تصویر واقعی ساحل و نعیم در پایان پوست شیر / بیوگرافی پردیس احمدیه

هادی حجازی فر / هادی حجازی فر بازیگر / هادی حجازی فر سریال پوست شیر / هادی حجازی فر ساحل / هادی حجازی فر عکس

همزمان با پخش قسمت پایانی «پوست شیر» این سریال در برخی سینماها اکران شد. هادی حجازی‌فر، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه ، ژیلا شاهی و برادران محمودی در اکران مردمی آخرین قسمت «پوست شیر» در لوتوس مال حضور داشتند. عکسی جدید از پردیس احمدیه و هادی حجازی فر را در مراسم اکران مردمی قسمت پایانی سریال «پوست شیر» در پردیس سینمایی لوتوس مال ببینید.

ساحل در سریال پوست شیر

پردیس احمدیه هادی حجازی فر

«پوست شیر» سریالی در ژانر درام جنایی به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی رضا بهاروند و جمشید محمودی است که در سال ۱۴۰۱ از شبکه اینترنتی فیلم‌نت به نمایش درآمد. هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و شهاب حسینی از بازیگران این مجموعه هستند.

بیوگرافی بازیگر نقش ساحل در سریال پوست شیر + عکس های پردیس احمدیه

پردیس احمدیه در ۸ تیر ۱۳۷۱ در تهران بدنیا آمد، وی بازیگر سینما، تلویزیون می باشد ودر رشته نوازندگی موسیقی و ساز ایرانی تحصیلات خودرا تکمیل کرده اسـت. ایشان بـه صورت کاملا اتفاقی وارد عرصه بازیگری شدند ولی اکنون بدلیل ای کـه بـه بازیگری دارند؛ در نقش های غیرکلیشه ای و متفاوت بازی می‌کنند. شروع بازیگری پردیس احمدیه بـه سال ۱۳۸۵ زمانی کـه ۱۵ ساله بوده اسـت برمی گردد.

او با حمید نعمت الله بـه صورت اتفاقی آشنا می شود و با گذشت یک سال بـه افشین صادقی معرفی شده اسـت. احمدیه توانست نخستین تجربه بازیگری خودرا بازی با در فیلم این کارگردان بـه دست بیاورد، البته باید اشاره کرد کـه این فیلم بـه مدت ۴ سال توقیف بوده اما در نهایت درسال ۱۳۸۹ روی پرده سینما بـه نمایش گذاشته شد.

پردیس احمدیه در طبیعت

درسال ۱۳۹۰ زمانی کـه ۱۹ ساله بود در فیلم کلاس هنرپیشگی نقش نیکی را بازی کرد و همین فیلم از او بـه یک علاقه مند ساخت تا بتواند این مسیر را پیش برود. نخستین حضور پردیس احمدیه در تلویزیون ایران بـه سال ۱۳۹۲ برمی گردد، کـه در سریال یادآوری درکنار روزبه حصاری ، امیر آقایی و مهران احمدی نقش آفرینی کرد.

پردیس احمدیه در لاک قرمز

معروفیت پردیس احمدی را می توان تا حدودی بـه فیلم خانه دختر درسال ۱۳۹۳ نسبت داد، اما فیلم لاک قرمز درسال ۱۳۹۴ هم نقطه عطفی برای او دراین عرصه محسوب می شود. وی در خصوص فیلم لاک قرمز می‌گوید: این نقش را پذیرفتم تا خودم را محک بزنم، آقای سیدحاتمی تقاضای داشت کـه این نقش کاملا باورپذیر ایفا شود.

در نتیجه مـن برای ایفای آن بسیار فیلم و عکس زیادی دیدم و لحن صحبت کردن و راه رفتن و رفتار دختران آن سن و سال را مطالعه و تماشا کردم. برای برقراری ارتباط بیشتر بـه مدت یک هفته بـه مدسه می آمدم. سرکلاس با بچه ها حاضر می‌شدم، البته جالب این بود کـه نه دانش آموزان و نه معلمان متوجه اختلاف سنی مـن با بقیه نبودند.

احمدیه

مـن طرز حرف زدن و حتی خنده ها و قهقهه زدن های دختران ۱۶ ساله را زیرنظر گرفتم تا بتوانم بهتر لحن صحبت کردن و خنده و راه رفتن را ایجاد و نقشم را حفظ کنم. مـن برای ایفای این نقش فیلمهای خارجی زیادی دیدم. این نقش خیلی خوب بود. بر اساس انچه خانم احمدیه عنوان می‌کنند: سعی نداشته اند کـه از سبک بازیگری کسی پیروی کنند، بلکه سعی داشته اند کـه همواره خود واقعی شان را نمایش دهند.

پردیس احمدیه در تئاتر

فعالیت تئاتر پردیس احمدیه بـه سال ۱۳۹۲ در نمایش ناتمام بـه کارگردانی سیما تیرانداز برمی گردد، درسال ۱۳۹۴ هم برای دومین بار در نمایش کشتن کفتر چاهی روی صحنه تئاتر ایفای نقش کرد. بر اساس انچه پردیس احمدیه عنوان می‌کند: اتفاقی کـه در تئاتر میوفتد در سینما نیست، اجرای تئاتر بـه فیزیک بازیگر کمک می کند.

پردیس احمدیه

ازدواج و همسر پردیس احمدیه

پردیس احمدیه هنوز ازدواج نکرده و مجرد اسـت. نخستین ملاکی کـه برای ازدواج دارد این اسـت کـه همسرش در زندگی سختی کشیده باشد. زیرا خود ایشان هم با سختی بزرگ شده اسـت و از بدو تولد بـه این موضوع افتخار می کند و خدا شاکر اسـت کـه نخستین ملاکش برای ازدواج سختی کشیدن همسرش می‌باشد. او باید با تلاش بـه جایگاه خوبی رسیده باشد، زیرا اگر سختی نکشیده باشد نمی تواند وی را درک کند.

منبع: عرشه آنلاین

کدخبر: 886715 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟