مراسم رکوردشکنی پیاده‌روی زیر آب با حجاب اسلامی / فریسا نیکو منش راد رکورد زد

مراسم رکوردشکنی پیاده‌روی زیر آب، یادواره سردار دلها شهید سلیمانی و هفت هزار زن شهید توسط تربیت بدنی سپاه تهران و داور کمیته ثبت رکورد فدراسیون ورزش های همگانی در استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی انجام، و فریسا نیکو منش‌راد، رکورد طی مسافت زیر آب با حجاب را شکست.

به گزارش رکنا، این مراسم ثبت رکورد با حضور سردار کاظم یزدانی معاون تربیت بدنی سپاه تهران، داور کمیته ثبت رکورد فدراسیون ورزش های همگانی، سازمان بسیج شهرداری و سازمان ورزش شهرداری تهران در استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

یک ساعت پیاده روی فریسا نیکو منش راد زیر آب

فریسا نیکو منش راد، مدرس بین المللی غواصی و نجات غریق از فدراسیون ایران، به مدت یک ساعت در زیر آب استخر مجموعه ورزشی آزادی پیاده روی کرد.

وی در مدت یک ساعت مسافت یک هزار و ۱۵۰متر را زیر آب پیمود که این حرکت برای نخستین بار در کشور انجام و پیش از آن نیز این ثبت رکورد در کشور رخ نداده بود.

موفقیت های ورزشی نیکومنش راد با حجاب کامل اسلامی‌

این زن شناگر که تاکنون شنای یکهزار و ۹۰۰متر شنای فین سییمینگ بدون استفاده از دست در آب درجه صفر، اولین پرواز مرزی بین ایران و پاکستان، حمل غریق در دریاچه خلیج فارس چیتگر تهران به مدت یک ساعت، معلم خلبان پرواز از هواپیمایی کشوری، ملوان کشتیهای کمتر از ۵۰۰تن از سازمان کشتی رانی جمهوری اسلامی، مسئول بانوان بسیج ورزش های آبی سپاه محمد رسول الله، سرپرست ورزش های هوایی سپاه محمد رسول الله را در کارنامه دارد.

گفتنی است نیکومنش راد با حجاب کامل اسلامی‌ توانسته به این موفقیت‌ها دست یابد.

وی در این راستا با بیان اینکه من راه رهبر و سردار سلیمانی را ادامه می‌دهم، تاکید کرده است: دوست دارم همانند رهبرم و سردار قاسم سلیمانی در مقابل ابرقدرت‌ها بایستم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 671275 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟