ویژگی پسران و دختران بهمن ماهی

به گزارش رکنا، امروز وارد ماه بهمن شدیم و چیزی تا پایان سال نمانده است. به همین بهانه بر آن شدیم تا ویژگی های شخصیتی و ظاهری دختر و پسر متولد بهمن ماه را در این مطلب بررسی کرده ایم:

مرد متولد بهمن (ویژگی های شخصیتی)

آن ها به هیچ وجه پرخاشگر نیستند. برخی از این مردان کاملاً وسواسی هستند و دلیل آن ممکن است ترس آن ها از میکروب و باکتری باشد. اگرچه ممکن است سعی کنند این ترس را از شما پنهان کنند. اما اگر یک نگاه دقیق به این مسئله بیندازید متوجه خواهید شد.

رگ خواب مرد متولد بهمن | درون گرایی

گاهی اوقات متولدین بهمن به منطقه امن و راحت خود فرو می روند. صحبت با دیگران را متوقف می کنند. احساس می کنند که دیگران باید این اجازه را به آن ها بدهند. بهتر است بگذارید به حال خود بمانند و فضای مورد نیازشان را به آن ها بدهید. وقتی آماده شوند تا به زندگی عادی خود برگردند، حتما این کار را می کنند و به محیط زندگی برمی گردند. با وجود همه ی این ها شیوه زندگی و نگرش آن ها با توجه به شرایطی که در زندگی تجربه می کنند تغییر می کند.

زندگی عاشقانه و رمانتیک متولدین بهمن

از متولد بهمن نباید انتظار داشته باشید که همیشه با احساسات شدید رفتار کند. آن ها با عینک هایی که گل رز به آن ها اویخته شده است به ادم های زندگی خود نگاه می کنند. به همین دلیل تا زمانی که اشتباهی از ادم ها سر نزده و باعث ناراحتی عمیق نشود به همه اعتماد دارند.

وقتی شما به زندگی عاشقانه آنها می آیید

یک پسر متولد فوریه ممکن است طوری رفتار کند که انگار اصلا علاقه ای به شما ندارد. ناگهان از شما می خواهد با او ازدواج کنید؛ کاملا غافلگیرکننده. دلیل آن این است که همان قدر که دوست دارند دیگران در قلبشان را به روی او باز کنند، علاقه ای ندارند چیزی درباره زندگی شخصی خود فاش کنند. آن ها دائماً هر چیزی را که ممکن است اشاره ای به زندگی آن ها داشته باشد، پنهان می کنند. از منظر روانشناختی آن ها از سردرگمی افراد اطراف خود لذت می برند. وقتی صحبت از رابطه می شود، می توانیم به شریک زندگی اطمینان دهیم که آن ها هرگونه آرزوی شریک عاطفی را براورده می کنند.

 مرد متولد بهمن | رابطه با همسر و شریک عاطفی

وقت زیادی را برای بررسی ازدواج صرف می کنند و به شدت بیماری وسواس دارند. شریک زندگی آن ها ممکن است با مشکل روبرو شود اما مساله اساسی این است که شما انتظار دارید آن ها مانند سایر مردان باشند؛ چنین توقعی براورده نخواهد شد. آن ها وقتی شما را ناامید می کنند که بفهمید هیچ چیزشان شبیه بقیه نیست. مردان متولد فوریه ممکن است قادر به ابراز عشق خود به شما نباشند و این ممکن است گاهی توسط شریک زندگی سو تعبیر شود اما زندگی با این مردان می تواند به همان اندازه بدون ابراز عشق پرشور باشد.

شاید بدترین ویژگی آن ها این واقعیت باشد که تقریباً طول می کشد تا ازدواج کنند اما دوباره به خصایص شریک زندگی آن ها هم بستگی دارد. از ان جایی که آن ها با دوستانشان پیوند زیادی دارند و گاهی اوقات این را عشق می دانند، یک زن ایده آل برای آن ها کسی است که بهترین دوست شان باشد.

مرد متولد بهمن | فرمان پذیر نیست

آن ها به طرز باورنکردنی عصیان می کنند. به هیچ وجه نمی توانید گام بعدی آن ها را پیش بینی کنید. همچنین ممکن است شما را به عنوان شخصی سرد و بی تفاوت مورد حمله قرار دهند. حال آنکه خود نه از انتقاد استقبال می کنند و نه اصولا معتقد به داشتن نکات منفی در خود هستند. متولدین فوریه به دو گروه تقسیم می شوند.

گروه اول: یک گروه کسانی هستند کاملا خجالتی و حتی ترسواند. آن ها بیش از حد حساس هستند و آنچه را که واقعاً هستند در پشت نقاب سهل انگاری پنهان می کنند.

گروه دوم: گروه دیگر متشکل از افرادی است که بر خلاف گروه اول عمل می کنند. همانطور که گفته شد آن ها می توانند نوآور باشند. اما این واقعیت وجود دارد که همه این توانایی ها و استعدادها می توانند منبع خطر از جانب آن ها باشند. آن ها آنقدر خواب می بینند که ارتباطشان با واقعیت قطع می شود. خیلی دور از واقعیت رویاهای خود را شروع می کنند. مایل به فداکاری هستند اما حتی آن را به سطح کاملا جدید می رسانند. اگر احساس کنند به فداکاری احتیاج دارید حاضرند به خود آسیب بزنند.

هر دوی این گروه ها هر از چند گاهی باید از دنیا و واقعیت جدا شوند، تجدید قوا کنند تا بتوانند هنگام بازگشت به درستی کار کنند. آن ها از این متنفر هستند که مردم در هر زمینه ای به آن ها مشاوره می دهند زیرا احساس می کنند هیچ کس حق ندارد آن ها را راهنمایی کند. معتقدند هر زمان که بخواهند می توانند هر کاری را که بخواهند انجام دهند.

به طور مختصر در مورد یک بانوی متولد بهمن اینگونه می توان گفت :که وی بسیار غافلگیر کننده و غیر منتظره ، دارای حس ششم قوی، سریع الانتقال ، کنجکاو ، علاقمند به دوست و کمی بی علاقه به آداب و سنن، سنتی است . در ادامه شما را به آشنایی هرچه بیشتر با ویژگهای خاص متولدین بهمن دعوت می کنیم .

ظاهر بانوی بهمن ماهی

بیشتر زنان ودختران متولد ماه بهمن ، از لحاظ ظاهری فریبنده و زیبا هستند آنها در نگاه اول بسیار جذاب و تو دل برو هستند اما لحظه ای بعد بی تفاوت و سرد جلوه می کنند اما درکل پس از متولدین برج میزان یعنی ماه مهر بیشتر خوشگل ها متعلق به ماه بهمن است و در عین زیبایی با نمک نیز هستند .

پوشاک متولدین بهمن

طرز لباس پوشیدن متولدین بهمن ممکن است چنان شوکی به شما وارد کند که شما را چندین ساعت متحیر و متعجب سازد .

زنان متولد بهمن نیز مانند دیگر زنان عاشق لباس هستند و از نگاه کردن به لباس ها از ویترین مغازه لذت می برند و معتقد است آنچه که می پوشد کاملا شیک و برازنده ی اوست .او برای پوشش لباسی انتخاب می کند که ممکن است هر بیننده ای به نوع پوشش او حسرت بخورد.

در مورد انتخاب نوع پوشش نیز دارای سلیقه مخصوصی است مثلا اگر یک لباس خاص مد شود ممکن است او زود آن لباس را تهیه کند یا ممکن است خیلی ساده و بی آلایش لباس بپوشد یا از شیوه ی مادر بزرگ ها در نوع پوشش استفاده کند.

چگونگی آرایش موی او نیز مختص خودش است.تغییر رنگ و آرایش موی او ،همچون تغییرات شخصیتش غیر قابل پیش بینی و کنترل است مثلا ممکن است یک روز موهای خود را پسرانه کوتاه کند یک روز از کلاه گیس بلند استفاده کند ،یک روز موهای خود را مشکی رنگ کند روز دیگر نقره ای .در کل موهای متولد بهمن مانند موهای هیچ کس نیست و در انتخاب رنگ و آرایش فقط خودش تصمیم می گیرد که چگونه باشد.

گفت وگو با یک بانوی متولد بهمن

هم صحبتی و هم نشینی با یک متولد بهمنی بسیار دلچسب و دلنشین می باشد چراکه او دارای لحن بسیار جذابی است و این احساس خوشایند به مرد دست می دهد که وی زنی بسیار محجوب و پر رمز و راز است و بعد یکی از تغییرات خاص در متولد بهمن رخ می نماید و شما بدون هیچ مقدمه ای و ناگهانی از او جمله و سخنی می شنوید که تا چند لحظه مات ومبهوت می مانید و باور آن برایتان سخت و دشوار می گردد.

شما در مورد بحران انرژی و تاثیرهای آن بر کشورهای صنعتی صحبت می کنید که یک دفعه او در مورد خورشت کرفس با شما سخن می گوید در این هنگام شما باید تا حد امکان خونسردی خود را حفظ کنید و با قاطعیت تمام به بحث اصلی خود بر گشته و آن را ادامه دهید ولی در عین حال باید منتظر این باشید که هر چند دفعه یکبار از موضوع اصلی خارج شده و دوباره به سر جای اول خویش بر می گردد.

به غیر از این مسائل که شاید گاهی هم بامزه و خنده دار است صحبت های وی همیشه از روی منطق استدال می باشد در هنگام هم کلامی با وی وانمود نکنید که از او بالاتر و سرتر هستید عدم تساوی برای او هیچ معنایی ندارد در واقع عدم توجه به این نکته ی مهم موجب به وجود آمدن سدی بین شما خواهد شد که گذشتن از آن و رسیدن به یک بانوی بهمنی غیر ممکن خواهد شد.

مثبت اندیشی دختر متولد بهمن ماه

دختر متولد بهمن همیشه مثبت گرا است و هیچ حس بد و سؤظن در او نیست اما ذکر این نکته ضروری است که از این حسن نیت او تعبیر بد نکنید و سعی در سؤاستفاده کردن نباشید چرا که اگر حین خیانت توسط او دستگیر شوید قلبش به شدت خواهد شکست .

زن بهمنی بدون دلیل به شما شک نمی کند در حالت نرمال هر چه به او بگویید از شما می پذیرد ولی قبول خیانت به هیچ عنوان برای او ممکن نیست .زن بهمنی بعد از خارج شدن شما از خانه حس کنجکاویش گل نمی کند اینکه شما کجارفته اید ، کجا هستید، به اداره و محل کارتان تلفن نمی کند که ببیند واقعا آن جایید یا هیچ وقت سر وقت جیب یا گوشیتان نمی رود خلاصه با مکر و حلیه هیچ رابطه ای ندارد.

کدخبر: 863112 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟