صاحبین خودرو دارند.

نکته قابل توجه در رابطه با پرداخت عوارضی این است که در صورت به‌تعویق انداختن این کار، متاسفانه تمدید بیمه شخص ثالث غیرممکن می‌شود و جریمه‌های نقدی دیگری را نیز به‌دنبال دارد.

پس درصورتی‌که هنوز با برترین پلتفرم آنلاین جهت تسویه عوارض آزادراهی آشنا نشده‌اید، در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با یک نرم‌افزار قوی در بستر دیجیتال آشنا کنیم و نحوه پرداخت عوارض بین راهی را به شما آموزش دهیم.

علت وجود پرداخت عوارض آزادراهی چیست؟

مبلغی وجود دارد که شهروندان باید به‌خاطر هزینه‌های احداث و نگهداری از آزادراه‌ها پرداخت کنند. دقت داشته باشید که وجود آزادراه، تاثیر مستقیمی در کاهش مسافت دارد. به همین دلیل هر خودرو به‌ازای گذر از آنها، موظف است تا هزینه‌ای را بابت خدماتی که دریافت می‌کند، پرداخت کند.

وجود آزادراه مزیت‌های بی‌شماری مثل کاهش مصرف سوخت، کم‌شدن میزان تصادف‌ها، افزایش امنیت و کاهش طی‌کردن مسافت‌های طولانی را به‌همراه دارد.

در صورت عدم پرداخت عوارضی با چه مشکلاتی مواجه خواهید شد؟

در گذشته اگر یک راننده نسبت به پرداخت هزینه‌های آزادراه مقاومت می‌کرد، مجبور به پرداخت جریمه با قیمت 40 هزار تومان می‌شد. اما بعد از مدتی قوانین تغییر کردند و اکنون، درصورتی‌که 7 روز از تسویه عوارضی بگذرد، مبلغ جریمه به‌صورت پلکانی افزایش پیدا می‌کند.

از طرف دیگر، تمدید بیمه شخص ثالث برای خودرویی که عوارضی خود را پرداخت نکرده، غیرممکن است. اکنون سوال اینجاست که با وجود جریمه‌های سنگین ثبت خلافی خودرو برای عدم پرداخت این هزینه، بهترین و سریع‌ترین روش تسویه چیست؟

ثبت خلافی خودرو

با روش‌های آنلاین، عوارض آزادراه را پرداخت کنید!

همه افراد در طول روز با مشغله‌های زیادی مواجه هستند و اکثر آنها با مشکل کم‌آوردن زمان مواجه می‌شوند. به همین علت اینکه افراد استفاده از بستر دیجیتال را برای پرداخت‌کردن عوارضی به هر راهکار دیگری ترجیح می‌دهند، یک امر غیرمنطقی و غیرطبیعی نیست.

پلتفرم‌های آنلاین می‌توانند با اتصال به اینترنت، در سریع‌ترین زمان ممکن به پرداخت عوارضی بپردازند. به این ترتیب دیگر هیچ نگرانی از بابت جریمه‌های سنگین عدم تسویه‌حساب وجود نخواهد داشت. اما سوالی که مطرح می‌شود این است که از چه پلتفرمی برای انجام این کار استفاده کنیم؟

پرداخت عوارضی را با سوپر اپلیکیشن تاپ انجام دهید!

سوپر اپلیکیشن تاپ پلتفرمی است که خدمات خود را قالب وب‌سایت و اپلیکیشن در اختیار همه کاربران قرار می‌دهد. این نرم‌افزار در نسخه‌های مخصوص اندروید و ios وجود دارد و قادر به دانلود و نصب آن از طریق وب‌سایت تاپ، کافه بازار، چارخونه، گوگل پلی و مایکت هستید.

تاپ، 13 آزادراه اصلی و پرتردد کشور را پوشش می‌دهد و امکان پرداخت آنی عوارضی را در یک بستر امن در اختیار کاربران می‌گذارد. در این نرم‌افزار می‌توانید هر ساعت از شبانه‌روز، اقدام به پرداخت هزینه‌های آزادراه کنید.

همچنین لازم به ذکر است که سوپر اپلیکیشن تاپ امکاناتی مثل نمایش جزئیات آزادراه، تاریخ و ساعت تردد را برای شما فراهم کرده تا اطلاعات دقیقی از چرایی پرداخت‌های خودروی خود در دست داشته باشید.

سوپر اپلیکیشن تاپ

آموزش نحوه پرداخت عوارضی با سوپر اپلیکیشن تاپ

برای پرداخت‌کردن عوارضی با تاپ، گزینه خدمات خودرو نرم‌افزار را انتخاب کنید. بعد از آن با نوشتن شماره پلاک خودروی خود در کادر موجود، به صفحه پرداخت آنی عوارضی منتقل شوید. توجه داشته باشید که تاپ تحت نظر بانک مرکزی و پلیس فتا فعالیت می‌کند و از امنیت پرداخت کاملی برخوردار است.

معرفی خدمات سوپر اپلیکیشن تاپ

به‌جز پرداخت­کردن عوارضی، تاپ دارای 100 سرویس کاربردی دیگر است که مهم‌ترین و کاربردی‌ترین آنها را می‌توان در لیست زیر جای داد:

  • تمدید بیمه شخص ثالث
  • پارک حاشیه‌ای
  • استعلام خلافی و پرداخت آن
  • خرید بلیط اتوبوس، هواپیما و قطار
  • پرداخت قبض آب، برق، گاز و تلفن
  • خرید شارژ از همه اپراتورها
  • استعلام ممنوع‌الخروجی
  • خدمات کارت به کارت
  • اعتبارسنجی اشخاص
  • افتتاح حساب غیرحضوری
  • سامانه صیاد
  • احراز هویت سجام
  • سود سهام
  • توکن ققنوس

به‌طور کلی خدمات این پلتفرم در موضوعات مربوط به خودرو، سفر و گردشگری، فین تک و پرداخت، مالی و اعتباری و در نهایت بازار سرمایه دسته‌بندی می‌شود.

جمع‌بندی

برای پرداخت عوارضی نیاز به سرویس‌های آنلاینی وجود دارد که بتوان از طریق آنها در یک بازه‌زمانی کوتاه و سریع، همچنین در بستری امن، اقدام به تسویه هزینه‌های مربوط به آزادراه کرد.

علت این است که در صورت عدم پرداخت به‌موقع هزینه‌های آزادراهی، جریمه‌های پلکانی زیادی برای خودرو ثبت می‌شود. همچنین تمدید بیمه شخص ثالث با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد.

به همین دلیل صاحبین خودروها با نصب سوپر اپلیکیشن تاپ و با چند کلیک ساده، اقدام به پرداخت این هزینه‌ها می‌کنند تا خودروی آنها با مشکلات گفته‌شده درگیر نشود.

تاپ سوپر اپلیکیشنی است که با نصب آن، می‌توانید علاوه‌بر بهره‌مندی از خدمات پرداخت‌های عوارضی، از 100 سرویس کاربردی دیگر نیز بهره‌مند شوید.

 

کدخبر: 919637 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟