اظهارات جدید دزد گردنبند علی دایی ! + عکس
حجم ویدیو: 3.93M | مدت زمان ویدیو: 00:00:35

به گزارش رکنا، در سال های اخیر دستبرد به اموال چهره های مطرح در ایران نیز افزایش پیدا کرده؛ هرچند که هنوز با میانگین عموم جامعه اختلاف زیادی دارد.​
البته یکی از پرسروصداترین خفت گیری های اخیر چهره های ورزشی حمله سارقان برای دزدیدن گردنبند علی دایی بود. دوربین های مداربسته کاملا صحنه درگیری را شکار کرده بودند و در نهایت یکی از این سارقان دستگیر هم شد. این اتفاق آبان 99 در خیابان جلوی دفتر علی دایی و در حضور دخترش رخ داد. سارقان بعد از زمین زدن دایی گردنبند او را دزدیدند و رفتند.
یکی از مهاجمان به علی دایی اظهارنظر عجیبی انجام داد و گفت: داشتیم از آنجا رد می‌شدیم و به‌دنبال سوژه‌ای می‌گشتیم که از او سرقت کنیم. درست در همان لحظه علی دایی از ساختمانی بیرون آمد. من او را نشناختم، خیلی مواد کشیده بودم و حالت عادی نداشتم.

همدستم برق طلای گردنبند او را که دید وسوسه شد تا سرقت کند. جلوتر که رفتم با خودم گفتم چقدر شبیه آقای دایی است. اما چون این روزها بدل افراد مشهور زیاده شده با خودم گفتم نه حتما بدل آقای دایی است. حتی همدستم که سرقت را انجام داد، وقتی ترک موتورم نشست گفت که «فکر کنم علی دایی بود.»، اما من گفتم حتما شبیه‌اش است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 674983 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟