لحظه رها کردن توله شیر در دامان طبیعت + فیلم
حجم ویدیو: 12.91M | مدت زمان ویدیو: 00:02:02

به گزارش رکنا، ماموران جنگلبانی در حالی برای نجات توله شیر گرفتارشده در تله جان خود را به خطر انداختند که امکان حمله شیرهای بالغ به آنها وجود داشت.

این ویدئو که توسط «رامش پاندی»، مامور ارشد جنگلبانی هند منتشر شده گروهی از ماموران را در حال خارج کردن این توله شیر از دام نشان می‌دهد. این اتفاق در منطقه «راجولو» در ایالت گجرات رخ داد.

آقای پاندی با انتشار این ویدئو در توئیتر نوشت: «ماموران جنگلبانی با شنیدن صدای غرش، متوجه شدند که یک توله شیر در تله گرفتار شده است. این توله ماده بود و بقیه توله شیر‌ها در نزدیکی محلی که او به دام افتاده بود حضور داشتند. این ماموران برای رهاکردن این توله، جان خود را به خطر انداختند. درود بر ماموران جنگلبانی وظیفه شناس هند»

رها کردن توله شیر از تله

این ویدئو پس از انتشار در توئیتر توجه کاربران را به خود جلب کرد و تاکنون بیش از ۲۸ هزار بیننده داشته است. بسیاری از کاربران توئیتر شجاعت این ماموران جنگلبانی برای نجات این توله شیر را مورد تمجید قرار دادند.

گفتنی است؛ در حالی گرفتار شدن این توله شیر در تله خبرساز شد که این تله‌ها توسط ماموران جنگلبانی هند برای گرفتارکردن حیوانات وحشی‌ مانند پلنگ یا ببر برای جلوگیری از ورود آن‌ها به مناطق مسکونی و حمله به افراد محلی نصب می‌شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 672380 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟