با احمق ترین سارقان جهان آشنا شوید + عکس

مجرمانی در سراسر دنیا هستند که آنقدر عجیب و خنده دار مرتکب جرم شدند که حتی پلیس هم از آن‌ها گذشته است.

به گزارش رکنا ، در تاریخ همیشه مجرمان و جنایتکارانی بودند که نامشان برای همیشه ثبت شده است. برخی به دلیل نوع جرم و جنایت‎هایشان و برخی دیگر هم به دلیل حماقت‎‌هایشان و دستگیری توسط پلیس.

برخی از مجرمان که ضریب هوشی خیلی پایین هم دارند ادعا می‌کنند که از پلیس باهوش‌تر هستند اما کارهایی می‌کنند که آنقدر ساده و خنده دار است که به سرعت توسط پلیس شناسایی می‌شوند.

در ادامه داستان ۱۰ نفر از احمق‌ترین جنایتکاران و مجرمانی که توسط پلیس دستگیر شده اند را می‌خوانید:

سرقت اسلحه با چوب بیس بال

سرقت اسلحه با چوب بیس بال

این سارق نابغه با چوب بیس بال خود وارد یک مغازه فروش سلاح گرم شد و با درخواست از مدیر برای گرفتن اسلحه ، شیشه را شکست. صاحب مغازه اسلحه را بیرون آورد و به سمت او نشانه گرفت و مجبورش کرد تا آمدن پلیس زیر صندلی‌ها بنشیند.

علاقه به مشهور بودن

کلت

کلت ۲۳ ساله فردی علاقه‌مند به ماشین است. او جرایم رانندگی بی شماری مرتکب شد و از آن‌ها فیلمبرداری کرد. او چنان به جرم خود افتخار می‌کرد که ویدئوهایش را در اینترنت قرار داد. حدود ۸۰ کلیپ از جرم‌هایش مانند سرقت بنزین گرفته تا مصرف مواد مخدر و مسابقات اتومبیلرانی غیرقانونی منتشر شد. او مدتی بعد توسط پلیس دستگیر شد. لس کارتر، پلیس شهر لیدز، گفت: "به نظر می‌رسد کلت احمق‌ترین جنایتکاران لیدز است".

سارقانی که پس از گم شدن، از محل سرقت آدرس پرسیدند!

دو سارق در سپتامبر ۱۹۸۱ به یک پمپ بنزین در ونکوور حمله کردند. آن‌ها متصدی پمپ بنزین را بستند و با غنیمتی از گالن‌های بنزین فرار کردند. در حال فرار، آن‌ها گم شدند و تصمیم گرفتند که از یک پمپ بنزین راهنمایی بخواهند. چیزی که آن‌ها متوجه آن نشدند این بود که این همان پمپ بنزینی بود که به تازگی توسط آن‌ها دزدیده شده بود.

فروشنده ساده لوح مواد مخدر در لهستان

فروشنده ساده لوح مواد مخدر در لهستان

فروشنده ۲۳ ساله مواد مخدر در گذرگاه مرزی در مکلنبورگ-فورپومرن، یک سوال مهم را از مقامات آلمانی پرسید. وی می‌خواست بداند آیا حکم قدیمی زندانی که از نوردراین-وستفالن ایالتی در آلمان گرفته بود هنوز علیه او معتبر است یا خیر. این حکم در سراسر کشور معتبر بود و فقط در نوردراین-وستفالن اعتباری نداشت. مرزبانان بلافاصله فروشنده را دستگیر کردند. وی اکنون در حال سپری کردن یک سال و سه ماه حبس در زندان است.

سرقت عجیب پول در نیوزیلند

سرقت عجیب پول در نیوزیلند

یک مشتری معمولی در مغازه فروش محصولات صوتی از اشتباه صندوق دار استفاده کرد و اسکناس‌های ۱۰ و ۲۰ دلاری را دزدید. او بسیار سریع عمل کرد و از اینکه دوربین مدار بسته مغازه از او فیلم گرفته آگاهی نداشت. اما بعداً اتفاق بدتری رخ داد: دزد چند روز قبل یک سی دی "Pink Floyd" را با نام اصلی خود در این مغازه رزرو کرده بود. صاحب مغازه پس از این اقدام با پلیس تماس گرفت و سارق توسط پلیس شناسایی شد.

جاعل بد شانس در انگلستان

جاعل بد شانس در انگلستان

جوانی ۲۲ ساله بیمه نامه اتومبیل خود را جعل کرده بود تا پرداخت بیمه مسئولیت حقوقی را پنهان کند. این بیمه نامه باید همیشه همراه رانندگان باشد. اشتباه او این بود که این قانون فقط تا ۳۱ فوریه ۲۰۰۹ بود! تاریخ بیمه نامه توسط پلیس بررسی شد و مشخص شد که بیمه نامه جعلی است کلاهبردار با صدور حکم تعلیقی آزاد شد. قاضی در جلسه صدور حکم گفت که او در جعل مدرک مرتکب اشتباه احمقانه‌ای شده است.

سارق بی سواد خودرو در فرانسه

سارق بی سواد خودرو در فرانسه

مردی از لوئیزیانا در سال ۲۰۱۲ اقدام به سرقت اتومبیلی کرد که یک کارآگاه پلیس ایالتی و دو نفر از اعضای گروه ویژه U. S. Marshal در آن نشسته بودند. او با یک سنجاق معمولی اصرار داشت که در را باز کند و کمی بعد متوجه علامت کارآگاه روی ماشین و دو مارشال شد که در داخل ماشین نشسته بودند. او سعی کرد فرار کند، اما پس از یک تعقیب و گریز کوتاه دستگیر شد.

سرقت از رئیس پلیس سابق

جان کامپارتو، رئیس پلیس بازنشسته، هنگامی که از زندان مردان در پنسیلوانیا خارج شد، با یک تپانچه تهدید شد. سارق ۱۹ ساله پول نقد و تلفن همراه او را گرفت. چیزی که سارق نمی‌دانست این بود کهه در نزدیکی همان محل ۳۰۰ پلیس برای حضور در یک سمینار حضور داشتند. رئیس پلیس سابق از پلیس‌ها کمک خواست و تعقیب و گریز سختی آغاز شد. سارق جوان هیچ شانسی نداشت و قبل از فرار با تاکسی دستگیر شد.

باجگیری که مشتری نمایندگی بود

باجگیری که مشتری نمایندگی بود

مردی ۳۷ ساله به نام اشتوتگارت از فروشنده اتومبیل مبلغ ۱۰۰ هزار یورو باج خواست. او تهدید کرد که در صورت عدم پرداخت پول عواقب بدی شامل حال فروشنده می‌شود. باجگیر، اما مرتکب اشتباهی خنده دار شد، او شماره حساب بانکی و شماره تلفن خود را روی برگه نوشت و به فروشنده داد. بر اساس شماره تلفن معلوم شد اشتوتگارت مشتری سابق این نمایندگی بوده است. پلیس بلافاصله او را دستگیر کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

گزارش از مائده زمان فشمی

کدخبر: 675447 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟