به گزارش رکنا، قبول دارید جهان به سمت عجیبی دارد حرکت می‌کند؟ یعنی هرروز ما آدم‌ها بیشتر از قبل به دو دسته‌ آدم معمولی‌ها و سلبریتی ها تقسیم می‌شویم و از هم فاصله بیشتری می‌گیریم.

مثلا ببینید ما بیمار شویم خیلی معمولی در بیمارستان بستری می‌شویم. همان اول یک نفر را می‌فرستیم یک کلیه‌مان را ببرد بفروشد تا ببینیم برای مخارج بیمارستان چه خاکی باید توی سرمان بریزیم.

دفترچه بیمه مایه خنده است

دفترچه بیمه هم که بیشتر مثل دفترچه جوک‌های حسن ریوندی می‌ماند و مایه‌ خنده بی‌خود است. درنهایت خیلی معمولی یا حال‌مان خوب می‌شود یا خدای نکرده گلچین روزگار با خوش‌سلیقگی ما را می‌چیند.

اما یک سلبریتی وقتی بیمارستان است همه از اقصی نقاط جهان خودشان را به تخت او می‌رسانند و رو به دوربین بهش توجه می‌کنند. مثلا خبر می‌آید سلبریتی مدنظر اولین توالت بیمارستانش را رفت و با موفقیت برگشت. لایو نصب سوند برای سلبریتی بیمار، زود بیا ببینش تا پاک نکردم. بعد کلی دوربین از انواع زاویه او را می‌گیرد که توی همان حالت دارد به ما نکات انگیزشی می‌گوید.

جدیدا معدود پزشک‌هایی هم پیدا شده‌اند که با لایو گذاشتن توی بیمارستانی که سلبریتی بستری شده است برای خودشان فالوئر جمع می‌کنند. مثلا سلبریتی بستری می‌شود همان اول برای خودشان برنامه می‌چینند تا از این تخت 10 کا فالوئر برای خودم نگیرم آروم نمی‌گیگیرم. این‌ها قشنگ معلوم است از آن‌ها بوده‌اند که دوست داشتند بازیگر شوند و همه‌اش جلوی دوربین باشند ولی مامان بابایشان گفته‌اند حالا تو پزشکی‌ات را بخوان در کنارش بازیگری را هم ادامه بده.

آیا به همه بیماران به همین اندازه توجه می شود

مدتی است آقای حسام نواب صفوی بازیگر سینما و تلویزیون به علت کرونا بستری هستند که امیدواریم زودتر حال‌شان خوب شود. ما واقعا نگران شدیم. ویروس با هیچ‌کس شوخی ندارد و از همه می‌خواهم ماسک را درست بزنند و نگویند من نمی‌گیرم، من یقه‌ام بلند است و ازم محافظت می‌کند یا من آنتی بادی دارم. در این مدت فیلم‌های مختلفی بیرون آمد که پنج شش نفر از کادر درمان دور تخت ایشان ایستاده‌اند و رو به دوربین مواظبش هستند.

کیک و فشفشه برده و برایش جشن گرفته‌اند. آیا به همه بیماران به همین اندازه توجه می‌شود؟ بهتر نیست به جای این کارها به بقیه بیماران برسیم؟ ما آرزوی سلامتی برای آقای نواب صفوی و همه‌ بیماران را داریم. امیدواریم ایشان هرچه سریع‌تر بلند شود و به پرونده‌های حقوقی بزرگ رسیدگی کند تا حواس ما از قرارداد بین کشورها پرت نشده است و با آرزوی این که دیگر شاهد چنین چیزهای عجیبی نباشیم. چون واقعا بخواهد ادامه پیدا کند، صادقانه بگویم من دیگر نمی‌توانم ادامه دهم. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 محمدعلی محمدپور طنزپرداز

کدخبر: 677756 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟