عجیب ترین اعتراض یک شهروند + فیلم
حجم ویدیو: 19.55M | مدت زمان ویدیو: 00:02:39

یکی از عجیب ترین روش های اعتراض را که به نوعی به استقبال خودکشی رفتن بود این جوان هندی انجام داد.

به گزارش رکنا، در یک حادثه غافلگیرکننده، یک مرد بیکار از یک دکل مخابراتی بالا رفت تا بدین شکل اعتراضش را به وزیر محلی نشان دهد. این مرد که هویتش اعلام نشده با این اقدام از فواد چودری، وزیر محلی درخواست کار کرد. این حادثه در منطقه جلوم واقع در پنجاب رخ داد.

شرط جوان هندی برای پایین آمدن از دکل

تعدادی از اهالی محلی با دیدن این صحنه با پلیس تماس گرفته و پلیس را در جریان قرار دادند. در حالی که پلیس تلاش کرد تا این مرد را به پایین منتقل کند وی اظهار داشت در صورتی از دکل پایین خواهد آمد که نامه شغلی دولتی اش را از وزیر دریافت کند. در ادامه آتشنشانان و نیرو‌های امدادی در محل حاضر شدند و سعی کردند وی را متقاعد به پایین آمدن از دکل مخابرای کنند. با این حال تلاش آن‌ها نیز برای پایین آوردن این جوان بی نتیجه ماند.

سرانجام مقامات محلی از پدر این جوان خواستند تا فرزندش را به پایین دکل هدایت کند. «محمد حنیف» با حضور در محل نصب دکل و با کمک بلندگو از پسرش درخواست کرد تا از برج مخابراتی پایین بیاید. هنوز مشخص نیست آیا این جوان به خواست پدرش گردن نهاده است یا نه. در همین حال گزارش شده که تیمی از کارکنان مخابرات نیز بعدا در محل حادثه حضور پیدا کردند.

کدخبر: 752753 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟