آگهی آرایشی که درس زندگی داد+ فیلم / نوه و مادربزرگ غوغا کردند
حجم ویدیو: 84.65M | مدت زمان ویدیو: 00:03:41

به گزارش رکنا، یک روزنامه آلمانی نوشته بود یک شرکت آلمانی محصولات آرایشی خود را می خواست بفروشد که در روزنامه آگهی زده بود تمام خانم هایی که چهره زیبا و تناسب اندام دارند عکس های شان را برای ما بفرستند. ما می خواهیم عکس آنها را روی لوازم آرایش مان بگذاریم تا بگوییم به دلیل استفاده از لوازم آرایش ما زیبا شده اند. هرکس می خواهد معروف شود ما عکسش را روی لوازم آرایش مان می زنیم.

تعداد زیادی عکس برای این شرکت آرایشی بهداشتی ارسال شد. بین اینهمه عکس جالب است که عکس یک پیرزن 90 ساله بود که یک دندان داشت، روی ویلچر نشسته بود و صورتش هم چروکیده بود. این عکس را یک پسربچه 8 ساله فرستاده و نوشته بود: این مادربزرگ من است، مادربزرگ من بهترین آدمی است که در زندگی ام دیده ام، به نظر من او زیباترین زن در جهان است چون هروقت به خانه مادربزرگم می روم او به وجودم افتخار می کند. او به من می گوید: تو حتما برای خودت کسی می شوی، تو کسی هستی که پولدار می شوی، تو کسی هستی که خانواده ما را از این فقر نجات می دهی، تو یک خانه می خری و از من در آن خانه نگهداری می کنی، من هروقت می روم خانه مادربزرگم احساس می کنم برای خودم کسی هستم و کاری قرار است انجام دهم و این احساس خیلی خوبی است.

عکس مادربزرگ روی لوازم آرایش چاپ شد؟

از نظر من این مادربزرگم زیباترین زن دنیاست. مدیرعامل شرکت به جواب این پسر 8ساله جواب داد که در اکثر روزنامه ها هم چاپ شد؛ او خطاب به پسربچه نوشت: متاسفانه ما نمی توانیم از عکس مادربزرگ ات استفاده کنیم چون همه می فهمند که زیبایی انسان ربطی به لوازم آرایشی ندارد.

اما واقعا زیبایی ها به چه چیز ربط دارد؟ همسر شما قبل از ازدواج شاید جذب ظاهر و مو و اندام شما شود اما بعد از ازدواج هرقدر هم به عنوان همسر به ظاهر خود برسید و انواع آرایشگاه ها بروید او آنقدر توجهش را جلب نمی کند که رفتار و صبوری شما در زندگی به چشمش می آید. او عاشق فداکاری ها، خنده ها و گریه های مشترک تان و خاطرات زیبای تان باهم می شود و می گوید: این کسی است که کلی خاطرات خوش باهم داشتیم، این مادر بچه هایم است، این کسی است که بچه ها را باهم بزرگ کردیم؛ شما هم برای فرزندان تان به ویژه نوجوان تان باید این موارد را توضیح دهید و نگویید به او که پدرت عاشق ظاهرم است چون در آن صورت فرزندتان فکر می کند باید عاشق اندام و ظاهر طرف احساسی اش شود.

کدخبر: 789592 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهشید جهانی
آیا این خبر مفید بود؟