عجیب ترین اقدام برای جلب توجه / دفن در چیپس داغ + فیلم
حجم ویدیو: 2.99M | مدت زمان ویدیو: 00:00:23

مرد استرالیایی در چیپس داغ خود را دفن کرد تا ببیند آیا مرغ های دریایی دورش جمع می شوند؟! این اقدام یکی از عجیب ترین اقدام ها برای دیده شدن بوده است.

به گزارش رکنا، چالش‌ها و ترند‌های عجیب شبکه‌های اجتماعی گاهی موجب حیرت کاربران می‌شود. به تازگی یک مرد استرالیایی خودش را در چیپس داغ در ساحل دریا دفن کرد که خبرساز شد. در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است این مرد جوان را در حالی که تا گردن در میان چیپس داغ دفن شده نشان می‌دهد. انتشار دهنده این ویدئو در شرح آن نوشت: «این آخرین تجربه علمی ماست.»

در این ویدئو او در حالی که در ساحل دریا تمام بدنش را با چیپس پوشانده مرغ‌های دریایی در اطراف وی در حال خوردن چیپس دیده می‌شوند.

خرید 1000 دلار چیپس برای واکنش مرغ دریایی

بنا به گزارش دیلی میل این مرد استرالیایی ۱۰۰۰ دلار چیپس خریداری کرده بود تا اعتماد مرغ‌های دریایی به خودش را مورد آزمایش قرار دهد. او با مخفی کردن خود در میان چیپس‌ها دوست داشت ببیند آیا مرغ‌های دریایی به خاطر خوردن چیپس‌ها به او نزدیک می‌شوند یا خیر.

این ویدئو پس از انتشار در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون بیش از ۱۱ هزار لایک دریافت کرده است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «ممنون بخاطر تمام کار‌هایی که به خاطر علم انجام می‌دهید.» کاربر دیگر نوشت: «به نام علم، من این دیوانگی را مورد تایید قرار می‌دهم.»

کدخبر: 735969 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟