محتویات این توالت فرنگی خوشمزه است! + فیلم
حجم ویدیو: 6.64M | مدت زمان ویدیو: 00:00:53

ویدئویی که یک زن آمریکایی را در حال آماده کردن معجون بستنی در داخل کاسه توالت فرنگی برای مهمانان نشان می دهد به ویدئویی داغ در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است.

به گزارش رکنا ، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های حوادث و سرگرمی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و ورزشی. اما برخی از این ویدئو‌ها آنقدر عجیب و غیرمعمول هستند که بلافاصله پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌های داغ می‌شوند، مانند ویدئوی آماده کردن معجون بستنی برای مهمانان در کاسه توالت فرنگی !

نحوه ساختن معجون بستنی در توالت فرنگی

این ویدئو که نخستین بار است در توئیتر منتشر شده، یک زن آمریکایی در حال آماده کردن بستنی برای مهمانانش را نشان می‌دهد. در این ویدئو این زن که هویتش مشخص نشده ابتدا بستنی را در داخل کاسه تولت ریخته و سپس نوشابه و کمی شکلات را به قسمت بالای آن می‌ریزد. این زن سپس سیفون را به آرامی کشیده تا اجزای معجون او با هم مخلوط شود و این در حالی است که مهمانان چند متر آن طرف‌تر و منتظر خوردن بستنی هستند دیده می‌شوند.

نظر کاربران درباره ساختن بستنی در توالت فرنگی

این ویدئو پس از انتشار در توئیتر تاکنون بیش از ۶.۶ میلیون بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «واقعا صحنه‌ای ناخوشایند و چندش آور بود.»، اما برخی از کاربران نیز ساخت این ویدئو را ساختگی و برای دریافت کیلک یا بازدیده کننده دانستند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «مشخص است که برای دریافت کلیک یا بازدیدکننده این کار را انجام داده اند، اما کدام عقل سلیم با درست کردن این معجون در کاسه توالت این همه غذا را هدر می‌دهد.»آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 683142 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟