تعصب کاری آتشنشان چینی وسط دوش گرفتن + فیلم
حجم ویدیو: 5.48M | مدت زمان ویدیو: 00:00:45

ویدئویی که عکس العمل سریع یک آتشنشان به اعلام ماموریت در هنگام دوش گرفتن را نشان می‌دهد مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

به گزارش رکنا ، شغل آتشنشان یکی از مشاغل سخت و طاقت فرسا در جهان به شمار می‌رود. یک آتشنشان در مدت خدمت خود تا قبل از بازنشستگی در موقعیت‌های خطرناکی قرار می‌گیرد که هر یک از این موقعیت‌ها می‌تواند جان وی را به خطر اندازد. با این حال آتشنشانان به دلیل فراگیری آموزش‌های حرفه‌ای متعدد موفق عمل کرده و ضمن حفظ جان خود، جان افراد در معرض خطر را نیز نجات می‌دهند.

یکی از ویژگی‌های بارز یک آتشنشان، چالاکی و ورزیدگی او در هنگام وقوع حوادث است. آتشنشان باید همیشه و تحت هر شرایطی آماده شرکت در عملیات‌های پیچیده و خطرناک باشد. ویدئویی که به تازگی منتشر شده است یکی از همین آتشنشان‌های حرفه‌ای را نشان می‌دهد.

صدای آژیر مامور آتشنشان را از حمام بیرون کشید

در این ویدئو این مامور آتشنشان اهل چین در حالی که سرگرم حمام کردن است با شنیدن صدای آژیر مخصوص عملیات از داخل حمام بیرون آمده و سریعا خود را آماده عملیات می‌کند. این آتشنشان ۲۳ ساله چینی در حالی لباس مخصوص کار خود را می‌پوشد و سوار بر کامیون آتشنشانی می‌شود که هنوز کف شامپو روی سر وی دیده می‌شود.

عرق کاری مثال زدنی آتشنشان چینی

او در این باره به یکی از رسانه‌های محلی چین گفت: «وقتی صدای آژیر را شنیدم نمی‌توانستم کاری انجام دهم، (حمام من نیمه کاره ماند) فورا از حمام بیرون آمدم، چون زندگی فرد یا افراد به سرعت عمل من بستگی داشت.»

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری فداکاری و شجاعت آتشنشان‌های قهرمان را مورد تمجید قرار دادند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 677579 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟