علی دایی از ایران می رود !

به گزارش رکنا، علی دایی   و در مورد احتمال شکسته شدن رکوردش توسط رونالدو گفت:« هیچکس شایسته تر از رونالدو برای رسیدن به رکورد من نیست. او بدون شک بهترین فوتبالیست همه دوران هاست و معتقدم این رکورد، نتیجه کار و تلاش سخت او در طی این همه سال است. رکورد بهترین گلزن بازی های ملی بهترین پاداش برای مرارت ها و سختی های رونالدو در فوتبال خواهد بود.»

علی دایی همراه با کریم باقری و خداداد عزیزی اولین فوتبالیست های ایرانی بودند که توانستند بازی در بوندسلیگا را تجربه کنند.او بین سال های 1997 تا 2002 و با پیراهن آرمینیا بیلفلد، بایرن و هرتا در 107 بازی توانست 19 گل به ثمر برساند:« در آلمان بازیکن فوتبال بودم و در این کشور زندگی هم کرده ام. به عنوان یک جوان، هر روز چیزهای جدید یاد می گرفتم و کنجکاو به کشف چیزهای جدید بودم.»

علی دایی در اورتون

اخیرا اخباری در مورد همکاری علی دایی با باشگاه اورتون منتشر شده است و اینکه او در این باشگاه شهر لیورپول و به واسطه مالک ایرانی اش فرهاد مشیری مشغول فعالیت خواهد شد.

دایی می گوید که گفت و گوهای مستقیم و نهایی پس از اتمام پاندمی کرونا صورت خواهد گرفت. او تجربه مربیگری در تیم های مختلف ایران را دارد و معتقد است شاید تجربه بعدی اش در اورتون باشد.

دایی 51 ساله سال ها پیش در جریان یک حادثه رانندگی به شدت آسیب دید و حتی شایعات مرگ او نیز منتشر شد. او که تحصیل کرده رشته متالوژی است فعالیت های غیر ورزشی نیز دارد و مالک یک کارخانه تولید پیراهن و لوازم ورزشی است که در نتیجه تحریم های ایران با مشکلاتی مواجه شده است.

دایی همچنین می گوید که در بیمه و در صنعت فولاد نیز به عنوان شریک فعالیت دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 671970 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟